poniedziałek

Tym razem tylko we dwoje w Walencji ...

 
czyli o tym, za co kocham mojego męża :)
 
Walencja, valencia miasteczko sztuki i nauki w walencji blog wnętrza podróże DIy majsterkowanie, design, piękne budynki, lazurowa woda
 
Od kiedy tylko pamiętam ciągniemy Siebie nawzajem gdzie i jak się tylko da ...


Ciężkie jest życie, gdy nie ma się ukochanej osoby na co dzień przy sobie ...
 
Tak właśnie wygląda moje życie.
 
Nie żalę się absolutnie !!!
 
Nie godzę się też na ocenianie !!!
 
Moje życie, moja sprawa !!!
 
Ostatnio mam wiele nowych przemyśleń ... wprowadzamy wspólnie wiele nowych zasad ... nowych celów ... i rzeczy, których sobie nie życzymy ...
 
Życie jest jedno, sami dokonujemy wyborów, sami musimy w tym trwać, sami znosić radość, ból, sami żyć z własnymi decyzjami i wyborami.
 
Najważniejsze rzecz jakie zmieniam w sobie to:
 
- nie pozwolić innym choćby w malutkim stopniu oceniać mnie i mojej rodziny
 
- nie godzić się z tym co przynosi mi los (przecież wszystko można zmienić)
 
- nie oceniać innych absolutnie pod jakimkolwiek względem !!!
 
- żyć swoim życiem na 10000 %
 
- kochać bardziej !!!
 
- żyć mocniej !!!
 
- dawać z Siebie więcej !!! 
 
- sięgać po więcej !!!!
 
- mieć w czterech literach to co myślą o Mnie inni, jeśli Ja sama z sobą i moimi bliskimi czuję się fantastycznie i jestem szczęśliwa !!!!!!

*******
 
Po ostatnich cudownych, wspólnie spędzonych dniach w Amsterdamie, pisałam o tym TUTAJ
... bez chwili zastanowienia kupiłam bilet i poleciałam do męża, gdy tylko wspomniał o służbowym wyjeździe z Barcelony do Walencji :)
 
Wiedziałam, że nie będzie mógł być ze mną cały czas, ale czy to ważne :)
Często latam do Barcelony, mąż też często i na długo jest w domu ... ale teraz bardziej spontanicznie będę podejmować każdą możliwość dodatkowych dni sam na sam :)
 
W tym czasie było rozpoczęcie roku szkolnego ... ale od czego ma się babcie :)
 
Zawsze staram się uczestniczyć w ważnych wydarzeniach z życia moich dzieci. Teraz postaram się również uczestniczyć w wydarzeniach z życia (nawet tego służbowego) męża !!!
 
Będę godzić jakoś te wszystkie rzeczy. Bo kto jak nie kobieta umie robić to najlepiej :)

Oczywiście bez pomocy dziadków byłoby ciężko ... tak mam wielkie szczęście, że ich mam :)

Dlatego warto mieć dzieci wcześnie, żeby dziadkowie mogli aktywnie uczestniczyć w ich dorastaniu i cieszyć się nimi !!!
 
Zaczynając od początku ...
 
Dwie noce w Barcelonie ...  LA Rambla nocą to MUST HAVE !!!!

barcelona la ramla, blog la rambla, must have in barcelona, życie nocne w barcelonie, la rambla, polishgirl,lifestyle

Te parasole widziałam rok temu w Łodzi ... ciekawe kto wpadł na to pierwszy ...

parasolki pod niebem, parasole zawieszone pod gołym niebem, design, artist blog, design in spain
 
Inne rzeczy, czyli Parc Guell, Sagrada Familia i te wszystkie cudowne domy Gaudiego, oceanaria itd. widziałam po kilka razy i nie miałam ochoty tym razem ich oglądać ...
 
Skupiliśmy się na sobie, czyli dobrym jedzonku, spacerach, drinkach i cieszeniu się sobą :)

design restaurant Barcelona, żarówki na kablu, designerskie lampy, wiszące słoiki, piękne knajpy w hiszpani, pyszne jedzenie w barcelonie,

design restaurant Barcelona, żarówki na kablu, designerskie lampy, wiszące słoiki, piękne knajpy w hiszpani, pyszne jedzenie w barcelonie,lazurowe wnętrze restauracji, seledynowy kolor we wnętrzach, lata 50, knajpa z klimatem w barcelonie,

Był też mały shopping, a jakże w outlecie pod Barceloną. Moje szczęście przełożyło się na cudowne szpilki akurat w moim rozmiarze, sukienkę akurat na moją figurę i jeszcze kilka rzeczy uszytych akurat specjalnie dla mnie ;)

outlet park pod barceloną, shopping, blog wnętrza inspiracje lifesteyle DIY majsterkowanie zrób to sam krok po kroku,lody w kształcie kwiata

Na trasie Barcelona -Walencja, wjechaliśmy do miasteczka, w którym mieszkaliśmy podczas mojej drugiej ciąży ... zobaczyliśmy szpital w którym na świat przyszedł Nasz syn ... zjedliśmy tam pyszną Paella Valenciana i ruszyliśmy dalej ...
 
Wieczorami delektowaliśmy się przysmakami kuchni Hiszpańskiej, Japońskiej i Włoskiej.
 
Wieczorne spacery wśród takich okazów to coś niezwykłego ...

sephia, stare zdjęcie, olbrzymie drzewa w hiszpani, egzotyczne gatunki drzew, travel, wycieczka do hiszpani, gdzie jechać na wakacje kierunek hiszpania

Kwiat od ukochanego zerwany prosto z drzewa   ... czego chcieć więcej ...

love, zakochani, black and white, mrs always right, wieczory w walencji

Drink na świeżym powietrzu ok. 1.00 w nocy ... i jak tu nie poczuć się jak kilkanaście lat temu ...

drink, drinki walencja, hiszpania allinclusive, drinki z palemnką, blog lifestyle, blogerka lifestylowa

Powrót do lobby hotelowego, gdzie witały Nas wielkie cotton balls - cudo :)

cotton balls light, qule, piękny żyrandol, hiszpania oświetlenie, blog wnętrza, lifestyle, blogerka Szczecin

cotton balls light, qule, piękny żyrandol, hiszpania oświetlenie, blog wnętrza, lifestyle, blogerka Szczecin

 W ciągu dnia dużo spacerowałam ... przyglądając się przyrodzie ...

walencja drzewa w hiszpani, fikus gigant, piękne drzewa egzotyczne, roślinność Hiszpanii, blogerka wnętrza, podróże

kamienie na plaży, piękne miejsca w Walencji, kwitnące drzewa, cudowna korz drzew, jakie drzewa mają ładną korę
 
W Walencji byłam nie raz ... tak jak pisałam wyżej - w tamtych okolicach rodził się mój syn :) Widziałam tam chyba wszystko co warto zobaczyć ... jednak do kilku miejsc wróciłam z radością ... 
 
Miasteczko sztuki i nauki jest tak wyjątkowe i piękne, że nie sposób zajrzeć tam choćby na chwilkę.
 
valencia,Walencja misteczko sztuki i nauki, co warto zobaczyć w walencji, lazurowa woda, hiszpania temperatura, przewodnik walencja

 
valencia,Walencja misteczko sztuki i nauki, co warto zobaczyć w walencji, lazurowa woda, hiszpania temperatura, przewodnik walencja
 
valencia,Walencja misteczko sztuki i nauki, co warto zobaczyć w walencji, lazurowa woda, hiszpania temperatura, przewodnik walencja


valencia,Walencja misteczko sztuki i nauki, co warto zobaczyć w walencji, lazurowa woda, hiszpania temperatura, przewodnik walencja
 
Guliwer
Ten rewelacyjny plac zabaw przyciąga mnóstwo dzieci i dorosłych.
 
plac zabaw guliwer, guliwer valencia, guliwer w walencji, blog


 
plac zabaw guliwer, guliwer valencia, guliwer w walencji, blog
 
Do Oceanarium nie dotarłam ... choć gorąco polecam bo jest wyjątkowe i warto tam wracać ...
 
Za to musiałam zajrzeć do ulubionego sklepu, który daje mnóstwo energii i jest wielką inspiracją.
 
MAISONS DU MONDE
 
maisons du monde valencia, sklep wnętrzarski w walencji, najlepszy sklep z dodatkami do wnętrz, cudowne kanapy, inspiracje design, hiszpania, interiors design maisons du monde espana
 
Nie będę rozpisywać się tutaj na temat miejsc, które warto, trzeba i musicie zobaczyć w Walencji ... od tego macie przewodniki ;)
 
Skupiłam się wyłącznie na przyjemnościach ... bez pośpiech ... bez przymusu ... bez parcia w jakąkolwiek stronę ...
Miałam nawet czas na porządny wieczorowy make-up na randkę i pozowanie przed lustrem  ...

randka, jak ubrać się na randkę, style blog, fashion, jakie ciuchy wziąc do hiszpani, jak ubierać się na wyjścia z mężem,blogerka Szczecin, design, DIY

Taki komfort daje bycie w jakimś miejscu kolejny raz ... dlatego kochani korzystajcie z takich okazji.
 
 *****
 
Jeśli chodzi o Mnie to staram się ciągnąć męża za sobą  gdzie się tylko da ... np. na targ staroci !!! kiermasz hand made !!! giełdę, gdzie szukam różnych ciekawych i intrygujących przedmiotów, na shopping i w wiele miejsc nie w jego stylu ...
... czy on to lubi ??? raczej nie !!!

Tym bardziej cieszy Mnie, gdy robi to ze mną :)
 
Czy jesteśmy tacy sami ? Dobrani ? ABSOLUTNIE NIE !!! Dlatego Nasz związek jest wyjątkowy, fantastyczny i daje możliwość uczenia się od Siebie.
 
Robię to co daje mi radość, spędzam czas jak lubię i jestem
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   WIELKĄ SZCZĘŚCIARĄ    !!!!!!!!!!!!!!!
 
Życzę Wam z całego serca - róbcie to co kochacie bez oglądania się na innych, oczywiście dopóki nie krzywdzicie świadomie innych !!!
 
* zdjęcia robione telefonem: Sony XPeria Z2
 
XOXO
 


9 komentarzy:

  1. Gdybym tylko mogła, też bym tak podróżowała ... wspaniałe wspomnienia ...
    Luki

    OdpowiedzUsuń
  2. Kazdemu zycie sie roznie uklada, czasem bardziej po naszej mysli, czasem mniej...jak to mowia, jesli zycie daje ci cytrynke, zrob lemoniade :-) podziwiam Was za to, ze z rozlaki uczyniliscie cos, co mozna zamienic na pozytywna energie, na kreaowanie wspomnien, wracanie do nich..super sprawa!!!! my kiedys tez zylismy w rozlace, przez 2 i pol roku, ale raczej bez porownania, bo maz co weekend byl w domu. nie wiem czy dalabym rade teraz zyc na odleglosc, ciesze sie, ze nie musze (dlatego tez mieszkamy teraz na Bawarii czyli tez sie tak cigamy to tu i tam, tzn moj maz mnie ciaga ha ha ha) Fotorelacja super!!! w Walencji jeszcze nie bylam :-) sciskam!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Walencja jest cudna - pokaz delfinów był świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny spontaniczny czas. Warto łapać każdą chwilę bo kiedy jak nie teraz :-)
    Tak trzymać

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymaj tak dalej! Takie spontaniczne dowody miłości są przeurocze i cementują związek. Wierzę, że jest Ci trudno ale doskonale sobie radzisz! W Walencji nie byłam ale Barcelone uwielbiam - właśnie tam ostatnio wyskoczylismy sami z mężem na w/e bez dzieci:-) Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ to wszystko jest piękne, ciężko oderwać wzrok od tego doskonałego dizajnu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo śliczne zdjęcia. Chętniej częściej bym czytał takie wpisy.

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny sklep, wykupiłabym chyba pół asortymentu, gdybym miała taką możliwość ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy potrzebujesz zabawek dla dziecka? Nasz serwis oferuje auta na akumulatory, pojazdy akumulatorowe dla dzieci czy inne rodzaje samochodów. Wszystko najwyższej jakości. Sprawdź https://werbike.pl/53-pojazdy-na-akumulator

    OdpowiedzUsuń