niedziela

HISZPANIA ...

Zbieram się i zbieram do napisania tego posta ...

... ale jakoś czasu mi brak na wszystko ...

Przedłużenie wakacji wspaniała sprawa :) Jednak ciężko mi było wskoczyć w normalny rytm ...

Kto śledzi mój Instagram wie, że prosto z Europa Park pojechaliśmy do Hiszpanii.

plaża,piasek,inspiracje,zdjęcie piasku,zdjęcie okularów,ciekawe zdjęcia,hiszpania,espana,Cunit,plaża w Hiszpanii,słońce

Oj, było cudownie ...

Nie będę opisywać wszystkiego szczegółowo ... najzwyczajniej w świecie ten wpis musiałby czekać jeszcze kilka dni :)

Zdjęć mam całą masę ... jednak spokojnie ... pokażę tylko kilka :)

palma,apartamenty Hiszpania,inspiracje z Hiszpanii,garden Espana,

Odpoczywaliśmy, bawiliśmy się, zwiedzaliśmy, byliśmy na meczu FC Barcelony, był i Maisons Du Monde, BoConcept, kiermasz staroci, mały shopping i jeszcze wiele ciekawych miejsc ...

Hiszpania,Barcelona,widoki w Barcelonie,droga do Barcelony,skały,kręta droga,zieleń,palmy,agawy

bilety FCB,Camp Nou jak wejść,czy każdy może kupić bilet na mecz FCB,szalik FCB,stadion FCBarcelona,bilety na mecz
skoki do wody,skoki do basenu,salto,zabawne skoki do wody,hiszpania,espana,jak zrobić zdjęcie w ruchu

stanie na wodzie,skok do wody,piruet na wodzie,dzieci w basenie,piękne zdjęcie w wodzie,jak zrobić ładne zdjęcie na tle wody,artystyczne zdjęcia w basenie

super zdjęcie,skok do wody,złapać moment skoku do wody,profesjonalne zdjęcie,palmy,artystyczne zdjęcia w ruchu,Barcelona,blog lifestyle

opona do wody,pływanie w morzu,Hiszpania jaka jest plaża,słona woda i koło dla dzieci,fale i piasek w Hiszpanii

facet na skałach,skały,woda,artystyczne zdjęcia,kolor morza,jak ująć morze i skały,sylwetka na tle wody
Barcelona,Hiszpania,placa Catalona,placa Espana,arena,widok z arena w Barcelonie

Barcelona koncert fontann,grające fontanny,świecące fontanny,koncert fontanny,koncert w Barcelonie,kolorowa woda,piękny widok

targ staroci Barcelona,najlepszy targ staroci w Barcelonie,perełki z Barcelony,najlepszy pchli targ w Barcelonie

Od następnego wpisu wracamy do serii DIY ;)

Tak, tak od powrotu do domu pracuję intensywnie nad nowymi projektami ... jeden większy już na dniach.

XOXO

1. Fajne takie przedłużone wakacje :) Super zdjęcia, aż chciałoby się tam być.
    pozd. Kamcia ze Stargardu ;)

2. No mogę się podpisać pod Twoim zachwytem:) Byłam w Europa Parku z synami i uważam, że to jedno z fajniejszych miejsc tego typu w Europie::) Barcelona tez mi jest bliska i z chęcią bym tam jeszcze wróciła! Pozdrawiam cieplutko. Ania

3. Wakacje jesienią .... takie przedłużone lato, az buzia sama się śmieje i cicho zazdrości ...

4. Pieknie! Rewelacyjna podroz! Uwielbiam takie "ruchome" wakacje!
    W Barcelonie bylam raz podczas naszego tour po europie.
    Spedzilismy tam wspaniale 3 dni i podobalo nam sie baaaardzo!
    Hotel mielismy praktycznie minute od La ramblas, wiec prawdziwy klimat barcelony mielismy na wyciagniecie reki ;)
    Ale zazdroszcze Wam meczu... nam nie udalo sie trafic na zaden, ale fuksem (bo juz zamykano) udalo sie obejrzec stadion "od podszewki" ;)

5. Hiszpania - moje marzenie! Strasznie zazdroszczę Ci tego wyjazdu! Czekam na więcej ciekawych zdjęć :)
    Pozdrawiam :)

6. Takie wakacje mogłby trwać i trwać ;))

7. To się nazywają wakacje!:-) Cudownie

8. Już, już mielismy tam jechac,ale wygrała Grecja:)))Jednak myślę,ze niebawem zawitamy do Barcelony ,więc z pzryjemnością przeczytam posty o Waszej wycieczce.Pozdrawiam.

9. kocham hiszpanię. jedzenie, klimat, miejsca...cudownie:)

10. Teraz to mnie dobiłaś! Ja tu marzę o całym wolnym weekendzie w domu a Ty mi tu wakacje w Hiszpanii? O takim czymś nawet nie śmiałam marzyć ;P Super fotki,ciekawe miejsca i radość Twoich dzieci...bezcenne :)))
    Buziaki

11. widać, że wakacje udane - najważniejsze! ;) ale bym teraz poleżała na takiej plaży!
    Wspaniałe zdjęcia! ;)

12. Oh jak tęsknie za Barceloną!!!! :( Pięknie! Miłego!

13. Hiszpania jest naprawdę cudownym miejscem. To nie tylko wspaniałe plaże, zabytki, ale tez niesamowita kultura i kuchnia. Uwielbiam tam wracać. Pozdrawiam!

14. planuję babską wyprawę z córką Może polecisz fajne spanie :-)

15. Niesamowite zdjęcia! Widać, że się świetnie bawiliście. Też chcę tam pojechać. A może nawet kupić sobie jakiś ładny wakacyjny domek :)