poniedziałek

Moja zielona łazienka ...

Dzisiaj na tapecie moja łazienka.

 Ma już 5 lat.

Nie wiem czemu, ale dość rzadko pokazuję mój dom ...

Postanowiłam pokazać Wam moją łazienkę, ponieważ być może stanie się dla Was inspiracją. Dodatkowo chcę podkreślić, iż nadążanie za trendami nie jest konieczne, żeby czuć się dobrze we własnym wnętrzu.

zielona mozaika,zieleń w łazience,inspioracje łazienka,badroom green,wnętrza łązienka,jak zrobić łazienkę,zielona łazienka w nowoczesnym stylu,kabina walk in,asymetryczna łazienka,piękna łazienka w zieleni,neutralne kolory do łazenki,jaki kolor w małej łazience,łazienka z oknem,blog wnętrza,

NASZ DOM TO MY !!!


Pamiętajcie o tym tworząc Wasze wnętrza.
Moda na marokańskie wzory, heksagony, beton ... oczywiście są fajne, ciekawe. Tylko czy to jest to w czym będziecie czuć się dobrze przez lata ??? Chodzi o modę, czy faktycznie obecny trend dopiero teraz uświadamia Nam co lubimy ???
Inspiracje, wystawy, pokazy zaślepiają Nas i wprowadzają w podświadomość jedyne, słuszne rozwiązanie ...
Nie dajcie się zwieść.

Czy wszędzie musi być TO SAMO ???


Wszyscy będą mieli taki sam styl wnętrz, takie same kafle, takie same kolory ???

........

Moja łazienka to Ja w 100%. Sama ją zaprojektowałam, sama dobrałam każdy element. Udało mi się nawet samej położyć w dwóch miejscach mozaikę, przykleić lustro, zafugować mozaikę :)
A to, czy wpisuje się w obecne trendy ???
Szczerze ... Mnie nie interesuje.

Pomysł ???

Zamiar był taki, żeby łazienka była przyjemna, praktyczna i ponadczasowa.

Zieleń, ten kolor to tak naprawdę dodatek, który bardzo mi odpowiada. Dobrze z nim czuje się też moja rodzina.

Najpierw wybrałam mozaikę, spodobała mi się jej inność na tamte czasy ...szklana, fajnie odbijająca światło. Do niej dobrałam fugę z brokatem, żeby jeszcze bardziej podkreślić refleksy. Z perspektywy czasu mogę powiedzieć, że fuga z brokatem jest fantastyczna i cudnie odbija światło. Oczywiście pod kątem technicznym, nic się z nią nie dzieje.

szklana mozaika,zielona mozaika,łazienka inspiracja,fuga z brokatem,jak wygląda fuga z brokatem,jak czyścić fugi w łazience,łazienka DIY,jak dobrać kafle do łazienki

wnęki z regipsu,wnęka z lustrem,lustro w łazience,szklana mozaika,fuga z brokatem,beż i zieleń łazienka,inspiracje łazienka nowoczesna,nietypowa łazienka,ponadczasowa łazienka,bath,badroom,punkty świetlne w łazience

muszle obrazki w łazience,pasek mozaiki inspiracje,łazienka zielono beżowa,brąz i zieleńinspiracje,jak łączyc kolory,jakie oświetlenie do łazienki,obrazek muszla,mozaika zieleń,blog wnętrza,design w łazience

Reszta kafli stonowana, ale jakoś tak nudno pomyślałam ... w tym momencie wybrałam brąz, dla kontrastu, dla nadania głębi i w celu połączenia łazienki z drzwiami i oknami, które są właśnie brązowe.

Kolejny krok to urządzenia sanitarne. Spodobały mi się i tyle, bo co można opowiadać o kibelku :) Deska ma spowalniacz, co jest bardzo praktyczne przy dzieciach ... nie ma trzaskania i to polecam.

wc,kibelek i bidet inspiracje jaki wybrać do nowoczesnej łazienki,wygodny kibelek,wc z deską z hamulcem,wolnoopadająca deska wc,komplet sanitariatów,brązowe kafle w łazience,jasne kafle w połączeniu z zielonym,mozaika w łazience na podłodze i ścianie,łazienki inspiracje

inspiracje wnętrza łazienki,mieszkaj pięknie,loving it,DIY,mozaika szklana i fuga z broketem,indywidualna łazienka,nowoczesna łazienka,zielona łazienka inspiracje,jaki kolor wybrać do łazienki,badroom green inspirations,blog inspirations,blog DIY

Umywalka !!!

duża umywalka,piękna duża umywalka,do łazienki,inspiracje umywalki do łazienki

Miała być nablatowa, dość głęboka, duża i oczywiście nietypowa. Znajomi mówią, że to mała wanienka ;)
Fakt jest taki, że jest bardzo praktyczna.

piękne podwieszane sufity,podwieszany sufit inspiracje,blog o wnętrzach,DIy,jak zaprojektować łazienkę,ile potzreba miejsca przy toalecie,duże lustro w łazience,mozaika w łazience,asymetryczny sufit,nietypowy sufit,inspiracje sufit,blogerka szczecin,interiors,interiors design polish

Kabina była jedynym rozwiązaniem z uwagi na fakt, iż odpowiednia wanna nie zmieściłaby się w tym pomieszczeniu. 
Nie lubię zamykanych kabin, ani też zupełnie otwartych.
Stąd mój wybór kabina typu WALK-IN.

kabina walk in,wygodna kabina,łazienka w kolorach zieleni,zielona łazienka,moziaka w łazience,panel prysznicowy

podwieszany syfit niesymetryczny asymetryczny, zielony sufit,inspiracje łazianka w kolorach brąz zieleń beż

Myjąc się w takiej kabinie nie chlapiemy na podłogę, a miejsce obok pozwala na swobodne wytarcie się bez konieczności stawania na podłodze.

Wszystkie najważniejsze akcesoria wybrane. Teraz trzeba to jakoś ładnie poustawiać ...
Łazienka ma wymiar ok. 2m * 3m

Uwielbiam punkty świetlne, widać to chociażby w łazience ...

Chciałam mieć kilka opcji oświetlenia, dlatego konieczny był podwieszany sufit.

Sufit został podwieszony tylko po obrzeżach, i to niesymetrycznie !!!

Oczywiście ta asymetria była zamierzona. Sufit z obydwóch stron współgra z tym co znajduje się pod nim. Wystarczy się przyjrzeć, by zauważyć w tym pewną logikę :)

Oprócz blatu wykonanego z kafli, zrobiona jest tam półka na ręczniki. Fronty półek i wnęk wykończone są mozaiką.

wnęki z regipsy rigipsu,wnęka z lustrem,półki w łazience,blog o wnętrzacgh,interiors design blog,inspiracje,green badroom

Te wszystkie elementy zostały wykonane po wcześniejszym wybraniu kafli. Dopiero wtedy pod wymiar zostały wykonane zabudowy. 

Lustro nad umywalką i lustro we wnęce po przeciwnej stronie nadają lekkości i powiększają optycznie przestrzeń.

Napotkałam oczywiście na kilka problemów, takich jak:

- dopasowanie odpływu od umywalki do półki
- wpasowanie kabiny w przygotowane miejsce
- zakup odpowiedniego kranu nablatowego, do tak wysokiej umywalki
- mocowanie punktów świetlnych w półeczkach (nie przewidziałam wcześniej miejsc, przez co trafiłam na stelaż)
- montaż wielkiego lustra w gotowej łazience

Taki rodzaj łazienki jest bardzo praktyczny, łatwo się ją sprząta, jest mnóstwo miejsca na koszyki itp. gadżety.

Zieleń w łazience można wymienić w szybki sposób. Zauważcie, że tylko mozaika i kolor sufitu to zieleń.
Mozaikę w łatwy sposób można zdjąć, ponieważ jest mocowana na taśmie i wymienić na inną. Sufit natomiast wystarczy przemalować. Cała reszta jest bardzo neutralna.

Niezależnie od mody łazienka to nie salon pokazowy i nie musimy promować w niej nowych trendów.Ważne, żeby służyła i cieszyła Nasze oczy.

Jeśli macie jakieś pytanie piszcie. Chętnie odpowiem jak i co się zachowuje po kilku latach.
Pamiętajcie jednak, że nie jestem architektem.
Wszystko co robię jest efektem mojej ciężkiej pracy, pasji i odzwierciedleniem moich potrzeb.

XOXO

41 komentarzy:

  1. Prześliczna łazienka! Ja nie wybrałabym zieleni, bo to nie jest kolor dla mnie, ale ważne, że Wy się dobrze czujecie z takim kolorem i Wam odpowiada :)) Dobrze, że podkreśliłaś kwestię trendów- bo wiele ludzi ostatnio ślepo za nimi podąża i zatraca w tym siebie.
    Pozdrawiam serdecznie,
    M :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Diana, cudowna łazienka i bardzo w moim stylu. Proste kąty, półeczki, światło. Super wyszło i wydaje się większa niż jest w rzeczywistości. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszło super. Też nie jestem zwolenniczką chwilowej mody a łazienkę robimy przecież na wiele lat..
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest piekna, takiej jeszcze nie widziałam. Super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana podpisuję się pod każdym Twoim słowem dom to my to my mamy się dobrze czuć czasami mam wrażenie, że niektóre wnętrza są robione jak przez kalkę bo taka moda a potem trendy się zmieniają i płacz. Uważam, że ślepe podążanie za trendami nic dobrego nie daje ale jak ktoś chce.....Twoja łazienka bardzo mnie się podoba widać, że jest Twoja i to jest super. Kabinka fajna, ja myślę za jakiś czas właśnie wymienić wannę na kabinę Twoja bardzo mi się podoba wogóle jest cudnie a nie wiedziałam, że istnieje brokatowa fuga super. Buziaki kochana, bo się rozpisałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się w tobie to, że idziesz swoją drogą i jesteś pewna swoich wyborów. Zresztą nazwa bloga mówi sama za siebie.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz racje, że to my musimy dobrze czuć się w tym wnętrzu. Też staram się nie podążać za trendami, tylko słucham siebie.
    Łazienkę masz piękną i w porównaniu do mojej jest ogromna, a bynajmniej na taką wygląda. Lustra również pięknie ją powiększyły.
    Dojrzałam tam kwiat, który dodatkowo ocieplił to wnętrze. Pięknie. Pozdrawiam. ;-))

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze miałam słabość do mozaiki, w tych maleńkich kafelkach tkwi wielki urok. Fajna ta Twoja łazienka, taka jasna i lekka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Po pierwsze masz fantastyczna lazienke!! ta mozaika wyglada extra!! po drugie masz calkowita racje-slepa pogon za trendami to czysta glupota przeciez nie mozna sobie dac wmowic, ze lubimy wlasnie to, co akurat jest trendy :-) pokazuj koniecznie wiecej Twoich wnetrz!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz rację :) racjonalne podejście do chwilowych trendów i zgubne, a przecież kosztuje nas krocie!
    Łazienka na pewno ponadczasowa :)
    Pozdrawiam Marta :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Takiej zielonej i oryginalnej dawno nie widziałam, naprawdę, masz niesamowite pomysły w głowiei wwprowadzasz je w życie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie to napisałaś! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. szczerze mówiąc nie wyobrażam sobie zrobienia w domu czegokolwiek ( nie tylko łazienki) wyłącznie dlatego , że jest taka moda! Każdy kąt domu musi być w zgodzie z odczuciami i musi się podobać właścicielowi. Nie ma innej opcji!
    Mozaika na taśmie? nawet nie wiedziałam, że tak można! super rozwiązanie.
    Piękna ta zieleń ....

    OdpowiedzUsuń
  14. Osobiście nie lubię zieleni we wnętrzach(oprócz żywych roślin) ale Twoja łazienka podoba się mi, nawet bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna łazienka, swego czasu zastanawiałam się nad mozaiką zieloną, bo lubię bardzo ten kolor ale wybrałam inne. W ogóle wzór mozaiki jest ponadczasowy , w przeciwieństwie do kwiatków, czy innych wzorków. W dwóch łazienkach mam mozaiki. Jedną kiedyś pokazałam , mozaika, w której zmieniałam i przekładałam kolory, była beżowo- brązowo- szaro- niebieska, a wokół lustra dałam bez brązu. Drugą łazienkę pokażę , zachęciłaś mnie, chociaż nie jest topowa ale w kolorach jesieni. Podoba mi się kabina i umywalka i czuć w niej Twoją wielką wyobraźnię, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem pod wielkim wrażeniem! Kolor zielony to zdecydowanie nie moja bajka, ale tutaj podoba mi się bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz racje, zwłaszcza jesli chodzi o łazienkę. Ona musi byc ponad czasowa - będziemy pewnie z niej korzystać kilkanaście lat. Dlatego dzisiejsze trendy mi sie wlasnie podobają bo wybór bieli, czerni czy neutralnych jasnych barw zawsze można ożywić jak sie nam ta neutralność znudzi dodatkami. Takiej zieleni bym nie wybrała dla siebie- ale najważniejsze ze tobie sie podoba. Wole zmianę faktur i krztaltow dlatego bardzo cieszę sie ze są teraz dostępne trójkąty, heksagony, długów prostokąty i inne tego typu kafle.
    Buźka

    OdpowiedzUsuń
  18. Swietna jest, chociaż ja pewnie nie postawiłabym nataki akurat kolor - nie wiem czy jakikolwiek w postaci dekorów... Gratuluję ci jednak dobrego smaku i gustu i odwagi także:) u mnie z tym ostatnim gorzej dlatego większość koloru jednak w ruchomych czesciach pomieszczenia czyli dodatkach.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wygląda świetnie :) i muszę Ci powiedzieć, że kilka lat temu również zauroczyła mnie ta mozaika, ale w ostateczności wybrałam coś innego. Teraz patrząc na Twoje zdjęcia troszkę żałuję, bo wygląda zjawiskowo :)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetna aranżacja. zwykle typowo nowoczesne wnętrza wydają się "chłodne", ale tutaj ten zielony akcent jest strzałem w dziesiątkę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Masz całkowitą rację, powinniśmy urządzać nasze domy tak, abyśmy my sami czuli się w nich dobrze. A wracając do tematu wpisu - nie często spotyka się łazienki w odcieniach zieleni, a ta ze zdjęć naprawdę robi wrażenie. Może to dobry pomysł - zaczniemy odchodzić od standardowych białych i niebieskich łazienek na rzecz tych bardziej kolorowych i "żywszych".

    OdpowiedzUsuń
  22. Masz racje.Dzis robi sie zbyt wiele na pokaz-nie patrzac czy bedziemy sie w obecnosci owych rzeczy dobrze czuc..To,ze ktos ma nie znaczy,ze i my powinnismy..To ze Ola ladnie wyglada w czerwonym nie znaczy,ze i my bedziemydobrze wygladac !
    Ale kazdy musi dojsc sam do talich wniosköw!
    Pisalas kiedys o wyjezdzie do Barcelony.Szukam tam hotelu .Moglabys jakis polecic??
    Pozdrawiam ))

    OdpowiedzUsuń
  23. Łazienka marzenie. Widać, że zaprojektowana z pasji. Zielony akcent super. Łazienka w ogóle wydaje być się bardzo duża, ale patrząc na wymiary taka nie jest, optycznie wygląda na więcej.

    OdpowiedzUsuń
  24. A nie męczą Cię pod względem sprzątania te czarne wstawki?;)) ja miałam podobnie (tylko nie zieleń a niebieski ;)) i no czarne elementy i wymieniłam na drewno coś o takim odcieniu http://www.pikiel.pl/realizacja/20/lazienki.html i powiem Ci, że prezentuje się super ;))

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgadzam się z każdym napisanym słowem w 100%. W moim przypadku podczas super sprawdziła się płytka gresowa wygląda oryginalnie i nowocześnie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. o jaa, co za wystrój. Nie przepadam za tego typu łazienką, zwłaszcza w zielonych kolorach. Preferuję łązienki w stylu antycznym, osobiście posiadam taką i zachwyca do dziś ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajna, lśniąca łazienka, taka jaką lubię, ale zdecydowanie za dużo w niej zieleni ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Taka łazienka jak dla mnie to istne szaleństwo. Ta zieleń mi nie pasuje. Osobiście preferuje łazienki w stylu nowoczesnym, ale bez przepychu :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Oj tak, zgadzam się. Łazienka powinna być bardziej minimalistyczna. W takiej łazience można odpocząć, nie rozprasza i czujemy się w niej jak w innej czasoprzestrzeni ;) Ta zieleń by mi nie dała wypocząć :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Jaka piękna i kolorowa! Wszystko utrzymanek tak idealnie, że aż wpadłem w zachwyt. Ja też chciałem u nas w domu właśnie w takim stylu urządzić łazienkę. Ale kabina parowa wybrana przez żonę ograniczyła nam dość sporo możliwości. Coś kosztem czegoś, mimo to jesteśmy zadowoleni z całokształtu łazienki, a pod prysznicem zacząłem spędzać więcej czasu

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajna łazieneczka :) Moja również jest bardzo mało i musiałam kupić prysznic chociaż uwielbiam wanny <3 W tak małych pomieszczeniach świetnie sprawdzają się grzejniki elektryczne na podczerwień, które mogą jednocześnie pełnić rolę lustra. W mojej łazience to rozwiązanie sprawdza się idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  32. Moją uwagę przykuła kabina prysznicowa ze szkła. Kiedyś rozważałam zakup takiej, ale bałam się, że ciężko będzie utrzymać ją w czystości. Widzę jednak, że u Ciebie wygląda niesamowicie. Zdradź swój sekret jakim cudem jest taka czysta :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Nieważne jaki styl, ważne by była duża. Moja niestety taka nie jest i bardzo nam to przeszkadza. W przyszłości przy zmianie mieszkania na pewno wielkość łazienki będzie ogrywało ogromną rolę :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Przepiękny wystrój, jestem po prostu oczarowana tymi zielonymi detalami. <3 Jeśli chodzi o aranżację łazienek, to można napisać, że jestem aktualnie na bieżąco ze wszystkimi trendami. Mój brat remontuje dom i aktywnie pomagam mu w doborze wszystkich materiałów wykończeniowych. Moje zadanie polega na tym, by łazienka prezentowała się pięknie. Długo wahałam się nad wyborem odpowiednich płytek, ale ostatecznie doradziłam mu gres Indus, ponieważ każda płytka w odniesieniu do wzoru jest na swój sposób niepowtarzalna, a mój brat bardzo ceni sobie oryginalność.

    OdpowiedzUsuń
  35. Genialna łazienka! Naprawdę bardzo mi się podoba. Zieleń tak cudownie koi i uspokaja. Jestem pod wrażeniem. Sama aktualnie dobieram dodatki do mojego wnętrza. Widziałam, że fajne ręczniki ma producent tekstyliów flhf Coś takiego na pewno przyda się w każdej łazience, a za pomocą odpowiednio dobranych dodatków można nadać jej niepowtarzalnego charakteru.

    OdpowiedzUsuń
  36. Ta zieleń troszkę do mnie nie przemawia. Ostatnio trafiłam na łazienkę w stylu greckim. Muszę przyznać, że bardzo ciekawy styl jak na łazienkę. Niebieski kolor dominuje w tym stylu. Jednak jak dla mnie klasyka to podstawa.

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo podobają mi się te zielone kafelki. Jak tylko skończę remont salonu i montaż klimatyzacji w mieszkaniu, zabiorę się przerobienie łazienki.
    https://www.klimatyzacjagarwolin.pl/

    OdpowiedzUsuń
  38. Absolutna rewelacja - wygląda naprawdę super! Kolor łąki - pachnie z daleka!

    OdpowiedzUsuń
  39. O jaa, taka kuchnia to totalnie nie moja bajka. Dlatego moja kuchnia jest w stylu nowoczesnym. Czerń połączona z bielą prezentuje się genialnie.

    OdpowiedzUsuń
  40. Ciągnie człowieka do natury. Te elementy mają w sobie coś z przyrody. Dlatego będą coraz popularniejsze i uważam, że to świetny trend. A wygląd? Absolutnie klasowy.

    OdpowiedzUsuń