poniedziałek

Fotorelacja z Targów Special Days i Gardenia 2014

Kochani ... sobotę spędziłam na targach. 

Gardenia 2014 i Special Days 2014.

 Było wspaniale, kolorowo i bardzo inspirująco.

Uwielbiam swój ogród, grzebanie w ziemi ... uwielbiam też dekoracje !!!



 W porównaniu do zeszłorocznych targów zaobserwowałam dużą różnicę. Wystawcy włożyli więcej pracy w zaaranżowanie własnych stoisk, byli bardziej uprzejmi, z przyjemnością udostępniali stanowiska do sfotografowania i mieli więcej do pokazania.
W tym roku przywiozłam sporo inspiracji ... gotowi ??? 

No to zaczynamy !!!!!!!! 

Ostrzegam ... zdjęć jest mnóstwo ... musicie wybaczyć mi jakość niektórych z nich ... gdybym miała obrabiać każde zdjęcie to z pewnością skończyłoby się na kilku i nie mielibyście możliwości zainspirowania się tak jak Ja.


Zaczniemy od aranżacji ...







Troszkę dekoracji ...










 Piękne donice ...


Troszkę zieleni ...



Biżuteria kwiatowa ... coś pięknego ...


Było też Świątecznie ...



Świece ...
zapachowe były cudowne - ich zapach przywodził na myśl same wspaniałe myśli ... były też ozdobne, i takie, których płomień to tylko drgający plastik - jak dla Mnie rewelacja przy małych dzieciach. Do złudzenia przypominały płomień.


No i kolorowe Washi Tape ... do koloru, do wyboru ... ja wybrałam białą w czarne kropki. Jednak jestem pewna, że każdy znajdzie coś dla Siebie.




Wiem, wiem ... wymęczyłam Was tymi zdjęciami ... ale warto Sobie pooglądać te wszystkie cuda.
Każde zdjęcie przedstawia coś co przykuło moja uwagę, dlatego jest ich tak wiele ...
Mogłabym się rozpisać na temat każdego zdjęcia, ale już same zdjęcia zajmą Wam mnóstwo czasu ... a co dopiero obszerne opisy ...

XOXO

10 komentarzy:

  1. Zazdroszczę wizyty :))

    OdpowiedzUsuń
  2. ...nie,nie wymeczylas,wrecz przeciwnie!!!

    Temat bardzo aktualny ,bo po (krötkiej -u nas jednodniowej mozna powiedziec) zimie czekamy kiedy bedziemy mogly pöjsc do ogrodu!
    A u Ciebie takie piekne rzeczy i tyle pomyslöw.
    Podoba mi sie ten z oponami na scianie jako doniczki.... super!!!
    Pozdrawiam -u nas dzis baaardzo mgielno .....

    OdpowiedzUsuń
  3. To wszystko wyglada tam bardzo bajecznie i wiosennie, dużo kwiatów i bieli.
    Serdecznie zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za relację:)
    pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cuda ! Głowy Buddy powaliły mnie na kolana, pewnie wróciłabym z taką pod pachą, gdybym tylko się tam znalazła ... ;) Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  6. No to mnie nakręciłaś....

    OdpowiedzUsuń
  7. Dianko - dzięki za zdjęcia:) My w tym roku nie dałyśmy rady przyjechać:( W tym roku było wiele negatywnych artykułów o Gardenii w mediach. Targi ogrodnicze - a roślin jak na lekarstwo… Za to ozdóbek zupełnie nie ogrodowych multum. Ze zdjęć wynika, że to w sumie prawda.. Zgodzisz się z tą opinią?

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! Fajne zdjęcia, aż się w głowie kręci, pozytywnie oczywiście :) Pozazdrościć możliwości bycia na targach. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie , aż zazdroszczę ze byłaś , ja niestety mam daleko , ale Twoje zdjęcia osłodziły mi troszkę to że nie byłam

    OdpowiedzUsuń