czwartek

Warszawa ... cel sam w sobie ???

Krótki wyjazd, a tyle przyjemności ...

fot.LadyDi

Jestem jedną z tych mam, które "ciągną" rodzinę za sobą gdzie tylko się da !!!!
Miałam zaplanowany wyjazd do Warszawy, no ale jak tu jechać bez dzieci ???
Oczywiście lubię pobyć sama .... jednak nie za długo :)

fot.LadyDi

Niewiele myśląc spakowałam wszystkich i już po kilku godzinach byliśmy na miejscu ...

fot.LadyDi
fot.LadyDi

fot.LadyDi

Łazienki Królewskie, Stadion Narodowy, Biblioteka Uniwersytecka, Pałac Kultury i Nauki, Centrum Nauki "Kopernik", Złote Tarasy i jeszcze kilka innych ciekawych miejsc udało nam się zobaczyć ...

fot.LadyDi


Wracając do celu mojej małej podróży ...

Stałam się szczęśliwą posiadaczką hafciarki i owerloka firmy Brother !!!!!
Przeszłam szkolenie i wróciłam do domu z maszynami, które teraz mam zamiar testować ....
... co wyjdzie spod moich rąk ???

ZOBACZYCIE

Póki co ... DOBRANOC