piątek

PoDuSzEcZkI DoMeCzKi ...

Witam Was serdecznie w tym szczęśliwym dniu ... 13 przynosi mi w tym roku wiele szczęśliwych chwil :):):)
Nie będę się tutaj rozpisywała o moich radościach ... no może innym razem ... ;)
Tak, czy inaczej z tej radości powstały dwie poduszeczki w kształcie domku.
Szyło się je bardzo przyjemnie, a efekt jest całkiem sympatyczny ...


 NIEBIESKA z ozdobnym haftem wesołej rodzinki.
                                                             &
                                  BIAŁA z radosnymi wyhaftowanymi napisami.


Obydwie są milutkie i mięciutkie. Mojemu synkowi obiecałam podusię z jego autorskim haftem - oj, będzie się działo na tej poduszce, już to widzę .... efekty oczywiście pokażę ;)


SZCZĘŚLIWA 13  jeszcze przed nami ... do końca 2013 roku zostało przecież jeszcze trochę czasu  :)

Nie wiem jak WY ??? Ale JA szczerze wierzę ... że marzenia się spełniają ...

WIĘC śnijmy ... marzmy ... budujmy wokół Siebie pozytywny mur ... rozsypujmy niewidzialną mgiełkę, która przyciągnie szczęście ... dziewczyny dajcie się porwać radości, spełnieniu, szczęściu :) Uwierzcie mi, że pozytywne myślenie zbliża nas do realizacji marzeń !!!

A już jutro pokażę moje pierwsze uszyte ocieplacze na kubek :)

XOXO

35 komentarzy:

  1. Super podusie Kochana. Widzę, że Ciebie również 13 - sty w piątek radośnie nastroił.
    Uśmiechy przesyłam :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) 13 jest szczęśliwa :) Cieszę się, że to był udany dzień również dla Ciebie ...

      Usuń
  2. Jak w piosence, trzynastego wszystko zdarzyć się może :)
    Fajowe poduszki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajniutkie te podusie. Rodzinka bardzo mi się podoba:)))
    Co do marzeń, to potwierdzam twoje słowa...

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie te poduszeczki są rewelacyjne, szczegolnie ze względu na ich kształt :)
    Pozdrawiam cieplo:)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie też trzynastka jest szczęśliwa. Przepiękne poduszki.No i marzmy dalej.... Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciesze sie ,ze 13-stka to szczesliwa liczba dla Ciebie.Ja tez tak zawsze myslalam,tzn,nigdy nie myslalam,ze 13 to pech.Nadal tak mysle.
    Podusie piekne!!!-przepiekne!!!
    Na nowym zdjeciu wygladasz o wiele mlodziej niz poprzednim:)))
    Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomimo chwili zwątpienia ... wiesz o tym coś :-)))
    podpisuję się dwiema rękami :-))))))
    do miłego !

    OdpowiedzUsuń
  8. fantastyczne :) bardzo lubię do ciebie zaglądac

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne te poduszki domki. Rewelacja.
    A marzyć zawsze warto...przecież marzenia się spełniają ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podusie świetne,mój faworyt to niebieska:)Ja też dziś poczyniłam pierwsze ocieplacze na kubeczki:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Super! Też pracujemy nad jasiami, ale ze zwierzątkami:)
    Asia S

    OdpowiedzUsuń
  12. Pomysł z poduszkami w kształcie domku świetny.Ta z rodzinką jest słodka :)
    Ściskam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  13. Super te podusie:) Milego dnia, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń