niedziela

MAJÓWKA 2013 - jestem gotowa :)

Kochani ...

Długi weekend tuż, tuż ....  goście będą, pozytywne nastawianie jest,  relax będzie, radość w sercu również .......

Przyszedł czas na wysprzątanie naszego ukochanego miejsca, gdzie przyjmujemy gości w ciepłe dni.

Po zimie nazbierało się tam  troszkę sporo różnych niepotrzebnych rzeczy, brudu, śmieci itp. paskudztw ...


Byliście chętni na zdjęcia ogrodu ... PRAWDA ??? Więc proszę nie narzekać, że często będzie wzmianka ogrodowa. Miejsce w którym grillujemy jest integralną częścią ogrodu, więc musiałam je pokazać :)


fot.LadyDi

Mam jeszcze jedno ulubione miejsce .... w całości pokażę jak troszkę "zarośnie" .... teraz kiepsko się prezentuje ... Tutaj mała zapowiedź.

fot.LadyDi

Woda z cytryną i miętą w mojej ulubionej butelce z Ikea ...
Nie wiem jak Wy, ale Ja osobiście nie pijam sklepowych soków i innych "badziejstw" ... pilnuję również dzieci ... Samemu można zrobić szybko własne ICE TEA, sok, lemoniadę ... a najważniejsze - WIEM co PIJĘ !!!

fot.LadyDi

Widok na nasz Grill Room (tak go sobie nazwaliśmy ;) ) zza skalniaka ...

fot.LadyDi

Posadziłam jeszcze 5 powojników ...  maleństwa takie, że nie widać ich nic a nic ... Zaznaczyłam dla wszystkich ciekawych - żeby wiedzieli gdzie można szukać wzrokiem ;)

fot.LadyDi

Po sadzeniu, oglądaniu i zabawach z dziećmi udało mi się zakończyć przygotowania ...


fot.LadyDi

fot.LadyDi


fot.LadyDi


Cała masa dodatków zniknęła z Grilla i czeka na malowanie - będzie się działo ... nie sądzę, że na majówkę uda mi się zmalować co nieco, ale farba już czeka :) Ciesze się bardzo ...
Zdradzę tylko, że będzie pasteLOVE ...
A zamiast stołu będzie ... coś co będę próbowała zrobić sama ... za jakiś czas ... to duży projekt i potrzebuję czasu ... tak już mam :)


Kochani ... długi weekend zbliża się wielkimi krokami ... 

To dobry czas by zacząć ŻYĆ !!! 

Nie czas na smutki, żale, pretensje ... cieszmy się życiem DZISIAJ ... JUTRO ...  ZAWSZE !!! 


Buziaki :*

66 komentarzy:

  1. NO,no Kochana Ty to masz grila!!!!!!!
    Jeszcze takiego nie widzialam!!!!
    Pomysleliscie dobrze budujac dom..slöw mi brak !!!
    Cala posiadlosc prezentuje sie przepieknie !!!
    :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana :) Myśląc o domu wiedziałam czego chcę ...

      Usuń
  2. Widok ze skalniaka powala !!!!! Kawał tego grilla. I marzą mi się w moim grillu , którego jeszcze nie mam firanki albo zasłonki tak jak u Ciebie.
    Czekam na te zmiany :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę, ale ... nie zawiszczę :-))) piękny ogród i miejsce na grillowanie
    ja również jestem przeciwnikiem gotowych napojów, soki to pół biedy, ale nektary, napoje owocowe brrrr sam cukier
    życzę udanego dłuuuuugiego i radosnego weekendu :-)))))))))

    OdpowiedzUsuń
  4. jest cudownie pięknie oszałamiająco ;) oj domyślam się ze rewolucja będzie WIELKA ;) a my niestety duży weckend spędzimy pewnie w gorączce komunijnej ale nadrobimy wszystko zaraz po grilla odpoczynek ;)

    a napoje hmm u nas bywa rożnie ....ale przeważają jednak mojej roboty ...wole by moje pociechy były zdrowe ;)

    ps. a ja tak z ciekawości a ta ICE TEA jak przyrządzasz ??????

    BUZI NIEDZIELNO LENIWE ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez staram się, żeby dzieci były zdrowe. Ice tea najczęściej robię z ulubionych herbat w garnku - zielona, owoce suszone, do tego np. syrop z brzozy lub czarnego bzu ... jak trzeba to miód i schładzam. I tradycyjna Woda z cytryną, brązowym cukrem i miętą i do lodówki :)
      Moje z lodówki to wszystko wypiją, więc nie żałuję sobie i dolewam co potrzeba. I żurawinę, pokrzywy itp. Kupuję takie :dodatki" najczęściej w sklepach ze zdrowa żywnością.
      pozdrawiam

      Usuń
  5. Kawał ogrodu i kawał grill room-u...
    Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Aż mnie zatkało, zorganizowaliście super miejsce na grilla, dużo przestrzeni, wszystko pod ręką, efekt zarośniętej bluszczem ściany będzie świetny...co do napojów, u mnie schodzi woda z miodem i cytryną no i już niedługo sezon kompocikowy:-)miłego weekendu....u mnie leje deszcz:-(((( typowe;-(((( buziaki Gosia

    OdpowiedzUsuń
  7. Imponujące- na mnie największe wrażenie zrobiła żywa zielona zasłonka- pewnie wygląda obłędnie jak zyska na objętości? Prawda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze jest młodziutka ... ale co roku przybywa jej :)

      Usuń
  8. Macie szczęście i komfort przestrzeni. Jestem pod wrażeniem, że tak pięknie to wszystko wygląda, sporo pracy musiało kosztować.U mnie tylko trawa i drewniane patio, ale też jest zajebiście ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze to cieszyć się z tego co się ma !!! Ja uwielbiam sama robić wiele rzeczy, ale przyznam szczerze, że poprzednie dwa sezony to był niezły szał z tym wszystkim ...

      Usuń
  9. chętnie bym pogrillowała w takim miejscu :)
    zgadzam sie z tobą ze trzeba unikac napojów sklepowych , moje dzieci piją tylko wode
    a ja uwielbiam swojską lemoniadę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Superaśne macie to miejsce na grila. Pięknie tam, więc czekam na kolejne odsłony.

    OdpowiedzUsuń
  11. zazdroszczę tej pięknej przestrzeni ;)))
    co do soków.. mam to samo.. my akurat nie ICE TEA, choć też się zdarza.. ale zazwyczaj to soki domowe.. od teściów to takie które rozrabiam z wodą, bo są z dodatkiem cukru.. a od rodziców to można pić od razu z butelki, są bez cukru.. natomiast z marcheweczką.. pycha..;)))
    i jabłka oczywiście z sadu.. beż żadnych "specyfików"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak takie pyszności to można pić. A dla dzieciaczków to takie ważne, żeby unikać tych sklepowych badziejstw ...

      Usuń
  12. No Kochana!! Ale Ty dzisiaj zarażasz pozytywną energią:) Cudnie u Ciebie ;) Z niecierpliwością czekam na Twoje pastelki.Pozdrawiam i życzę cały czas takiego podejścia do życia .

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana! czekam z niecierpliwością na ciąg dalszy.. wiesz, jak uwielbiam Twoje pomysły, projekty!
    będzie pięknie! :)
    buziaki weekendowe :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Grill Room jest super. Nie pozostaje nic innego jak życzyć Wam udanej imprezki ;)
    Też nie piję żadnych soków ze sklepu ani innych tego typu napojów.

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie jest u Ciebie!!! Widok od strony skalniaka taki, ze kolana z wrażenia się uginają... No cudownie jest. Miłego grilowania:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Moje paznokcie po zabawach w ogrodzie pozostawiają trochę do życzenia ....

      Usuń
  16. ale u Ciebie pięknie!!!!
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny dom i ogród. Nigdy nie miałam takiego i pewnie nie będę miała. Ale na pewno mam coś, czego Ty nie masz. Tak to już jest w życiu. Serdecznie pozdrawiam i życzę miłego wiosennego grillowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ naturalnie :) Każdy ma coś innego ... a najważniejsze są te nienamacalne inności :)
      pozdrawiam

      Usuń
  18. Wspaniałe miejsce do grilowania, tak ugoszczona , mogłabym spędzić u Ciebie cały dzień :)
    Pieknie urządziliście ten grilowy kącik :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Robi wrażenie ten Twój grill room:) Czekam tez na zarośnięcie drugiego ulubionego miejsca, bom ciekawa okrutnie:) Buziak!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Super miejsce na relaks! Świetne są te delikatne tkaniny, robią efekt. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Fantastyczne miejsce,aż się boję :)zobaczyć jak wygląda w pełnej krasie,gdy jest zielono.Czekam na zdjęcia z zaciekawieniem.Życzę cudownego biesiadowania.Umnie też ma być wesoło i już się przygotowałam częściowo,planuję się cieszyć życiem!pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ciekawy blog, zostaję na dłużej :)
    A Grill Room jest cudny!!
    Miłego długiego weekendu..
    Pozdrawiam
    A.

    OdpowiedzUsuń
  23. wspaniale zagospodarowane miejsce na grill :) zadaszone, zaciszne :) szkoda, że nasz projekt domu na taki grill room nie pozwala :(

    Udanej majówki, smacznej grillowanej kiełbaski i lenistwa życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla nas takie miejsce było ważne ... uwielbiamy biesiadowanie :)

      Usuń
  24. Super to wszystko zagospodarowałaś...widok za skalniaka na Grill Room bardzo mi się podoba:) Czekam na dalsze Twoje realizacje i życzę Ci szybkiego zakończenia Twojego dużego projektu:), pozdrawiam Basia:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale u Was pięknie ! aż tchu braknie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Mimo wszystko szalenie mi si.e podoba...piękny ogród, taras i w ogóle;))
    Wspaniałej majóweczki;)
    Pozdrawiamcieplutko

    OdpowiedzUsuń
  27. Fantastyczne miejsce do odpoczynku i spędzania czasu z przyjaciółmi

    OdpowiedzUsuń
  28. Nooo Dianka - widzę, że nie marnujesz czasu i idziesz jak burza!!! Ja kuruję moje dwa cherlak na razie i ogród muszę odpuscić....zasłony już na miejscu - fantastycznie wyglądają :) I skrzyneczka z niedzielnych łowów na miejsscu - super :) A może wpadniesz z dziećmi na majówkę i do nas, co?? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu ... a widzisz mi się wydaje, że tak u mnie wszystko żółwim tempem idzie ...
      Wpadnę z przyjemnością :) Dzwonię jutro :)
      buzi

      Usuń
  29. Kochana jak Ci zazdroszczę :) ja jeszcze się nie wzięłam za porządki na zewnątrz :( może dzisiaj się wezmę :) wypatrzyłam u Ciebie świetną kurtynę z bluszczu :) cudna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurtyna to wiciokrzew :) Szybko rośnie i nie przemarza zimą :) I jak pięknie pachną jego kwiatki ...
      polecam

      Usuń
  30. oooohhhh już czuje jak mi smakują te wsyztskie pyszności :)
    cudownego czasu!

    OdpowiedzUsuń
  31. udanego weekendu , miejscówka fajna :)))
    my pijemy głównie wode mineralna lekko gazowano i niegazowaną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jakoś do gazowanej nie mogę się przekonać ...

      Usuń
  32. Pięknie to przygotowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja z Natalką nie mam tego problemu-ona pije wyłącznie wodę .Takiego miejsca do grilowania to tylko pozazdrościć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Woda dla dziecka jest najlepsza :)
      pozdrawiam

      Usuń