niedziela

Moja pierwsza ŚCIANA Z DESEK !!!!

Jaka jestem dumna z siebie :)
Czy to źle ... oj, chyba nie ....
Przecież życie jest zbyt krótkie ... żeby się czaić, skrywać, wiecznie czekać na szansę, liczyć na cud, bać się, chować uczucia ....

Życie trzeba brać w swoje ręce i dusić jak CYTRYNĘ !!!!!!!!



transfer na drewnie jak zrobić, krok po kroku transfer na drewnie,blog DIY zrób to sam, majsterkowanie na blogu kobieta,drewniana ściana
fot.LadyDi

Ściana powstała z desek z piórem.

Do ściany przykręciłam listwy, do których później przymocowałam deski.
Deski mocowałam od dołu. Każda zamocowana jest za pomocą wkrętów. Trzeba oczywiście wkręcać je przez deskę, celując w listwę.
Deski pomęczone troszkę drucianą szczotką, następnie pobielone rozcieńczoną farbą.
Na koniec ... pomysł na wykończenie ...
U mnie padło na transfery. Przyznam nieskromnie, że uwielbiam tą ścianę ... jest taka MOJA !!!


biała regał,drewniana ściana,deski na ścianie transfer na drewnie DIY
fot.LadyDi

Chyba nikogo nie dziwi napis TOP SECRET ... przecież to miejsce gdzie rodzą się nowe pomysły ...
... reszta, no cóż  ..... w większości miejsc byłam, a reszta ... czeka na Mnie ;)


old wood DIY,jak zrobić drewnianą ścianę,stare deski na ścianie,blog DIY wnętrza inspiracje
fot.LadyDi

Widok na szczegóły ...



małpki,3 małpki,keep calm and smile,transfer na drewnie,DIY
fot.LadyDi


małpki,3 małpki,keep calm and smile,transfer na drewnie,DIY,old wood,pracownia jak urządzić,pracownia artystyczna DIY
fot.LadyDi

Kolejna ściana różnie się nieco stylem i funkcją ....
Pokażę ją wkrótce ...