piątek

Ot zwykły, niezwykły NAPARSTEK ...

Dzisiaj krótko i na temat !!!

Chcę Wam pokazać piękną rzecz. Jest to NaPaRsTeK.


naparstek,Barcelona,naparstek z targu staroci

Przywiozłam go z targu staroci w Barcelonie. Jest piękny sam w sobie ...
Upolowałam 3 sztuki. Jeden mam Ja, drugi wstawiłam już do sklepiku, a trzeci hmm ... zobaczymy co z nim będzie :)
Spodobał mi się ze względu na piękne szczegóły ...
Zdaję sobie sprawę, że mało kto zachwyci się takim czymś ... ale musiałam go pokazać ...


Cóż kochani ... wracam do dzieci :)
Miłego wieczorku ...

XOXO

38 komentarzy:

  1. Jest przepiękny. Prawdziwy skarb znalazłaś i to jeszcze x 3.Masz oko, może też kiedyś uda mi się upolować podobne cudeńko. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło, ze ktoś podziela mój zachwyt ...
      pozdrawiam

      Usuń
  2. i ja podzielam, to taki maluszek, ktory uczta dla oka jest... :O)

    OdpowiedzUsuń
  3. Malutki przedmiot ale śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny to fakt , że małe jest piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne cudo! Uwielbiam targi staroci! Buziaki :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nawt nie wiedziałam, że naparstki mogą być tak piękne:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. a no Ci się polowanie udało :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjny! ;) Uwielbiam takie stare rzeczy z "duszą". :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest piekny.Ciekawe jakie wydarzenia się z nim wiążą- myślę o tym,kiedy widzę stare,piękne przedmioty...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tak mam ... i wierzę, że same dobre :) Bywa tak, że jakiś przedmiot podoba mi się już z daleka ...jednak gdy podchodzę wiem, że go nie chcę - i to są chyba właśnie przedmioty, które niosą ze sobą złą historię ...

      Usuń
  10. Naparstek jest śliczny! Ja też uwielbiam takie małe cacuszka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. W moim rodzinnym domu, mamy kilka takich...tzn, nie dokładnie takich ale równie pieknych.
    Cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurczę, jaki ekskluzywny drobiazg ;) Fajowy, lubię takie gadżety. Muszę się wybrać kiedy na jakiś targ staroci do większego miasta, w moim to nędza, mały rynek i niewiele ciekawego.
    Ale bym zaszalała ;)

    Pozdrawiam,
    Nevrinn.

    OdpowiedzUsuń
  13. Prze-pię-kny!!!! Prawdziwe cacuszko, akurat do Twojej nowej pracowni:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Faktycznie robi wrażenie,nigdy takiego ślicznego nie widziałam :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Cöz za zmiany!!!!???!!!!-na lepsze oczywiscie!!!
    Sklepik..... no naprawde dawno mnie nie bylo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Wydaje mi sie,ze pomylilam blogi.....
    Najbardziej mnie jednak cieszy ,ze wlaczylas komentarze-tego mi brakowalo u Ciebie..:))
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz kochana, chyba trochę Cię nie było. A tak serio zmiana nastała z dnia na dzień :)

      Usuń
    2. Bardzomila zmiana,zwlaszcza z tymi komentarzami..brakowalo mi,ze nie moge napisac co mysle....
      I chyba nie tylko mnie..pozdrawiam serdecznie !

      Usuń
  16. sliczniasty, aż szkoda go używać w obawie przed zniszczeniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak Ty go znalazłaś pośród tych staroci? Masz chyba oko, które przyciąga takie błyskotki. Jest piękny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba jakiś radar muszę mieć ... zdarza mi się znaleźć małe, maleńkie rzeczy wsród wielkich mebli. Tylko, że Ja naprawdę pływam wśród tych staroci hahaha i łowię ;)

      Usuń
  18. Zwykły niezwykły...wspaniały!!! robi wrażenie;)
    Do tego praktyczny, idealny do twojej pracowni;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak ja uwielbiam takie cudowności:)

    OdpowiedzUsuń