sobota

ORGANIZER NA SZPULKI


Pokazywałam ostatnio pierwszą drewnianą ścianę w pracowni.   

  Nadszedł czas na kolejną ...

organizer na szpulki,porządek w niciach,poukładane szpulki DIY zrób to sam krok po kroku jak zrobic organizer na szpulki
fot.LadyDi

Dzisiaj pokażę jej kawałek, na której znalazł się ORGANIZER, który wymyśliłam podczas sprzątania pracowni ...
... nici, całe sterty nici .... gdzie je trzymać ???
W koszyku ??? ...ciężko znaleźć !!!
W moim niciaku ??? ... żart !!! Tam jest mnóstwo innych rzeczy ...
Szuflada ??? ....
I przyszło olśnienie :):):)

Fajnie mieć pod ręką wszystkie nici :) 

A jeśli wyeksponowanie ich dodatkowo ułatwia pracę ... to cudownie :)
Niech nie zmyli Was ta ilość ... chwyciłam kilka piękniejszych kolorków do zdjęcia :) Reszta czeka w kartonie ....


organizer na szpulki,nici jak przetrzymywać, blog DIY zrób to sam krok po kroku organizer na szpulki
fot.LadyDi

Nawierciłam w deskach otwory, w których umieściłam drewniane wałeczki. Przykleiłam je dodatkowo klejem. Przyznam szczerze, że bez niego i tak "siedziały" mocno ...
Otwory były ciut mniejsze od średnicy wałeczka. Odrobina kleju do otworu, młoteczek i gotowe.
Schemat nawiercenia otworów wyrysowałam sobie najpierw na kartce. Później przeniosłam punkty na deski.
Jestem bardzo zadowolona z efektu ... praktycznie i ładnie :)





Jeśli chodzi o mój nowy sprzęt ... próby trwają :)

Pierwsza spódnica (ze starego prześcieradła) uszyta ...
Bluzeczka dla córki również ...

Buziaczki przesyłam