wtorek

Galeria zdjęć ...

O galerii miało być już kilka dnia temu , jednak życie pisze różne scenariusze ...

W moim życiu nie przytrafiło mi się jeszcze uczulenie ... aż tu nagle jak mnie dopadło to nie mogłam mówić, a musicie wiedzieć, że uwielbiam mówić :)  ... więc to był horror ... Spuchnięte gardło, do tego wysypka na całym ciele i wiele innych przyjemności. Skończyło się na zastrzykach, tabletkach i póki co jakoś daję radę ... mam nadzieję, że już do Mnie nie wróci ....


Wracając do galerii ... w naszym domu stworzyłam galerię nad schodami prowadzącymi na piętro. Robię mnóstwo zdjęć ... jednak zauważyć można, że jeszcze sporo ramek jest pustych ... gdy zdecyduję się na jakieś zdjęcie, to zrobię inne i tak ciągle ... Mam nadzieję, że któregoś pięknego dnia wszystkie ramki zapełnią się zdjęciami ... około 35 szt.


W kolejnych postach pokażę więcej zdjęć. Bo to tylko część galerii prowadzącej na piętro.


XOXO

23 komentarze:

  1. pokaźna galeria, zdrówka zyczę !

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł:) a ja właśnie poszukuję czarnych ramek w różnych rozmiarach i chyba zostaje mi tylko Ikea?

    Pozdrawiam serdecznie,
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam od dawna zakusy na galerię i milion zakupionych już ramek, ale nie mogę się zdecydować na charakter wywołanych zdjęć i galerii nadal nie ma. jakby nie było, ma to wisieć w salonie, więc muszę rozważyć ile mogę pokazać każdej odwiedzającej nas osobie

    OdpowiedzUsuń
  4. Od czego taka alergia? ; o. Ja prócz wysypkim miałam tak po ciemnej kaszy ; P
    ALE uwielbiam Twoje mieszkanie! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. To chyba najlepsze miejsce na galerię:-) Twoja jest imponująca!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba taka galeria przy schodach! Pięknie...
    Zdrówka życzę***

    OdpowiedzUsuń
  7. Galeria piękna, pokaźna, ale cała reszta, to tło jest piękne. Ta przestrzeń, ten fotel czerwony, kominek !
    cudnie !!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Niesamowitych rozmiarów galeria..... i zdecydowanie taka ilość rodzinnych fotek ociepli jeszcze bardziej wasze kąty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. tak, schody to wymarzone miejsce na galerię... też tam ją mam, tylko u mnie są to zdjęcia z odległej przeszłosci , moi dziadkowie, rodzice... niektóre zdjęcia mają ponad 70 lat.....czarne ramki sa idealne.
    serdeczne

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne miejsce na galerie i że czarno białe ogromnie się podoba- uwielbiam zdjęcia w takim wydaniu:)))
    zdrówka życze mocno!

    OdpowiedzUsuń
  11. Podobaja tego typu galerie sasiadujace ze schodami. Baaaaaardzo!
    Zdrowia dla Ciebie Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniała galeria!
    Dużo zdrowia zycze

    OdpowiedzUsuń
  13. Alergia odebrała Ci głos ?? Okropności !!!
    Dla Ciebie to musiał być mega trudny czas, nie móc mówić :-)))))))
    Zdrówka !!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudnie! Lubie takie galerie w postych ramach :) Moim zdaniem powinny byc w kazdym domu.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Już wygląda imponująco, a mówisz, że to tylko część. Piękny fotel w tle.

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna galeryjka...
    a i mnie jakaś dziwna galeria dopadła ostatnio....
    pozdrawiam ciepło i zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Też mam małą galeryjkę nad schodami, ale dopiero powstaje i w porównaniu z Twoją jest mini mini :)
    Zdrówka życzę!
    marta

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podobają mi się takie galerie na schodach i bardzo żałuję że moje schody są wąskie i strome i nie mają żadnych zagięć tylko prowadzą prosto do góry.
    Pięknie się prezentuje Twoja galeria. Mam nadzieję, że niedługo pokarzesz więcej bo czuję niedosyt ;)
    I zdrówka życzę, bez alergii i żadnych innych dziwnych rzeczy co się nas czepiają :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super galeria ! Czarno - białe zdjęcia w czarnej oprawie to dla mnie klasyk, który pasuje prawie do każdego wnętrza !

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo podoba mi się taka rodzinna galeria,tylko te dziury po gwoździach mnie przerażają ;P
    Buźka

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny pomysł na ozdobienie ścian, od razu robi się przytulniej :)

    Moda i wystrój wnętrz w skandynawskim stylu - zapraszam :) http://skandichic.pl/

    OdpowiedzUsuń
  22. Twój post - to coś dla mnie. Właśnie maluję schody, zbieram, kupuję ramki, bo nad schodami planuję galerię zdjęć. Wszystko w tonacji B&W. Patrząc na Twoje fotografię utwierdzam się w przekonaniu, że to dobry pomysł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń