wtorek

Garderoba - zrobisz to SAMA !!!

GARDEROBA 

garderoba pod skosami na poddaszu,jak urządzić garderobę proste zasady,organizacja w garderobie,akcesoria

Oczywiście, żeby zrobić garderobę musicie mieć przygotowane do tego celu pomieszczenie.  W moim przypadku jest ono małe, znajduje się na poddaszu i ma skosy. Zaszaleć nie mogłam.
Na szczęście po obydwóch stronach drzwi jest po tyle samo miejsca. 

Uznałam, że prawa strona będzie moja :)

 Mrs. ALWAYS RIGHT

PRZED
mała garderoba pod skosem na poddaszu,jak zorganizować garderobę na poddaszu pod skosami,blog wnętrzarski,blogerka wnętrzarska
PO
garderoba zrób to sam,blog o wnętrzach,blog DIY,jak zorganizowac garderobę

Ułożenie półek po obydwóch stronach praktycznie się nie różni. Jedynie wysokości drążków.

Podstawowa rzeczą jaką musimy wziąć pod uwagę projektując dla Siebie garderobę to odzież, którą mamy, lub chcemy posiadać.

W naszym przypadku wierzchnia odzież jest w szafie znajdującej się w wiatrołapie. Tam również znajduje się szafa na buty, którą zresztą pokażę Wam innym razem.

Garderoba zatem miała być z założenia miejscem dla ubrań codziennych, bielizny i w moim przypadku torebek.

Po każdej stronie są dwa drążki. Dolny przewidziany na spodnie i spódnice (tylko po mojej stronie), górny na bluzki. 

Nad górnym drążkiem jest półka na której trzymam torebki.

Robiąc krok w głąb pomieszczenia są półki na bieliznę - trzymam ją w koszykach z przegródkami. Wszystko jest ładnie posegregowane i widoczne. Poniżej półka na swetry, a pod nią pojemniki z rajstopami, zimową bielizną itp.

Idąc dalej i coraz niżej jest już tylko jedna pólka na której trzymam ciuchy tzw. domowe. Poniżej leginsy itp. rzeczy w koszach.

garderoba krok po kroku,jak urządzić garderobę na poddaszu,blog wnętrzarski,

półki w garderobie,biała garderoba,jak zrobić garderobę,projekt i wykonanie garderoby,inspiracje garderoba,blog

Mimo tak małego pomieszczenia wszystko udało się jakoś pomieścić ;)

XOXO

22 komentarze:

  1. Mimo, że mała to tyle półek. Super. Ja nie mam wcale, więc taka byłaby dla mnie marzeniem.
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie sie marzy garderoba ale nie stety miejsca brak

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj kobieto,za kazdym razem sprawiasz, ze szczeka mi opada. Mloda,zdolna,kreatywna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja też ze skosami :), ale jak się przestrzeń dobrze wykorzysta to skosy nie są problemem :)). Fajna i miejsce wykorzystane!
    Pozdrawiam i zapraszam na konkurs :)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  5. Z nieba mi spadlas!!!
    Moja garderoba tez ma skosy...Przed wiekami zrobiona,teraz musi byc zmieniona...I wlasnie jestem na etapie planowania...
    Przyda mi sie Twöj pomysl.Zawsze to lepsze niz tylko wlasny!!!!
    Pozdrawiam))

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie rozwiązania! Zdolniacha z Ciebie zrobić coś tak praktycznego i fajnego :) niby skos, niby trudna do zaaranżowania przestrzeń, ale jak zwykle Ci się udało :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, świetnie zagospodarowane pomieszczenie :))

    OdpowiedzUsuń
  8. och...to musi być wspaniałe uczucie posiadać garderobę:)))) duper! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dobrze zagospodarowane miejsce. ;-)) Niestety ja mogę tylko pomarzyć o garderobie... ;-(
    Zapraszam na candy.

    OdpowiedzUsuń
  10. tak małą i- nie ukrywajmy- nader nieustawną- przestrzeń, zaaranżowałaś w sposób genialny:) Gdyby nie moje mega wielka szafa- zazdrość by mnie zjadła;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super, że pomyślałaś o półce na domowe ciuchy. U większości takie domowe kończą najczęściej na krześle w sypialni. A różowe wieszaczki mnie rozczuliły :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie mieć takie pomieszczenie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. moja garderoba to ciągle jeszcze przyszłość... Twoja super!

    OdpowiedzUsuń
  14. dobrze przemyślana, a trudno jest pod skosami dobrze zaplanować przestrzeń, wiem coś o tym bo sama mam garderobę na poddaszu,

    OdpowiedzUsuń
  15. my też mamy garderobę hand made by mój mąż:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super, widze proste rozwiązania, ale za to dużo miejsca :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Moim marzeniem jest właśnie garderoba, a najlepiej osobne pomieszczenie na nią :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Tak wykonane garderoby na wymiar to świetna sprawa. Sama planuje zagospodarować niewykorzystaną przestrzeń w ten sposób. Zobaczymy jak wyjdzie. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Z takim poradnikiem naprawdę uwierzyłam, że mogę zrobić taką garderobę zupełnie sama! No oczywiście z pomocą solidnych płyt meblowych i niezbędnych narzędzi :D Super wykorzystanie przestrzeni. I zaskakująco profesjonalny efekt końcowy.

    OdpowiedzUsuń