poniedziałek

Kołnierzyk ...

Kochani weekendy spędzam zawsze w towarzystwie dzieci, ale to już wiecie ....

Jednak od kiedy mam nową maszyno-hafciarkę moja córka na weekendy planuje dla mnie jakąś przeróbkę ...
Oczywiście ona Mnie nadzoruje i kieruje całą akcją :)
 I tak powstał kołnierzyk, który zakłada pod swetry. Moim zdaniem to wspaniały pomysł, no bo po co się przegrzewać z koszulą założoną pod sweter -jeśli zależy nam tylko na kołnierzyku !!!!

Wyciągnęła z szafy moją starą koszulę, której już dawno nie nosiłam i zaczęłyśmy się bawić. Synek w międzyczasie podsunął mi swoje spodnie, żebym jemu też coś obcięła ...

kołnierzyk,jak uszyć kołnierzyk,DIY



Koszula miała dekolt, więc najpierw przyszyłyśmy 2 guziki i zrobiłyśmy otwory z drugiej strony koszuli. Zrobiłyśmy to chyba zbyt hucznie powiedziane !!! Maszyna robi praktycznie wszystko sama ... Kolejny krok to odcięcie nadmiaru materiału, tak żeby zostało co nieco do schowania pod sweter. No i oczywiście haft. Myślałam, że etap księżniczek minął, a tu proszę ....


Moja córka uwielbia wymyślać różne stylizacje, przerabiać za pośrednictwem moich rąk ubrania ... pozwalam jej - przecież nie można zabierać RADOŚCI Z TWORZENIA ...
Nawet na prowadzenie bloga jej pozwoliłam ... oczywiście nadzoruję jej wpisy ...
Staram się być wyrozumiałą mamą, jednocześnie stawiając jasne granice nie do przekroczenia !!!
Jest ciężko, nadal się uczę ...
TUTAJ BLOG MOJEJ CÓRKI.

WARTO SŁUCHAĆ NASZYCH DZIECI, POŚWIĘCAĆ IM CZAS - MOŻNA SIĘ OD NICH WIELE NAUCZYĆ !!!!! 
Uwielbiam weekendy właśnie za ten nieśpieszny, radosny czas z moimi skarbami ...

XOXO


36 komentarzy:

  1. Rośnie projektantka !!!!! Brawo !!!!!!
    Czas z dzieciakami i twórcze zajęcia , bezcenne, dla każdej ze stron, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kołnierzyk świetny - Modelka również :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. czas spędzony z dzieciakami jest bez cenny i my mamy powinnyśmy się mim cieszyć, bo nawet się nie obejrzymy a pociechy wyfruną mam z gniazda :)
    Kołnierzyk świetny :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, dzieci tak szybko rosną ... aż szkoda :(
      pozdrawiam

      Usuń
  4. Pracowita jesteś, to trzeba Ci przyznać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, a ja ciemna nigdy nie wpadłam na to:)))))Tymczasem nie jedna ładna koszula skończyła w koszu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny pomysł na kołnierzyk, a mnie dodatkowo zauroczył napis:)

    OdpowiedzUsuń
  7. No proszę! Wie dziewczyna czego chce od życia! Mądra mama z Ciebie, że pozwalasz jej sie realizować:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się ją wspierać, żeby zawsze czuła się bezpiecznie ...

      Usuń
  8. no super pomysł i wykonanie :))
    podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne :D mały akcencik :) a jaki swietny :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę Dziewczyny, że jesteście dla siebie wspaniałą inspiracją :-))))
    co dwie głowy z pomysłami to nie jedna :-))))
    Ściskam Was serdecznie i pędzę na drugiego bloga :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze troszkę i będzie z niej ogromna pomoc w moich poczynaniach ...
      buziak

      Usuń
  11. haha.. ale córka ma pomysły! ;) kurcze.. będzie tworzyć jak mama! ;)
    a jej blog ekstra.. ile ona ma lat.. 13? dobrze pamiętam? coś czuję, że rośnie kolejna gwiazdeczka blogowo-modowa ;)) ma dryg to tego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nie byle nie gwiazdeczka ... Uczulam ją na gwiazdorzenie ... Jeśli strojenie się da jej radość proszę bardzo, ale żeby z tego powodu chciała mi w domu uprawiać gwiazdorstwo ... nie ma mowy !!!
      Jestem tolerancyjna i to bardzo, ale jednocześnie stawiam bardzo jasne zasady.
      pozdrawiam

      Usuń
  12. Córcia idzie w ślady mamy. Niedaleko padło jabłko od jabłoni :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Kołnierzyk jest niesamowity! Świetny pomysł!
    Bardzo podobał mi się blog córci, jest zdolna tak samo jak mamusia :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nic dziwnego, w koncu dzieciaki kreatywność po mamie mają. ;) Córka rośnie na blogową szafiarkę!
    Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Widzę,że w rodzinie będziesz miała projektantkę ubrań :)a pomysł z kołnierzykiem świetny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie samą zawsze do tego ciągnęło ... więc mam nadzieję, że zaprojektuje dla mnie kilka ciekawych rzeczy :)

      Usuń
  16. Pamiętasz pewnie takie niby golfy zamiast szalika,a na kołnierzyk tak praktyczny nikt nie wpadł:)super pomysł,a córka fantastyczna:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny pomysł! Mała projektantka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochana pomysł z kołnierzykiem super. Oj dawno mnie u Ciebie nie było lecę czytać dalej i nadrabiać zaległości. Widzę, że się trochę u Ciebie pozmieniało. Buziaki kochana.

    OdpowiedzUsuń