środa

Typografia, szyld - tabliczka z imieniem - DIY


Szybkie, proste i eko

DIY

szyld,tabliczka imienna,jak zrobić drewniny szyld,DIY szyld z imieniem,must have we wnętrzach 2014,blog wnętrzarski,blog DIY,typografia

Typografie są bardzo modne, każdy chce powiesić sobie na ścianie :


.... fajny tekst

..... jakąś mądrość życiową 

.... swoje imię 

..... jakieś przesłanie


Idąc tym tropem postanowiłam zrobić synkowi tabliczkę z jego imieniem ...

Po co ??
 Bo to modne ??
Bo fajnie ??

 Hmm, bardzie po to żeby wszyscy wiedzieli ŻE TO MIEJSCE JEST JEGO !!!

Dzieci bardzo lubią, gdy wyraźnie widać co i do kogo należy :)

Mając dwójkę dzieci bardzo uważnie trzeba rozdzielać prace nad projektami ...

Za dużo czasu poświęcę na pokój córki, za dużo bajek przeczytam synkowi ...

I JUŻ ZASIANE JEST ZIARNO NIEPEWNOŚCI ...

Kogo mama bardziej kocha ??

Nie wiem z czego to wynika, ale staram się jak mogę unikać sytuacji w których moje dzieci czułyby się niekomfortowo ...

Serce przecież mam podzielone równo na pół pomiędzy ich dwoje !!! 

Wracając do tematu ....

Do stworzenia tego projektu, który jest ściśle powiązany z projektem dla Wkręceni w Dom 
 (o tym już wkrótce) potrzebujemy:

- kawałek drewna, listwy lub deski ...

- farbę akrylową do drewna w dwóch kolorach

- szablon literek lub wydrukowane i wycięte litery

- sznurek

- szlifierkę lub papier ścierny

- wiertarkę 

Deseczkę przyciętą na odpowiednią długość musimy wyszlifować, wytrzeć z kurzu i pomalować na dowolny kolor. Ja dodatkowo zrobiłam lekki efekt ombre. Przeciągnęłam pędzlem z odrobiną białej farby od brzegu deseczki do jej połowy, gdy pierwsza warstwa była jeszcze wilgotna. 

szlifierka Bosch,jaka szlifierka jest najlepsza,mała ale wydajna szlifir=erka Bosch,szlifowanie drewna jaką szlifierkę wybrać,DIY,blog DIY,tabliczka drewniana,kawałek drewna i co dalej,super pomysł na tabliczkę z imieniem

pędzel,farba akrylowa,DIY blog zrób to sam,jak zrobić deseczkę z imieniem,jak zrobić szyld do pokoju dziecka,tablica,typografia w pokoju dziecka,nad biurkiem

Teraz zabieramy się za stworzenie napisu. Może to być imię, hasło lub cokolwiek innego. Używamy w tym celu szablonu. Może być gotowy lub wykonany z kartki papieru, na której drukujemy litery, a następnie wycinamy. Musimy rozmierzyć napis równo na deseczce i ołówkiem odrysować kształt.

napis na drewnie jak zrobić,pisanie po drewnie,ozdoby z drewna,dodatki do pokoju dziecka,szara farba,jak zrobić ąłdny napis na drewne,malujemy drewno,must have,blog diy,

Teraz małym pędzelkiem wypełniamy kontury farbą w dowolnym kolorze. Gdy wszystko już wyschnie możemy postarzyć deseczkę przecierając ją lekko papierem ściernym lub szlifierką. Teraz nawiercamy w górnych rogach otwory, przez które przewlekamy sznurek. Możemy porobić na sznurku ozdobne supły tak jak ja. 

wiertarka,jak zrobić tablicę z imieniem,łatwe DIY,must have,design w pokoju dziecka,tabliczka z imieniem dziecka,typografie w domu,moda na imiona w pokojach,szyld dla dziecka jak łatwo zrobić,tablica do zawieszenia,blog o wnętrzach

!!!!  GOTOWE  !!!!


Teraz możemy cieszyć się, że nam się udało. Mamy gotowy i co najważniejsze zrobiony samodzielnie MUST HAVE !!!!!

A co Wy myślicie o tego typu modzie ?

XOXO


 

27 komentarzy:

  1. Lubie takie diy - eko, nie za trudne a efekt wow!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. CUDOWNY!!!

    ps. w wolnej chwili zapraszam na moje candy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tobie wszystko tak łatwo idzie ... moda temat rzeka. Ktoś coś wymyśli i później wszyscy to chcą u siebie. Nie da się nadążyć.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Szyld wyszedl naprawde swietnie :)
    usciski

    OdpowiedzUsuń
  5. ja lubie:) i Twój szyldzik bardzo mi się podoba - szczegolnie że zrobiony został własnymi rękami

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł i jak efektownie to wyglada :))
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. tak, takie szyldy są super! moje chłopaki tez mają!

    OdpowiedzUsuń
  8. oł je, oł je, super wyszło. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne wykonanie :)

    http://karolinakoscielniak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Tez uważam, że to genialna ozdoba i prosty sposób na urozmaicenie wnętrza. Szukam właśnie jakiegoś ładnego kawałka drewna, zeby zrobić samemu fajną tabliczkę. farby już mam ;-) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. I fajnie ,że zrobiłaś :) szyld wyszedł Ci super !

    OdpowiedzUsuń
  12. Faktycznie, te tabliczki stają się coraz popularniejsze. Sama się rozglądałam za takimi, ale ceny mnie zniechęciły.. :/ A tu okazuje się, że można to zrobić po kosztach i dużo lepiej. Przekazuję mężowi, niech się wykaże :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna sprawa,można szybko odświeżyć i nadać nowy look wnętrzu :)
    Buźka

    OdpowiedzUsuń
  14. Superowa tabliczka! No bomba po prostu! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna! Robiłam kiedyś tabliczkę z napisem, ale nie taką trwałą jak ta drewniana ! :D
    Pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny pomysł- i o niebo ładniejsze takie tabliczki od sklepowych plastykowców !
    Pozdrawiam Sąsiadkę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny efekt - chciałam zrobić "pluszowe" literki do pokoju syna, ale może jednak zastosuję podobne rozwiązanie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Interesujący projekt, lubię takie DIY! Mój tata wykonuje podobne szyldy reklamowe, jednak on najczęściej oferuje wycinanie liter. Powstałe w ten sposób wypukłe litery można następnie przykleić m.in. do ściany czy nad drzwiami. W ten oto sposób niskim kosztem powstaje estetyczna reklama.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajny projekt. Ja często jako alternatywę do wykonania różnego rodzaju tablic stosuję też szablony malarskie https://www.maxsc.com.pl/grawer/szablony-do-malowania/. Za ich pomocą można m.in. wykonać napisy lub też atrakcyjne wzory. Najlepszymi produktami tego typu są szablony wykonane z laminatu grawerskiego. Odznaczają się one giętkością oraz dobrą przyczepnością do każdego podłoża.

    OdpowiedzUsuń