środa

GROW IT YOURSELF



Kochani ... jak pięknie za oknem ...


Słonko świeci ... jest cieplutko ... aż chce się żyć !!!



Różowe doniczki u córeczki w pokoju dostały drugie życie .... ramki również ...

fot.LadyDi


Zrobiłam obchód po ogrodzie i na chwilę obecną wygląda to dobrze ... zima w moim ogrodzie nie pozostawiła po sobie zniszczenia ...
Cieszę się ogromnie ... Szkoda by było ... tyle pracy i serca włożonego w ogród ... miałoby się zmarnować ...




Magnolia ma sporo pąków, które lada dzień rozkwitną i będą cieszyły oko ....

fot.LadyDi

Mój skalniak w chwili obecnej wygląda tak ...
... będę pokazywała go w różnych fazach rozkwitu ...

fot.LadyDi

Tulipanki już prawie, prawie ... część donic obsadzona ...

fot.LadyDi


Uruchomiłam "ciurkadełko" ... plumka sobie cichutko .... a po zmierzchu świeci delikatnie ...

fot.LadyDi


Wieczorami, gdy dzieci już śpią ... mama nie odpoczywa .... co to to nie ...

fot.LadyDi


Kochani to tyle na dzisiaj .... ostatnio jakoś ... mniej czasu ... a może po prostu jeszcze więcej obowiązków ...

ŚCISKAM


61 komentarzy:

  1. No proszę ... a ja jestem na etapie zakładania ogrodu ... będę podglądać i liczę na więcej zdjęć.
    pozdrawiam Kasia W.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie więcej zdjęć ogrodowych ... niech tylko rozkwitnie ...

      Usuń
  2. Kocham magnolie :) Piękny ten Twój ogród!

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje dekoracje- hm...Jestem pod wrażeniem kreatywności.Ogródek prezentuje się wspaniale.U mnie tez magnolia lada moment strzeli, ale ona tak od trzech lat ,, robi mnie w konia"- mnóstwo paków a potem nic z tego- może w tym roku będzie inaczej- jak nie będę zaglądać do Ciebie: )

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach, jak mnie się marzy taki ogród jak twój :-) Ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. wiesz wydaje mi się, że nie jest czasu mniej tylko po prostu wiosna nas naładowała energetycznie i działamy więcej w domach, ogrodach ... energia nas rozpiera :-)))
    ogród ... marzenie :-)
    miłego czwartku !

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna ta wiosna u was :)
    no i ta farba tablicowa, na którą od jakiegoś czasu poluję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę że fiolety królują ;) Szczerze to korciło by mnie aby ta wielka donice i koszyczek koło niej przemalować na biało :) ale to już moje zboczenie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też o tym myślę , ale nasz dom nie ma typowego kształtu i koloru ... i tak sobie dobieram różne kolory, dodatki ...

      Usuń
  8. Masz piękny ogród! Uwielbiam takie skalniaki. Zmiany przy pomocą farby tablicowej są super! Jeśli pozwolisz to podpatrzę pomysł :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że też jesteś fanką farby tablicowej:-)
    A skalniaczek jest imponujący, mam słabość do takiej "formy ogrodowej"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Farba tablicowa będzie u dzieci w pokojach ... no może malutki element w kuchni ...

      Usuń
  10. Śliczny ogród,w moim też mało strat o zimie...Takie sa mamy im mniej czasu-tym więcej zrobią:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nad wszystkim ochy i achy!!!
    Doniczka i ramka świetne...a ogród uroczy:)))
    Pieknie macie....

    OdpowiedzUsuń
  12. Przypomnialas mi, ze musze pomyslec o roslinkach na taras... Prosze o regularna publikacje zdjec, kocham kwiaty :))
    A ciurkadelko sliczne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak zwykle świetne pomysły serwujesz! :)
    Uwielbiam magnolie i również czekam na to, aż pąki rozkwitną. ;)
    Pozdrawiam kochana!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ty to masz jak ja przerabiasz poprawiasz i dajesz drugą szansę dlatego jestes dla mnie inspiracją !dobra robota i tyle :)))

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana świetne doniczki. Zainspirowałaś mnie i będę działać :) mam tyle doniczek, z którymi nie wiedziałam co zrobić, a teraz już wiem :) Piękny masz skalnik :)
    Ściskam Marta

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej Lady Di Twój ogród i taras robi wrażenie, latem z mnóstwem kwiatów i soczystą zielenią wszystko musi zachwycać. Zapraszam do mojego sklepu redecor.pl gdzie znajdziesz ciekawą ofertę dodatków do ogrodu i nie tylko . miłego dnia Gosia z hoemfocuss

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam mój ogród ... odpoczywam w nim ... gdy tylko mam czas ...
      Zaglądałam :)

      Usuń
  17. Oglądając zdjęcia Twojego ogrodu aż chciałoby się w nim być! Fajnie go zagospodarowałaś. A las po sąsiedzku to moje marzenie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje :) Przyznam ,że na początku przerażała mnie bliskość lasu ... teraz jestem z tego powodu bardzo, bardzo szczęśliwa :) Sarenki, wiewiórki, lisy ... mróweczki i żyjątka różne, różniaste ...
      pozdrawiam

      Usuń
  18. Skalniak piękny! Mam nadzieję, że zdjęć ogrodowych będzie więcej przez sezon wiosenno-letni, bo uwielbiam je oglądać. :) U mnie tez słoneczko świeci, aż się chce żyć i więcej człek ma energii żeby coś zdziałać. Miłego dzionka Ci życzę! :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie sporo ... jestem pozytywnie zakręcona na punkcie ogrodu ...

      Usuń
  19. Własnie wróciłam z robótek ogrodowych, praca w ogrodzie teraz na dworze to sama przyjemność:)) Bardzo podobają mi się Twoje kamyczkiiii!

    OdpowiedzUsuń
  20. Tak myślałam że farba tablicowa...jest świetna;)
    Ogród masz wspaniały!!! skalniak piekny!!!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  21. Że zmianami idziesz pełną parą....brawo !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się ... ale i tak nie idzie jak bym chciała ...

      Usuń
  22. Szalenie polubilam Twego bloga. Co wejde zawsze mnie pozytywnie zaskakujesz. Tyle w Tobie kreatywnosci pomyslowosci i przede wszystkim zarazasz mnie optymizmem. Pokoj Twojej corki musi byc przecudny skoro tyle w nim dopracowujesz. U mnie dzis prawdziwe lato bylo. Nawet wylegiwalam sie przez godzine z ksiazka na balkonie. Pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szalenie Ci dziękuję za te miłe słowa :)
      Bardzo się cieszę, że mogę Cię pozytywnie zarazić ... to naprawdę cudownie :)

      Usuń
  23. Pięknie, czekam na kolejne zdjęcia skalniaka, uwielbiam ten rodzaj ogródkow :-) ucalowania!

    OdpowiedzUsuń
  24. Miło czytać takie komplementy ...

    OdpowiedzUsuń
  25. Oj, jaki masz imponujący ogród! Moja moagnolia wygląda identycznie, lada dzień zaczną się ochy i achy :)))
    Świetne rameczki. Ja też właśnie zbieram ostatnio stare ramki, zeby je wszystkie za jednym zamachem przemalować :)))
    Ściskam już weekendowo**

    OdpowiedzUsuń
  26. skalniak przepiękny! ładnie będzie u Ciebie latem ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. jaki Ty masz piękny ogród:))Zazdroszczę:))pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ... włożyłam w niego wiele pracy ...

      Usuń
  28. No kochana, ale masz piękny ogród, zmobilizowałaś mnie tym postem, żeby u siebie zrobić porządek po zimie oj trzeba się przejechać do sklepu ogrodniczego w przyszłym tygodniu i do pracy nie ma podobno lepszej terapii jak gleboterapia, a teraz to jest właśnie to czego potrzebuję Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gleboterapia jest cudowna ... Myśli stają w miejscu ... mózg odpoczywa ...

      Usuń
  29. Skalniak wygląda cudnie! Będę śledzić uważnie kolejne etapy rozkwitu Twojego ogrodu:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ależ ten czarny dodał charakteru. Też lubię farbę tablicową i używam jej do, hmm, różnych celów, o czym niedawno pisałam. A ogród? Cóż, pomarzyć o takim, dobra rzecz :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękny wielki skalniak :) Mój jest zdecydowanie skromniejszy, ale i tak go uwielbiam.
    Musisz mieć piękny ogród, jak znajdujesz na to czas ? :)
    Ja nawet trawy skosić nie mam czasu, a przydałoby się bo dżungla się robi ;)

    Bardzo ciekawy blog, będę zaglądać :) I dziękuję za odwiedziny u nas.

    Pozdrawiam ciepło,
    Nevrinn.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skalniaki maja urok ... lubię na niego spoglądać :) Staram się ciągle coś robić, a i tak czasu mało ...
      pozdrawiam

      Usuń