środa

Podusia dla Roksanki i coś z wikliny ...

Podusia uszyta z myślą o pewnej słodkiej dziewczynce ...

Przyznam się, że był to mój debiut w zszywaniu kwadratów ... cóż ... najważniejsze, że się udało.





Z jednej strony "patchwork" taki malusi z haftowanymi cyferkami ... z drugiej paseczki i wyhaftowane imię .


A jeśli o wiklinę chodzi ... to będzie o legowisku, które przeszło metamorfozę i cieszyć będzie czyjąś psinkę lub kotkę ... bo to dla dziewczynki rzecz jasna :) Stąd napis Princess i ten róż ... oj napisu nie widać :( Na środeczku poduchy duży biały napis jest, ale to musicie uwierzyć mi na słowo ...

Wcześniej legowisko było brązowe i miało jasną poduszkę, teraz jest nie do poznania ...





Jutro słów kilka o mojej małej galerii, która galerią do końca nie jest ...


XOXO

14 komentarzy:

  1. Legowisko idealne dla mojej Pusi :)
    pozdrawiam Ania L.

    OdpowiedzUsuń
  2. Legowisko cudne, moja kota slicznie by na nim wygladala. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Legowisko wspaniałe, moje kotki byłyby w siódmym niebie! :)
    Zapraszam do mnie na konkurs :) http://beautifulsolution.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. podusia jest śliczna :) buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że dla dziewczynki to jest bardzo miły moment, kiedy dostaje poduszkę z własnym imieniem, specjalnie dla niej :)
    Pozdrawiam
    marta

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodka dziewczyna więc i słodkie kolorki :) Piekne

    OdpowiedzUsuń
  7. Nawet mój pies by tam się ulokował,bo on bardzo lubi po łóżkach się rozkładać,zwłaszcza jak pani wychodzi z domu :) Poduszeczka śliczna,na pewno będzie się Roksance podobała!
    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  8. podusia urocza!
    i wierzę, że napis jest♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne rzeczy robisz Diano:-) Podusia naprawdę wyjątkowa:-) Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna podusia, chętnie bym taką przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna poduszka. Czasem jeden akcent potrafi ozywic cale wnętrze, jak np. taka naklejka: http://oklejaj.pl/product-pol-8750-Naklejka-na-drzwi-0387.html

    OdpowiedzUsuń