czwartek

NoWe SpOdNiE - DIY i mój MAŁY SKLEP

Kochani

Dzisiaj szybciutkie DIY.


Chyba wszyscy znamy problem przetartych spodni na kolanach ???
Mój synek, wyciera wszystkie spodnie w ten sposób. Zastanawiam się chwilami, czy on chodzi w przedszkolu na czworaka ???

Żeby troszeczkę zaoszczędzić na kupowaniu nowych spodni, postanowiłam naszyć mu łatki na nogawki. Łatki mogą mieć różny kształt, kolor, fakturę.
Z nieużywanych już legginsów mojej córki wycięłam łatki, podkleiłam fizeliną z klejem (wystarczy przyprasować do łatki) i wyhaftowałam literki.
Następnie przyszyłam je do nogawek ... oj ciężko jest manewrować maszyną na tak wąskich nogawkach ... ale udało się.
Kolor nici dopasowany do bluzy, która jest w komplecie.


Teraz posłużą mu jeszcze troszkę ...
Inne spodnie ozdobiłam jeansowymi łatkami, ale to jeszcze nie koniec ... zostało ich jeszcze kilka.

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

Kochani SKLEP jest już otwarty. W chwili obecnej tylko na Da Wanda. Walczę ciągle ze swoją stroną ... gdy już wszystko opanuję główna strona sklepu zostanie przeniesiona na odpowiednia domenę. W chwili obecnej wystawiłam tylko kilka przedmiotów. Asortyment jednak będzie się stale powiększał o nowe produkty. Drewno, materiał i co mi jeszcze tylko przyjdzie do głowy :)

Mam jeszcze sporo przedmiotów, które niedługo pojawią się w sklepie ...

XOXO


28 komentarzy:

  1. Życzę powodzenia Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, że znów włączyłaś opcję komentowania. ;) Gratuluję otwarcia sklepu. ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. super :)
    a ja bym naszyła L i P - przyjemne z pozytecznym :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O z tymi dziurami na kolanach miałam tak samo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. GRATULUJĘ :))) I mocno trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie wszystkie spodnie dostają po czasie łatki- tylko mam inny nieco patent- kupuje gotowe łaty do naklejania ( i przeszywam je oczywiscie) a ostatnio udało mi się kupic taką folię do naprasowań- dowolny materiał przyjkładasz do innego z tą folią po środku i prasujesz- jest to o tyle praktyczne, że z przeszyciem już nie ma problemu bo nic się nie przesuwa...
    do sklepiku już lece:-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka folia fajna sprawa :) Ciekaw jak się trzyma ?

      Usuń
  7. Gratulacje i GOOD LUCK!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. O! A to miła niespodzianka. Powodzenia Słonko :* a co do łat na kolanach to ja miałam takie na łokciach, miałam talent do przecierania swetrów na łokciach w szkole podstawowej, za dużo książek czytałam podpierając się na łokciach. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja córka ma podobnie :) Tylko, że ona nie zawsze ma ochotę nosić to co zrobię ... chociaż takie łaty na łokciach mogłyby jej się spodobać :) dzięki kochana :)

      Usuń
  9. Ja też się muszę wziąść za łatanie, bo dwie pary jeansów czekają. Powodzenia ze sklepem, trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super pomysł z łatkami. Gratuluje z okazji otwarcia sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No i super, swietny pomysl i super wyglada!
    Trzymam kciuki i zycze powodzenia ze sklepikiem!

    Pozdrawiam serdecznie

    Dagi

    OdpowiedzUsuń
  12. No i super, swietny pomysl i super wyglada!
    Trzymam kciuki i zycze powodzenia ze sklepikiem!

    Pozdrawiam serdecznie

    Dagi

    OdpowiedzUsuń
  13. Przede wszystkim powodzenia ze sklepikiem ,zainteresowania i zadowolonych klientów!!!
    Świetne woreczki !!!

    A latki i u nas niezbędne....
    Widziałam jak dzieciaki slizgaja się po ziemi w przedszkolu więc nie zdziwi mnie już kolejna dziura .....

    OdpowiedzUsuń
  14. Nowości! Lubię nowości! Prześledzę asortyment :)
    powodzenia!
    marta

    OdpowiedzUsuń
  15. BUZIAM KOCHANA POWODZONKA ŻYCZĘ TAK Z SERDUCHA :)

    ps. pomyślunek fajowy ;P

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie wyszły łatki na spodniach:)

    OdpowiedzUsuń
  17. W takim razie trzymam kciuki,by się udało :)

    OdpowiedzUsuń