niedziela

Leniwa niedziela ...

Niedziela to taki dzień kiedy czas biegnie powoli ...

Jest czas na celebrowanie śniadania ....

Czas dla rodziny ....

Wspólne zabawy, gry, rozmowy ...

To taki moment kiedy można zastanowić się nad własnym życiem ...

pomarańczowy kolor w salonie,orange w jadalni,deser,biały wielki żyrandol,jadalnia nietypowa,blog wnętrzarski

Człowiek z natury chce więcej ... chce jeszcze i jeszcze ...

czasu
pieniędzy
wolności
przeżyć
itp. błahostek ...

Tak to wszystko to błahostki !!!

Gdy zastanowimy się nad naszym życiem głębiej ... i spojrzymy na problemy innych ludzi ...

To jestem przekonana, że nie tylko Ja wstydziłabym się przyznać do moich problemów, a dokładnie do ich wyolbrzymiania ... np. przed kimś śmiertelnie chorym, przed kimś kto nie ma co dać dzieciom na obiad i przed tymi wszystkimi ludźmi, z którymi najzwyczajniej w świecie nie chcielibyśmy się zamienić na nasze życie ...

To daje do myślenia.

Pamiętajcie ŻYCIE JEST TYLKO JEDNO !!!!!!!

Od Nas samych zależy czy przeżyjemy je z uśmiechem na ustach, szczęśliwi, radośni, dumni z samych Siebie !!!

Czy może smutni, rozżaleni, cierpiący z byle powodu, rozglądający się z zazdrością na innych ...

Cieszmy się z małych rzeczy, żyjmy radośnie, łapmy szczęście za ogon ...

SZCZĘŚCIE JEST WYBOREM

od Nas bowiem zależy co zrobimy z Naszym życiem.

XOXO



22 komentarze:

  1. Trzeba doceniać to co mamy, zawsze może być gorzej !
    Karola

    OdpowiedzUsuń
  2. mądrze piszesz :) warto się czasem zatrzymać i sobie o tym przypomnieć

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak znajdujmy szczęście w drobnych, codziennych rzeczach. Niedawno się pogubiłam miałam bardzo ciężki czas, gdy zrozumiałam że na wiele rzeczy nie mam już wpływu zaczęłam chwytać szczęście każdego dnia. I w smutnych oczach na nowo zaczął pojawiać się promyczek uśmiechu.
    Dobrze jest zwolnić i zajrzeć w głąb siebie.
    Pozdrawiam Daria (Norge) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najgorsze są sytuacje na które nie mamy wpływu ... ciesze się, że masz już w oczach uśmiech :)
      pozdrawiam

      Usuń
  4. Taki czas jest najlepszy, niezastąpiony i najcenniejszy:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ważne są w życiu chwile, te krótkie z najbliższymi...

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj tak Kochana, choć przyznaję, że trudno o tym pamiętać i wprowadzać w życie. Ja sobie ciągle powtarzam to w duchu tylko jak mi cierpliwość z powodu kolejnej pierdoły puszcza to już niestety nie pamiętam ... Najważniejsze, że zdajemy sobie z tego sprawę i wiemy co w życiu najważniejsze! Buźka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Codzienność chwilami sprawia, że zatracamy się w codziennych obowiązkach zapominając co najważniejsze.
      buziak

      Usuń
  7. Oj potrzebowałam takich dobitnych słów. Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj
    To prawda, czasem trzeba dostać kopa, żeby dostrzec, że najważniejsze to cieszyć się z tego co się ma , ze wspólnych chwil z bliskimi
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kopa, albo rozejrzeć się dookoła co się dzieje ...
      pozdrawiam

      Usuń
  9. Po śmierci Anny Przybylskiej dotarło do mnie,że mam ogromne szczęście...bo mogę nadal żyć,patrzeć jak moje dziecko rośnie...obdarzać miłością i czuć się kochaną...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda ... mi to również dało wiele do myślenia.
      pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  10. o właśnie sztuką jest nie gonić za rzeczami a cieszyć się z tych co mamy :)))

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  11. masz rację Kochana, trzeba się cieszyć z drobnych rzeczy, ale...
    czasem trzeba też dać sobie prawo do przejmowania się drobiazgami, tzw. duperelami... tak po prostu czasem jest i nie ma się czego wstydzić... ważne, by umieć wrócić do szerszej perspektywy ;-))

    OdpowiedzUsuń
  12. Wpadam do Ciebie z rewizytą i czytam Twoje święte słowa :))) Ja właśnie teraz powinnam zwolnić, a padłam w koło jak chomiczek i nie mogę się zatrzymać :)))
    Pozdrawiam serdecznie :)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  13. Dokładnie ! Wciąż myślimy co dalej, co jeszcze... Należałoby się bardziej skupić na tym co mamy na co dzień, docenić to...
    :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Marta

    OdpowiedzUsuń