poniedziałek

Biureczko VINTAGE

Pokazywałam Wam już biureczko, które stoi u mojego synka w pokoju o TUTAJ.

Wtedy nie było jeszcze uchwytów ze sznurka i skarpetek ... sam mebel jest z lat 50' ... przeróbki zrobione jakiś czas temu ...

biurko Vintage,meble lata 50,

Młodzieniec od września idzie do szkoły ... do pierwszej klasy, więc owe biureczko będzie już dla niego za małe ...


Szkoda ...


Czas pomyśleć o czymś nieco większym ... na szczęście jest jeszcze troszkę czasu ...

Miłego poniedziałku :)

XOXO

19 komentarzy:

  1. Boże - ja, ja chcę :)) Mogę nawet jeszcze raz iść do szkoły ;)) Jest cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. OMG ale czad ! Widziałam jak wyglądało wcześniej i teraz WOW. Jesteś super.
    Kama twoja fanka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudnie Dianka!!! Aż zal,m że Hektorek już nie będzie korzystał...

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie ono jest swietne, design idealny, alez mi sie podoba.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. super stylowy mebelek! a nowe pewnie sama zrobisz ;-))

    OdpowiedzUsuń
  6. jak dla mnie perfekcyjne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. No rzeczywiscie jest swietne, az szkoda sie go pozbywac!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny, co nowego będzie ? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ mi się podoba..... u nas też etap szukania biurka ....

    OdpowiedzUsuń
  10. Biureczko małe, ale dla malucha to dosyć sporo przestrzeni. Najważniejsze, żeby lubił przy nim siedzieć, bo dzieciaki mają tendencję do robienia wszystkiego w łóżku, albo na podłodze, gdzie można przyjąć każdą pozycję :)

    OdpowiedzUsuń