sobota

Piękne, stare drewno ...drewniane ściany, meble, ozdoby ... a to wszystko we Włoszech.

Niestety nie zdążyłam na dzisiaj przygotować filmiku z toru saneczkowego ...

... ale spokojnie, pokażę Wam kilka zdjęć świadczących o tym, iż kolejny raz poszczęściło nam się z wyborem miejsca do odpoczynku ...


 Spójrzcie ... wszędzie drewno - stare drewno, naturalne ozdoby ... można się tam naprawdę zrelaksować !!!


 To tylko mała zachęta ...


Mam nadzieję, że zdjęcia oddają choć w części klimat jaki tam panował.


Jeśli wybieracie się na narty to z całego serca polecam właśnie to miejsce, oczywiście we Włoszech. W Austrii polecam TEN z naszego poprzedniego wyjazdu.
Jest to idealne miejsce na relax po całodniowym białym szaleństwie. Klimatycznie, swojsko, pięknie, wygodnie, smacznie - strasznie smacznie !!! komfortowo, czysto i co najważniejsze cena jest bardzo atrakcyjna.

 Natur Aktiv Hotel Rainhof 
Włochy
 
******************************

A Ja tymczasem lecę się inspirować na ...

 Targi Ogrodnictwa i Architektury Krajobrazu 
GARDENIA
 Targi Produktów Świątecznych i Okazjonalnych  
SPECIAL DAYS

Pamiętacie jak było w zeszłym roku ... jeśli nie to zajrzyjcie na moja relację TUTAJ.

Relacja na bieżąco na Instagramie, na blogu po ogarnięciu zdjęć ;)
 
XOXO

10 komentarzy:

  1. Wspaniale zdjecia..We Wloszech juz samo powietrze inaczej pachnie..cos w nim jest ,cos czego nie mozna opisac,a co nas kreci))
    Prosimy o wiecej zdjec)))
    Milego)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne klimaty:) Uwielbiam takie stare deski, sfatygowane mają w sobie taki nie powtarzalny urok:)
    Buziaki i czekamy na relację:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie obejrzę więcej zdjęć. Miłego inspirowania na targach:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście piękne miejsce. czekam na więcej.
    ściskam Was mocno :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam drewno, uwielbiam zapach drewna i gdyby było to możliwe, to w moim domu wszystko byłoby z drewna ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniale, w takim miejscu aż z przyjemnością sie wypoczywa :))
    Miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  7. dostałm nawet zaproszenie na te targi, ale kurcze, troche daleko ;-)) oddałam koleżance, mam nadzieję, że się wybrała.
    A miejsce mieliscie super! dechy odjazdowe;-))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne i klimatyczne bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  9. Absolutnie nie mam wątpliwości,że jesteście prawie w raju:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również jestem pasjonatem drewnianych mebli. Rewelacyjnie wyglądają.

    OdpowiedzUsuń