piątek

SZKOŁA w nowym wydaniu ....

SZKOŁA


Znam, chodziłam ... tak jak każdy ...

To było jednak jakiś czasu temu ... emocje były pozytywne ...

Jednak Ja to Ja, a moje dzieci to coś zupełnie innego ... bałam się troszkę ...

W tym roku zmiany dotyczyły obojga z nich ...


dzieci,pierwszoklasista,6 latki do szkoły,szczecin,sp 37,podstawówka,koszula,dla chłopca,moda dziecięca 


Córka ruszyła prężnym krokiem do pierwszej klasy gimnazjum ...


Zadowolona, szczęśliwa, dumna, lekko niepewna ....

W końcu to coś nowego, nowe znajomości, nowi nauczyciele ...

Po pierwszym tygodniu szkoły stwierdza, że jest fajnie :)

Ludzie fani, nauczyciele też ... myślę uff jak dobrze ...

A pan od Hiszpańskiego ... radość dla mego serca  ... prawie nic nie mówi po Polsku :)

Chcą nie chcąc nie ma obijania ...

W końcu to grupa zaawansowana ...


Syn z uśmiechem na ustach przywitał szkołę ... jest 6 latkiem -pierwszoklasistą ...

6 latek,szczecin,sp 37 w szczecinie,elegancka koszula dla dziecka,trampki do koszuli

Codziennie z uśmiechem na ustach, radością w głosie wita nowy dzień ...

Szkoła jest super mamo ...

w szkole,6 latki w szkole,jak radzą sobie pierwszoklasiści,szkoła podstawowa,styl w szkole,jak ubierać dziecko do szkoły,pomarańczowy tshirt

Dzieciaczki fantastyczne, Pani wychowawczyni i Pani od języka angielskiego i hiszpańskiego cudowne ...

Mój mały mężczyzna podszedł do szkoły bardzo poważnie i optymistycznie ...

Będę się uczył pilnie, będę grzeczny ...

Obiady zjada chętnie, plecak wybrał jednokolorowy, porządny ... nie zwracając uwagi na postacie z bajek ... bo szkoła to nie przedszkole :)

Uważam, że mam wielkie szczęście ... mogę być spokojna i nie martwię się o szkołę nic a nic :):):)


W tym roku nawet zajęcia pozalekcyjne udało nam się poukładać się już w pierwszych dniach idealnie.
Wszystko pasuje do siebie jak układanka. Mimo różnych godzin rozpoczęcia lekcji udało się ustawić zajęcia pozalekcyjne córki z zajęciami syna tak, że mają wszystko w tych samych godzinach ...

piłka nożna szczecin,piłka nożna dla dzieci,brazilian soccer school,braziliskie szkółki piłkarskie,socatots,szczecin piłka nożna dzieci,trening

To jest SZCZĘŚCIE !!!!

Z tego szczęścia postanowiliśmy zrobić coś szalonego dla dzieci :) Ale o tym następnym razem ...


XOXO

15 komentarzy:

  1. Też chciałabym mieć taki spokój. Niestety mój 6 latek nie ma ochoty chodzić do szkoły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedne dzieci potrzebują mniej, a inne więcej czasu ... będzie ok :)

      Usuń
  2. Tylko gratulować i krzyczeć CHWILO TRWAJ !!!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. I oby z takim optymizmem i radością do wakacji!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że dzieci się nie zniechęcą ...
      pozdrawiam

      Usuń
  4. Z takim entuzjazmem można zwojować świat , nie tyllko szkołę ;)))

    OdpowiedzUsuń
  5. ach my matki zawsze się czymś martwimy :)
    będzie dobrze zobaczysz:)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne te twoje szkraby :) piękne uśmiechy, widać, że nie udawane :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietne zdjecia. Tak mi sie wydaje, ze to my rodzice bardziej sie boimy poslac dzieci do szkoly niz one same.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też mam gimnazjalistę w pierwszej, a młodszy w drugiej klasie podstawówki. Też mam absolutny spokój z dziećmi. Chłopaki bardzo mądre i dobrze się uczą. Mój gimnazjalista po pierwszym dniu lekcji stwierdził, że nie biją, ani nic takiego. Ulżyło mi, że nie biją :) hi, hi

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  10. By participating in Vortex events which happens frequently in Brave
    Frontier, you can make jewels by completing quests and leveling up and
    get rare characters. Brave Frontier is good layout with engaging gameplay that keep urging on me to finish the next quest & upgrading another hero of my squad.
    In case you have almost any concerns concerning also how to function Racing 3 hack and where, it is possible to
    phone us at our own web page.

    my page :: brave frontier facebook session expired

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem pod wrażeniem. Bardzo ciekawie napisane.

    OdpowiedzUsuń