niedziela

OCIEPLACZE NA KUBEK

Wieczory coraz dłuższe, aura za oknem nie rozpieszcza ... co zrobić ???

JESIEŃ czeka już za progiem ....

Herbatki i różne gorące napoje lepiej smakują, gdy są ładnie podane :) Czy ktoś się nie zgodzi ???


Pokazywałam Wam wcześniej ocieplacze ze swetra o TUTAJ 
Dzisiaj pokażę ocieplacze uszyte na maszynie.

Pierwszy z napisem TEA. It's what WINNERS DRINK. Uszyty z kawałka bawełny w czarno białe pasy. Troczki do zawiązania w kolorze czarnym. Od spodu taki sam materiał. Więc może służyć dwustronnie.


Drugi jest dwustronny. Z jednej strony dzianina swetrowa z  wyhaftowany diamentem w kolorze różowym, z drugiej strony biała bawełna ozdobiona napisem Princess.



Uwierzcie to nie jest trudne !!! Warto spróbować uszyć dla siebie lub na prezent dla bliskiej osoby :)
Szyje się bardzo przyjemnie ... Moje trafiły do sklepiku. A będzie ich jeszcze więcej. Różne kolory, napisy ...

A już jutro coś bardzo EKO !!!

XOXO

34 komentarze:

  1. świetne :) Bardzo mi się podobają :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę,że produkcja idzie pełną parą :)Super!

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne są - lubię takie rożne gadżety:P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ocieplacze super. Zawsze wpadają mi w oko takie gadżety i nic na to nie poradzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam sie z pieknego lepiej smakuje, a z tych kubeczkow musi smakowac wysmienicie, bo "ubranka" sa poprostu urocze!
    sciskam

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjne są! Szczególnie ten szary bardzo mi sie spodobał:)
    Czekam na posty ECO, które tak bardzo lubie:)

    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Aż przyjemnie sączyć herbatkę w takim przytulnym kubeczku:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne pomysły:) Bardzo mi się podoba ten biało- czarny:)

    OdpowiedzUsuń
  9. No, no. Kubek z diamentową osłonką i nie trzeba już nosić biżuterii ;) Swoją drogą nie sądziłam, że można samemu coś takiego zrobić :)
    pozdrawiam
    marta

    OdpowiedzUsuń
  10. No i proszę, kubki już dzielnie przygotowane na jesiennej chlody :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wersja czarno biała zwłaszcza..Klasyka i elegancja...

    OdpowiedzUsuń
  12. Urocze :) Może dzięki nim jesień może nie będzie tak straszna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto troszkę sobie poprawić humor ładnymi dodatkami :)

      Usuń
  13. Oryginalne ! Zapraszam do mnie http://everydaydesignforlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Dianka...aleś mnie zaskoczyła ?!
    Nie poznałam Cię....
    ale byłam skołowana...;)
    Lecę oglądać Twoje cudowności.....:):):)

    OdpowiedzUsuń
  15. hahaha, genialne...ja muszę sięgnąc po szydełko i tez zrobić kubraczki swoim kubaskom;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  16. kurcze, takie szycie to chyba nawet ja mogłabym ogarnąć ;)

    OdpowiedzUsuń