sobota

Bosch Glue Pen i 3 torby podróżne Bosch - wyślij zdjęcie i zgarnij nagrodę !!!

Witajcie kochani.

Mam dla Was małą niespodziankę w postaci konkursu.

Wystarczy wysłać na mojego maila zdjęcie rzeczy, którą zrobiliście własnoręcznie z użyciem kleju.

Nie ważne czy będzie to coś małego, dużego, z wykorzystaniem papieru, drewna czy jakiegokolwiek innego materiału.

Osobie, która wykaże się pomysłowością ułatwię tworzenie kolejnych projektów DIY i prześlę jej narzędzie marki Bosch do klejenia na gorąco.

konkurs bosch,glue pen bosch wnętrza DIY


1 NAGRODA

Bosch Glue Pen, czyli narzędzie do klejenia na gorąco
+
torba podróżna marki Bosch

2 NAGRODA

torba podróżna marki Bosch

3 NAGRODA

torba podróżna marki Bosch

*****

Zdjęcia swoich prac, z dopiskiem "KONKURS" wysyłajcie na adres:

  szczescieladydi@gmail.com

Ogłoszenie zwycięzców 

10 grudnia 2015

Nagrody ufundowała marka Bosch

XOXO

6 komentarzy:

  1. A to biorę się do roboty. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Diana, Diana... Ten Glue Pen to moje marzenie od dawna - zerkając na bloga łatwo stwierdzić, że jeszcze rok temu klej na gorąco był u mnie w ciągłym użyciu - wianki, stroiki, jutowa choinka, a z większych rzeczy dywan i kosz na drewno. A od miesięcy? Cisza. Pistolet się spalił, trzech jego następców- w rękach rozpadło (tak to jest, gdy chwyta się w castoramowym biegu marki własne) - wytrzymując w porywach do trzeciego użycia. Więc nie kleję, nie działam i żałuję, bo Święta blisko, a pomysłów mnóstwo... Cóż, idę słać Ci maila, a nuż się szczęście uśmiechnie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten konkurs spadł mi z nieba. U mnie nie ma dnia bez kleju. Zaraz wysyłam Tobie zdjęcia na maila. Pozdrawiam. Noemi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Z przyjemnością biorę udział. Bez kleju ani rusz, nierzadko coś tam się tworzy i jest niezbędny. W moim obecnym pistolecie klej muszę popychać kijkiem bo rączka się popsuła. Fajnie gdyby udało mi się wygrać. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wysłane :)

    OdpowiedzUsuń