środa

Łódź Design Festival czyli #meetblogin ... w czym mnie utwierdził, co mi dał ?!?!

Zjazdy blogerów wnętrzarskich ?!?!


Po co, na co, w jakim celu i o co w tym właściwie chodzi ?!?!

Taka myśl nasuwa się pewnie wielu z Was ...

Szczególnie tym, którzy w takim spotkaniu nie mieli możliwości uczestniczyć ....

#MEETBLOGIN 

cegła,budynek z cegieł,cegła we wnętrzach,meetblogin,design,blog wnętrzasrki,blogerzy w Łodzi na Łódź design festival,piękne wnętrza

To kolejne spotkanie blogerów wnętrzarskich, w którym miałam przyjemność uczestniczyć.

PO CO ???


Dla Mnie to oczywiste :)

Spotkać się z dziewczynami, które miałam okazję poznać już wcześniej ...

Poznać inne, które znam do tej pory tylko wirtualnie ...

Spędzić miło czas na warsztatach ...

Dowiedzieć się wielu nowych rzeczy ...

Obserwować reakcje ludzi ...

Posłuchać wykładów na temat nowinek wprowadzanych na rynek ...

Wiem, brzmi to zbyt pięknie .... nasuwa się pytanie czy są same plusy takich spotkań ???

Cóż ...  jak to w życiu bywa, zawsze można się do czegoś przyczepić ...

Zawsze można ponarzekać ...

Znajdzie się nie jeden element warty zmian ...

Tak, tak chcę być z Wami szczera ...

Dlatego najważniejsze od czego trzeba zacząć to zadać sobie pytanie ...

W sumie ... po co chcę jechać na taki zjazd, czego oczekuję  ???

Jeśli macie zamiar oceniać, szukać minusów itp.  to na 100% znajdziecie coś do czego można się przyczepić !!! Ja to w życiu bywa ...

Natomiast jeśli jedziecie poznać ludzi, spędzić czas w fantastycznym gronie, dowiedzieć się czegoś nowego, najzwyczajniej w świecie uczestniczyć w ciekawej inicjatywie to na 100% będziecie zadowoleni !!!!

Niech nie dziwi WAS więc baner sponsorów ... gdyby nie oni nie było by Nas tam RAZEM :)


Spotkanie utwierdziło Mnie w przekonaniu, że warto !!!

Spotkania z ludźmi mającymi podobne pasje do Naszych są czymś fascynującym !!!

Jestem osoba pewną swoich działań, dążeń ... ale takie spotkania dają mi jeszcze więcej frajdy z tego co robię na co dzień !!!

Hotel Novotel, w którym czekała już rezerwacja na moje nazwisko jest bardzo elegancki, szykowny i serwuje wspaniałe, syte i zróżnicowane śniadania.

hotel Novotel,pokoje w Novotel Łódź,najlepsze hotele w Łodzi,bankiety w Łodzi,elaganckie wnętrza hoteli w Polsce

W nim również odbył się bankiet.

Bliskość ul.Piotrkowskiej to niewątpliwie ogromny plus. Spędzałyśmy tam z dziewczynami wieczory ;) Rozmaitość kawiarenek, barów, i odbywający się w tym czasie festiwal świateł ...

festiwal śwaiteł Łódź 2014,oświetlone budynki,design,ul.Piotrkowska w Łodzi

hamburgery na ul.Piotrkowskiej w Łodzi,najlepsze hamburgery w Łodzi,polishgirl,puchowa kamizelka,uśmiechnięta dziewczyna,uśmiech,koszyk na pieczywo

To wszystko sprawiało, że wspólne wieczory były niezapomniane :)

Ula jak na organizatorkę przystało przygotowała dla Nas wejściówki na wszystkie wystawy i warsztaty towarzyszące imprezie.

media akredytacja łódź,festiwal akredytacje,media,łdf,design festival,kobieta,black and white,duże oczy białao czarne zdjęcie

Warsztaty z budowania moodboardów były fascynujące !!!

warsztaty w Łodzi,moodboard jak zrobić,jak powstaje produkt dopasowany do klienta,Paradyż warsztaty z blogerami,blogerki wnętrzarskie

warsztatay z budowania relacji z klientem,specjaliści marki Paradyż,nowa kolekcja marki Paradyż

spotkanie blogerów wnętrzarskich,meetblogin,łódż designs festival,warsztaty z marką paradyż

Dobrane w grupy 3 osobowe, musiałyśmy wspólnie przejść przez cały proces tworzenia sesji produktowej. To było niezapomniane przeżycie. Burza mózgów w wykonaniu trzech inaczej wyobrażających sobie efekt końcowy kobitek to jest coś !!! Okazało się, że co 3 głowy to nie jedna ...
Profil psychologiczny klienta, jego wartości, pasje, nadzieje aż do pomieszczenia w którym czułby się najlepiej ... a to wszystko dopasowane do jednej płytki z nowej kolekcji Paradyż.

Oto efekt naszej pracy:

moodboard,mapa empatii,Paradyż jak wygląda proces tworzenia scenerii dla fotografii produktowej,fotografia produktowa Paradyż

Lunch i prezentacja marki Vede Home ...
 
lunch,vede home Łódź,kopp Łódź,przekąski,jak udekorować stół,ładnie podane przekąski,jak udekorować stół na bankiet,blogerki na warsztatach

lunch,małe przekąski,łądne jedzenie,jak udekorować stół,jak zrobić małe przekąski,blog design

Było profesjonalnie i to co mi bardzo zaimponowało ... przyjęcie Nas jako grupy napędzającej rynek, grupy mającej wpływ na wizerunek marki ... 

kopp Łódx,design,flok,pajęczyna lampa,łóżko waga,designerskie łóżko z wagą,czerwone łóżko,showroom Łódź kopp

Nowy produkt zachwycił Mnie na tyle, że będę z nim eksperymentować ... koniec z betonem, który ciężko ujarzmić przy trudnych formach, koniec z betonem jako produktem nie trzymającym formy ... GEOtexture !!!
To produkt o strukturze betonu, który można nakładać na praktycznie wszystkie nawierzchnie !!! Jest wytrzymały i co najważniejsze każdy z Nas poradzi sobie z jego aplikacją.

Wieczorem odbyła się GALA ... wręczanie nagród, oklaski ... docenienie blogerów wnętrzarskich przez marki i fundacje.

blog design,gala w Łodzi,blogerzy na gali wręczenia nagród,design i gala dla blogerów

Później odbył się pyszny bankiet, na którym spotkałam kilka osób znanych mi z wcześniejszych spotkań wnętrzarskich ...

Zajrzałam nawet na Targi rzeczy Ładnych. Co prawda trwało to dłuższą chwilę, jednak udało się dostrzec kilka perełek i poczuć klimat miejsca.

konar drzewa wygładzony i przerobiony na stolik,piękne stare drewno,design,wyjątkowe drewno,targi papier kamień nożyce,łódź ul. piotrkowska

Łódź ul.piotrkowska budynki,cegła, lofty w Łodzi,knajpy na Piotrkowskiej w Łodzi

ŁÓDŹ DESIGN FESTIVAL to wspaniała impreza, a  MEETBLOGIN wpisuje się w nią idealnie !!!!

Interesujący był również wykład dotyczący designu bloga. Pozytywna dawka informacji połączona z odkrywaniem Siebie !!!

wykład na temat designu bloga,jak promować swojego bloga,social media dla blogerów,warsztaty z promocji bloga,jak odnależć się w sieci social media

Niby wiemy co robimy, o czym piszemy ... jednak gdy przychodzi co do czego to trudno ubrać w słowa czym i  w jaki sposób nasz konkretnie BLOG się wyróżnia !!!
Trudna sztuka marketingu bloga została Nam przedstawiona w łatwy do przyswojenia sposób, co być może przełoży się na pewne zmiany ...

Teraz pora na kilka najciekawszych moim zdaniem prac ....

czarna lampa,czerwony dmuchany fotel,poduszki kamienie, designerskie przedmioty

lampa z papaieru,lampa z tkanimy obiciowej,designerskie lampy,design w czystej postaci,Łódz design festival

wieszak drzewo,wieszak drewniany w kształcie drzewa,wieszak drzewko dla dzieci

żółta lampa,drewniana szafeczka designerska,drewno na łódz design festival,ramki drewniane,różowa pufa

lampy otwierające się przy pomocy sznurka,designerskie lampy

domek dla owadów designerski,ławeczka ogrodowa,ergonimiczne grabie,designerskie grabie

betonowy organizer na biurko,beton we wenętrzach,betonowy design w łodzi

ścianka działowa z rur pcv,designerskie przedmioty z rur pcv,wystawa Łódź,co mozna zrobić z rur pcv

leżak z rur,co można zrobić ze starego kaloryfera,designerki mebel z rur,stolik z rur,łóź design festival

drewniane lampy,spiralne drewniane lampy,wood design,wood lamp,design Łódź

co można zrobić z kredki dla dzieci,kredka i gumki dla dzieci,design dla dzieci


A jeśli mało Wam zdjęć to zapraszam do Staffage.pl

Cieszę się bardzo, że mogłam być tam z Wami dziewczyny !!!!

XOXO

42 komentarze:

  1. Ja tez byłam na ŁDF :) Szkoda,że Was nie spotkałam :(
    Nikita

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakbyś spotkała to byś wiedziała :) Taki szum, wszystkie robią zdjęcia :)
      pozdrawiam

      Usuń
  2. Diana! Ogromnie się cieszę, że w końcu się spotkałyśmy! Dokładnie tak, jak piszesz, warto się spotykać, uczyć od siebie, poznawać, dowiadywać o sobie nowych rzeczy i rozwijać, zgadzam sie w 100%. Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytam i zazdroszcze :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. AAAA jak zazdroszczę...bardzo bardzo...no ale może i ja w przyszłym roku się skuszę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nic dodać, nic ująć. Cieszę się, że też tam byłam. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki, że jak zawsze mogę liczyć na Twoją obecność. Jesteś fantastyczną osobą. Dodajesz energii :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Było super, to prawda! Bawiłam się znakomicie, jak zwykle zresztą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale mnie to nie dziwi :) Jak Ty mogłabyś się nie bawić :)

      Usuń
  8. Ach, ależ mnie w środku ściska, kiedy czytam kolejną świetną relację spotkania, które przegapiłam:(((((( BUUUUU
    A wpadasz może do Wrocławia na Kontury 25.10? Zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że Ciebie zabrakło :( Kontury raczej nie ...

      Usuń
  9. To już kolejny blog, na którym widzę zdjęcia z tej imprezki :) Widać, że wszystko się udało. Odpoczęły? No, to teraz do roboty- pisać, focić itd.! Pozdrawia Sąsiadka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było super :) Odpoczęłam dopiero w domu :) Tam szkoda było czasu na odpoczynek.

      Usuń
  10. fajnie podsumowane :) i fajnie było cie spotkac tak w real-u ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę baaaaaaaaaaaaaaaaaarzdzo , i tych spotkać i tego że możecie czegoś ciekawego dowiedzieć się, zobaczyć , ach , fajnie Wam i już ! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było bardzo fajnie, może następnym razem dołączysz :)

      Usuń
  12. dianka, ja tu wpadłam z dygresją- na zdjęcuu na coloresdemialma spoglądasz niczym lady di

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialne wzornictwo! Mnie zachwyciły drewniane stoliki (oczywiście już są na wielu blogach ale te na Twoim zdjeciu są cudnie popękane) i spiralne lamy ze sklejki czy innego drewna... Super pomysł. Zachwycił mnie Twój opis pracy nad jedną płytką! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Z wielkim zainteresowaniem przeczytałam ten post...żałuję,że nie mogłam tam być :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Ahhh Miło było ;* do następnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. już czekam niecierpliwie na nasze kolejne spotkanie. Świetnie było się znowu zobaczyć :)))
    Buziaki i sto lat!

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak zwykle miło było Cię spotkać! To był naprawdę SUPER weekend :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dobrze godosz ;) Do miłego!

    OdpowiedzUsuń
  19. A mnie interesuje wesele w Lublinie. Zobacz - https://dworekarkadia.pl/wesela.html
    Masz jakąś miejscówkę, którą można na poważnie brać pod uwagę?
    Cena jest istotna, ale najważniejsza.

    OdpowiedzUsuń