czwartek

Skórzany naszyjnik z recyklingu - DIY

Zrobić coś z niczego... uwielbiam to.

Dzisiaj mam dla Was kolejny naszyjnik z niepotrzebnych skrawków skóry.

naszyjnik z recyklingu ze skóry, blog DIy zrób to sam, inspiracje projekty, biżuteria z recyklingu, design, sztuka, artystyczna biżuteria, artystka blog design szczecin

Pamiętacie poprzedni? Jeśli nie to zapraszam TUTAJ.

Wykonanie jest banalnie proste.


Potrzebujemy:

- skrawki skóry

- kawałek sznurka

- klej Wikol

- koralik lub dwa do ozdoby

- ok. 35cm cienkiego rzemyka (2mm)

- ok. 50cm grubszego rzemyka (5mm)

*******

Zaczynamy od pocięcia skóry na paski szerokości ok. 1 cm. Musimy też przygotować odpowiednią długość sznurka. Wystarczy owinąć nim szyję i ustawić zadowalającą długość.

biżuteria z recyklingu, fashion recycled designs, blog design astrystka polishgirl artist

Sznurek kawałek po kawałku smarujemy lekko klejem i owijamy paskami skóry w sposób pokazany na zdjęciu.

biżuteria z recyklingu, fashion recycled designs, blog design astrystka polishgirl artist

Na manekinie wygląda to tak.

biżuteria z recyklingu, fashion recycled designs, blog design astrystka polishgirl artist

Teraz z trzech pasków skóry zaplatamy warkocza. Końce sklejamy klejem, żeby się nie rozplątały.

biżuteria z recyklingu, fashion recycled designs, blog design astrystka polishgirl artist

Do grubszego rzemyka przyczepiamy warkocz.
Ja umocowałam go w sposób widoczny na zdjęciu. Unieruchomiłam go szpilkami, następnie podkleiłam w miejscach łączenia z rzemykiem i spięłam spinaczami do momentu zaschnięcia kleju.

biżuteria z recyklingu, fashion recycled designs, blog design astrystka polishgirl artist

Na cieńszym rzemyku umocowałam dwie duże, zielone, szklane kulki. Pod nimi zrobiłam supeł, żeby się nie przesuwały.

naszyjnik z recyklingu ze skóry, blog DIy zrób to sam, inspiracje projekty, biżuteria z recyklingu, design, sztuka, artystyczna biżuteria, artystka blog design szczecin

Teraz zabieramy się za element wiązania naszyjnika.
Ze skóry wycięłam kształt jak na zdjęciu poniżej.

biżuteria z recyklingu, fashion recycled designs, blog design astrystka polishgirl artist

Nasze rzemyki i sznurek owinięty skórą musimy połączyć z elementem wiązania.
Na chwilkę złączyłam trzy elementy taśmą i ułożyłam do zdjęcia. 
Pasek smarujemy klejem, układamy na nim elementy i zwijamy. Klej wchodzi również pomiędzy rzemyki i scala je idealnie. Klej po wyschnięciu jest przezroczysty. Pamiętajcie jednak o usunięciu jego nadmiaru z rzemyków przed wyschnięciem.

biżuteria z recyklingu, fashion recycled designs, blog design astrystka polishgirl artist

Długość, kolor i dodatki możecie zmienić według Waszych upodobań...

Jest to idealny sposób na wykorzystanie niepotrzebnych skrawków materiału.

Ja idę się pakować i lecę tam, gdzie ciepło...



Na INSTAGRAMIE pojawią się jeszcze zdjęcia naszyjnika w promieniach słońca. Więc niecierpliwych zapraszam po dawkę słonecznych fotek już jutro ;)

XOXO

7 komentarzy:

  1. Elegancki.
    K.P.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sa swietne!! musze chyba sobie cos podobnego zmajstrowac :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy pomysł na wykorzystanie materiałów:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. O wow. No i takie skarby się zrobiły.

    OdpowiedzUsuń
  5. Great post, thanks for sharing!

    Hương Lâm với website Huonglam.vn chuyên cung cấp máy photocopy toshiba cũ và dòng máy máy photocopy ricoh cũ uy tín, giá rẻ nhất TP.HCM

    OdpowiedzUsuń