niedziela

Gardenia 2013 i wyróżnienie

Kochani dzisiaj byłam na targach Gardenia 2013 w Poznaniu :)

Ależ było cudnie ...
Ogród to moja wielka pasja i miejsce gdzie się wyciszam.
Za oknem śnieg, więc to był wspaniały czasoumilacz. Było mnóstwo pięknych roślin, dodatków, cudownych pomysłów.
Zdjęć nie narobiłam za wiele.....ale mam wytłumaczenie :) Chodziłam jak w amoku. Chłonęłam jak gąbka te wszystkie piękności ...


PIĘKNE KOMPOZYCJE KWIATOWE ...

 

fot.LadyDi


 

DRZEWA ...


fot.LadyDi

 

I JESZCZE WIELE PIĘKNYCH ROŚLIN ...


fot.LadyDi


PODZIĘKOWANIA:

Chciałabym podziękować za wyróżnienie "The Versatile blogger" , które otrzymałam od Kamili - Dom na Górce i Barabelli - Barbarelkowo
Dziękuje Wam dziewczyny ślicznie :) Pisałam już kilka razy na temat nominowania kolejnych blogów ... mam nadzieję, że mnie rozumiecie ...Wszystkie jesteście cudowne :)



7 faktów o mnie:
1. Numer jeden w moim życiu - moje dzieci :)
2. Nie umiem usiedzieć na miejscu, nosi mnie gdy nic nie robię.
3. Mam makijaż permanentny brwi, ust i jeszcze delikatne kreski na górnych powiekach w linii rzęs :) Przy dwójce dzieci i porannym pospiechu jest to olbrzymie ułatwienie porannych zabiegów kosmetycznych.
4. Uwielbiam zumbę.
5. Kocham prace w ogrodzie.
6. Nie palę papierosów.
7. Lubię mieć czysty dom, ale nie lubię sprzątać... to dla mnie starta czasu ... w tym czasie zająć się czymś bardziej twórczym.

Kochani:) Lustro powieszone, konsolka stoi na miejscu,ściana skończona. Jutro już na 100% pokażę całość. Targi zajęły mi dzisiaj cały dzień....

miłej i spokojnej niedzieli

41 komentarzy:

  1. też bardzo lubię ogród i prace ogrodowe :)
    foty przepiękne

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) ogród uspokaja, prawda ?
      pozdrawiam

      Usuń
  2. Boże, zazdroszczę Ci !!!!!! Też chcę być na tych targach. Uwielbiam kwiaty, wszelke rośliny, uwielbiam ogród i ukłdanie kwiatów !!!!!! Zazdroszczę!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    I w smutku pogrążona czekam na efekty Twojej pracy , mam nadzieję, że poprawia mi nastrój.
    Będę płakała przez Ciebie cały dzień.eeeeeeeeeeeeeeeeeeee ... do miłego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana :) Ja w ostatniej chwili zdecydowałam się na ten wyjazd i było super. Dzisiaj nadal trwają targi ...
      Nie smuć się :) Wiosna już za rogiem czeka, żeby wkroczyć na pierwszy plan i będzie można szaleć w ogrodzie :)
      posyłam Ci buziaki na poprawę humoru :):):)

      Usuń
  3. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Przepiekne zdjecia.Zawsze jezdzilam na POLAGRE do Pznania- mam tam tylko 90 km...
    Cale zycie mialam zwiazane z kwiatami i tutaj brakuje mi tego najbardziej .Na codzien staram sie o tym niepamietac,ale gdy widze takie zdjecia,lub gdy jestem w kwiaciarni i czuje ten zapach wszystkich kwiatöw... ale chce to zmienic.:))
    Uwielbiam kwiaty i prace przy nic ....
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmień koniecznie...jeśli to uwielbiasz i to jest twoja pasja :) Robić to co się kocha - bezcenne :)
      Trzymam kciuki za toje plany. A swoją drogą florystyka jest cudowna :)
      pozdrawiam

      Usuń
  4. Super, ze zamieściłaś zdjęcia!!! Ja mam za daleko do Poznania...
    Uwielbiam ogrody i grzebanie w ziemi. Czekam z utęsknieniem za wiosną:)))
    A wyróżnienia serdecznie gratuluję!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pojechałam z koleżankami pociągiem :) Wiosna...czekam na nią :)

      Usuń
  5. Ooo, takie targi to cos wspanialego, kiedy za oknem zima. Uwielbiam kwiatki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W środku kwitnące kwiaty ..... a za oknem śnieg.

      Usuń
  6. super !!! a taki makijaż to mi się marzy ;) może kiedyś się uda? :) ściskam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  7. takie targi to wspaniala wyprawa...musialo byc pieknie, takie kwiaty w domu czy ogrodzie to marzenie!
    makijaz pernamenty to wspaniala rzecz...moze kiedys:)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wyprawa była udana :) Kwiaty w domu uwielbiam, a w ogrodzie...cóż czekam, aż zaczną wychodzić z ziemi ...
      pozdrawiam

      Usuń
  8. Gratuluję wyróżnienia w pełni zasłużone. Buziaki Gosia z homefocuss

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie moge sie doczekac fotek

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko wygląda przecudnie !. Gratuluję wyróżnienia ; )

    OdpowiedzUsuń
  11. Widać, że dzień był udany :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Z tym sprzątaniem to i masz jak i ja. ;) Ostatnio to nawet do koty mówiłam, żeby nauczyła się obsługiwać odkurzacz, hihi.
    Ogrodu niestety nie mam, ale moja rodzicielka taki posiada i też świata poza nim czasami nie widzi.
    Buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  13. gratuluję wyróżnienia, śliczne zdjęcia:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Takie targi to coś wspaniałego tyle inspiracji! Uwielbiam grzebać w ogrodzie.
    Gratuluję wyróżnienia!

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudne miejsce odwiedzilas, bardzo lubie wszelakie targi kwiatow.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są takie inspirujące i dodają energii podczas takiej aury za oknem ...

      Usuń
  16. Dziękuję, że wzięłaś udział w zabawie :DD
    Piękne te aranżacje kwiatowe, wow:D już się nie mogę doczekać kiedy będę w ogródku działać:D a roboty będzie sporo...
    pozdrowionka przesyłam bzi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Tak to już jest, że w ogrodzie coś do zrobienia jest zawsze :)

      Usuń
  17. pieknie wiosna zapchniało :)
    gratuluje wyroznienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana tylko gdzie ta wiosna kurcze jest ... mogłaby już wpaść do nas :)

      Usuń
  18. oj ale wiosennie, cudownie:)ja chcę już wiosny:)przybywaj:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo niecierpliwie czekam na wiosnę by móc ukwiecić swój balkon... Twoje zdjęcia kwiatów i drzew jeszcze bardziej mą niecierpliwość wzmagają ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak kwiatki potrafią sprawić, że widok jest przyjemniejszy ...

      Usuń
  20. Coś zjadło mój komentarz :(
    Milutko spędziłaś czas, zazdroszczę. Do tej pory sprawy ogrodnicze były mi zupełnie obce, ale w tym roku, planuję "stworzyć" coś miłego dla oka w moim ogródku :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Poczytałam sobie o Tobie i uśmiecham się bo mamy wiele wspólnego...
    O punkt numer 3 chciałabym Cię podpytać prywatnie- ale nie wiem czy wypada?

    OdpowiedzUsuń