piątek

Jak tu sie nie chwalić ...



Podczas pobytu we Włoszech zarówno córka jak i syn uczęszczali do szkółek narciarskich (odpowiednich do swoich grup wiekowych). Zwieńczeniem nauki był zjazd slalomem. Żadnych prób, tylko jedno podejście ...


Wszystko odbyło się tak szybko, że nawet nie udało mi się nagrać ich zjazdu ...

Po kolacji odbyło się uroczyste wręczenie dyplomów i pucharów.



Tak, tak nie przewidziało Wam się ... tak właśnie maja na imię moje skarby.
Kleopatra i Hector
  
Oboje zdobyli pierwsze miejsca, każdy w swojej grupie wiekowej !!!
Hmm, śmiem twierdzić iż geny mają po swojej mamie ;) z czym nie zgodzi się zapewne mój mąż ...
 Szkółka, zawody i wiele innych atrakcji odbyło się w uroczym Maso Corto.


Obszerniejsza relacja już wkrótce. A będzie co oglądać ... wspaniały pensjonat, stoki, tor saneczkowy - o właśnie, o nim już jutro. 

XOXO

12 komentarzy:

  1. Jazda na nartach, to dla mnie czarna magia :)) Mimo to bardzo lubię zimę...hmm...powiedzmy do czasu :)
    Zdolne dzieciaczki, może rosną pod Twoimi skrzydłami przyszli olimpijczycy?
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. ..u nas byly tylko medale !!!!!
    Uwielbiam patrzec na dzieci jak sie ucza...jak z rozlozonymi rekoma zjezdzaja na döl...jak..ptaki..)))
    Gratulacje za zajecie pierwszych miejsc!

    OdpowiedzUsuń
  3. też bym była dumną mamą w takiej sytuacji:))) Ja puchne z dumy kiedy moja córcia (zagorzała kibicka Justyny Kowalczyk) zrobi w jedna stronę 10 km na biegówkach...z moja siostrą bo ja nart to nie ogarniam:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wspaniałych dzieci. Gratuluję dzieciom takich osiągnięć. A swoją drogą pięknie wykorzystany czas w fantastycznej scenerii, a co najważniejsze z rodziną:) Pozdrawiam, Krys

    OdpowiedzUsuń
  5. Brawo :)))))) Gratulacje przekazuje :)))))

    Ściskam ciepło :))**

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje :))
    Udanego weekndu dla Was zycze

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdolne brzdące! O pięknych imionach! Gratuluję ; )))

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, że od małego zaszczepiasz im miłość do sportu :) Gratuluję dzieciakom osiągnięć!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wycieczka , a imiona rewelacyjne lubię gdy ktoś ma takie inne nie pospolite :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluje dzieciakom. Ja narty tez uwielbiam, ale jakos tak wyszlo ze w tym roku nigdzie nie wyjechalismy :(
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje. Świetnie spędziliscie czas :)

    OdpowiedzUsuń