czwartek

Pracownia ... nowy organizer

Moja pracownia - zrobiona przeze Mnie dla Mnie. Ściana z desek, regały Ikea,  różne organizery, odnowione biuro itp. różności ...


Pracownia to takie miejsce, które nigdy nie będzie skończone ....
Zawsze jest jeszcze coś, jeszcze tylko to i tylko tamto ...
Mam mnóstwo mniejszych i większych rzeczy, dlatego nowe organizery wciąż są pożądane.

Dzisiaj pokażę najnowszy, taki niby malutki ... ale na małe słoiczki, szpulki i inne drobiazgi jest idealny.

Tutaj zza maszyny ...




Na tych zdjęciach widać organizer na szpulki, który pokazywałam TUTAJ.













Oczywiście to żaden tam nowy organizer ... jednak wyczyszczony i pomalowany prezentuje się całkiem ciekawie.
Boki i tło pomalowałam na biało, przegródki natomiast pokryłam bejcą.

Ściana z desek daje mnóstwo możliwości. Można do woli przybijać do ściany ciekawe elementy bez stresu o późniejsze dziury - jak to bywa w przypadku tradycyjnej ściany ...
Ściana z założenia miała wyglądać na zużytą, więc każda dziurka jest tutaj bardzo potrzebna ..

Nie myślcie, że to koniec organizowania ... mam w planach jeszcze sporo drobnych elementów ...
Zresztą uwielbiam spędzać czas w mojej pracowni ... tworzyć lub po prostu wypić kawkę ... widok za oknem nastraja pozytywnie, daje poczucie bezpieczeństwa, spokoju ... nie, nie ... spokój jest ... sami spójrzcie ...uwielbiam ten widok, o każdej porze roku ...





XOXO

32 komentarze:

  1. W takim miejscu to można pracować ... i ten widok za oknem ...

    OdpowiedzUsuń
  2. W Twojej pracowni to mogłabym zamieszkać na stałe... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pracownię masz świetną, nic dziwnego, że tyle wspaniałości w niej powstaje:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny masz wdok za oknem i fajnie wygląda organizer :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny kącik do pracy - i jaki widok za oknem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna pracownia aż chciałoby się na chwile tam posiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Taka pracownia zachęca do działania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super miejsce! i najważniejsze, że Twoje dla Ciebie ;-))

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś nisamowita w swojej kreatywnosci. Za kazdym razem mnie zadziwiasz swoja pomysłowością:)
    Super przemyslana organizacja w pracowni. Brawo

    OdpowiedzUsuń
  10. można pracować, wypić kawkę i się zdrzemnąć :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Super miejsce do pracy, bardzo mi się podoba:)
    buziaki i miłegooooo:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna pracownia i najważniejsze,że Ciebie to wszystko co tam masz cieszy,bo Ty masz się dobrze czuć :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak ja Ci zazdroszczę takiej pracowni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Szkoda, ze dom z gumy nie jest...

    OdpowiedzUsuń
  14. CUDNA ; WYGLADA JAK W MALYM SZWEDZKIM DOMKU :*****
    A.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo mi sie tam u Ciebie podoba, moge wpasc na kawke ? ;)))))
    usciski

    OdpowiedzUsuń
  16. eee, no szacun za takie zorganizowanie:))) Jak inne koleżanki, zazdroszczę pracowni.
    Oj, zazdroszczę...
    Pozdrowienia!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Z takim widokiem to aż chce się pracować :)

    Moda i wystrój wnętrz w skandynawskim stylu - zapraszam :) http://skandichic.pl/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ach ten porządek !!!!! ja takiego nie mam :-)))
    Widok za oknem na "żywo" robi większe wrażenie !!

    OdpowiedzUsuń
  19. ale ślicznie masz w pracowni:)))). Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. hmmm deski? wyglądają naprawdę na praktyczne i urocze rozwiązanie w pracowni. Podoba mi się :)
    Organizer też na pewno bardzo przydatny. Przydał by mi się taki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wooow, ślicznie wygląda ten organizer i te szpulki, wszystko takie ładne i kolorowe... Szkoda, że ja nie szyję :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie no miejscóweczka wspaniała, zazdraszczam;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna jest też ta lampka nad maszyną. O organizer do nici to jest to. Muszę pomyśleć jak go w bok szafy wmontować:)

    OdpowiedzUsuń
  24. NAWET NIE WIESZ JAK CI ZAZDROSZCZĘ PRACOWNI :) DLA MNIE TO NA RAZIE NIEOSIĄGALNE MARZENIE

    OdpowiedzUsuń
  25. Twoja pracownia nastraja bardzo pozytywnie i w takiej pracowni to tylko rodzą się super pomysły :) Widok z okna masz rewelacyjny :)
    Ja jestem na etapie urządzania mojej pracowni ale mam za dużo pomysłów i nie wiem na co się zdecydować .....pozdrawiam Basia :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Genialne otoczenie dla twórczych myśli :)

    OdpowiedzUsuń
  27. łał, kurcze ile bym dała za taką pracownię!! fantastyczny kącik, bardzo ładnie to urządziłaś w tym drewnie, no po prostu idealny, dołączam się do ogólnych głosów zazdrości ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczna pracownia! Też muszę w końcu ogarnąć swoją ;) Bardzo ładnie wszystko poukładane, a drewniana ściana wygląda cudnie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ciekawa pracownia - wygląda naprawdę profesjonalnie i jasno, przejrzyście.

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne biuro pracownia. Naprawdę prezentuje się absolutnie doskonale. Uważam, że powinieneś kupić jeszcze pieczątkę i git!

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetna pracownia. Ciekawie ustawione rzeczy. Wygląda to naprawdę rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń