poniedziałek

Romantyczny wypad do Barcelony ...

BARCELONA ....

sagrada famila,barcelona,sagrada familia nocą,jak wygląda sagrada familia,atrakcje w barcelonie,witraże w barcelonie,hiszania atrakcje,wakacje w barcelonie

Uwielbiam ... z każdą wizytą poznają coś nowego ... zwiedzałam ją kilka razy ... a i tak mam ciągły niedosyt ...

Wypad z ukochanym na kilka dni do Barcelony - tylko we dwoje to zupełnie co innego niż wakacje z całą rodziną ...

Wiecie o co mi chodzi ?



wizzair,lot samolotem,widok z okna samolotu,chmury,jak wygląda lot,chmury piękne
widok z okna samolotu zarówno w jedną i drugą stronę był przepiękny ....


palmy,barcelona nocą,polishgirl,jak wygląda barcelona,hiszpania
Barcelona nocą jest urocza ....
hiszpania,autostraday w hiszpani,zieleń,roślinnośc hiszpani,Barcelona,jak wygląda barcelona,co zwiedzić w Barcelonie
Widok z okna samochodu i ja ;)


plaża w hiszpani,choinka,kamienna plaża,widok w barcelonie,co warto zobaczyć w hiszpani,morze,plaże hiszpańskie
Dla tego widoku i tych choinek mogłabym ...

plaża w hiszpani,choinka,kamienna plaża,widok w barcelonie,co warto zobaczyć w hiszpani,morze,plaże hiszpańskie
Czyste plaże i piękna roślinność ...

sagrada familia,nocne życie w barcelonie,espana,barca,witraż w sagrada familia,gaudi
Sagrada Familia nocą ... coś pięknego ...

gaudi,outletpark w hiszpanii,outletpark pod barceloną,mozaika,jaszczurki w barcelonie,paw z kafli,barcelona
Wszechobecne mozaiki ...

Barcelona,pokaz fontann w Barcelonie,piękne fontanny w Barcelonie,placa Cataluna,placa Espana
Romantyczne wieczorne spacery ...

barcelona,łódki,barcelona nocą,espana,barca,hiszpania,góry w hiszpani,hiszpania last minute
Każdy, każdy zakątek jest uroczy ...

widoki hiszpania,szczyt barcelona,polishgirl,w hiszpani,w barcelonie,
Czy boję się wysokości ???Chyba nie :)

lody naturalne w hiszpani,gelato,amorino,zamek,wzgórze hiszpania,
Smak tych lodów chodzi za mną do dzisiaj ...

Kocham moje dzieci i spędzanie czasu w ich gronie ...

JeDnAk ...
z dziećmi czas biegnie inaczej ...

człowiek odwiedza inne miejsca ...

zauważa inne rzeczy ...

znacie to ???
  
lody mamo !!! 
do toalety !!! 
pić !!! 
jeść !!! 
wyjście na plażę to już totalny hard core  !!!

Uwielbiam wakacje z dziećmi, ale ten czas we dwoje też jest wspaniały ... bezcenny :):):)

dzień toczy się w inny sposób ....

jest czas na celebrowanie chwil ...

jest czas na wszytko i jakoś nie chce się spać !!!

każde miejsce wygląda inaczej ...

człowiek się nie śpieszy ...

na obiad może iść tam, gdzie ma się ochotę ... a nie tam gdzie zjedzą coś dzieci :) 


BARDZO MI BYŁO TEGO TRZEBA !!!!!!!

Kocham moje dzieci i uwielbiam spędzać z nimi czas, jednak kocham też męża i te wspólne chwile ....

Już pierwszego wieczoru tęskniłam za dziećmi jednocześnie ciesząc się  chwilami swobody ... hmm ... jak to wytłumaczyć  ????


XOXO



10 komentarzy:

  1. Jak również kocham moje dzieci, ale marzy mi sie wypad bez nich tak na weekend :) zresetować się , zatęsknić
    Fajny mieliście pomysł i wyjazd :) oby takich wiele :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I tak powinno być! co jakiś czas należy się Nam taki wypad - tylko we dwoje!!! jestem absolutnie za! U mnie aktualnie od wczoraj mały na wakacjach u babci, do piątku, pierwsza taka długa rozłąka, umieram juz z tęsknoty, ale są tego plusy, mam zamiar nadrobić wszelkie zaległości, jakie mi się nazbierały ;))) buziaki
    P.S będziesz może w Wawie we wrześniu?

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam tak samo ale to zupełnie normalne, bo każda normalna mama jest i mamą i sobą i żoną i kochanką. więc chce być i z dziećmi i z mężem (nie koniecznie zawsze łącząc ich razem).
    ach jak zazdroszczę ci tego wyjazdu, kocham barcelonę - ja planuje rzym... jeszcze tam nie byłam i marzy mi się weekend we dwoje właśnie w tym miejscu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam twoje nastawienie do życia. Zresztą kto nie chciałby umieć tak jak ty ogarnąć całej rodziny, organizacji, pracy. Szacun. I przy tym mieć tyle optymizmu ...
    Kinia

    OdpowiedzUsuń
  5. W każdym związku potrzebna jest taka odskocznia:) Przepiękne zdjecia

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze robicie! Z dziecmi jestescie ciagle, a kiedy czas tylko dla Was? :))) Zaloze sie, ze to jeszcze powtorzycie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rozdwojeniem jaźni ;), Byliśmy w Barcelonie 8 lat temu, wróciliśmy zakochani w tym mieście :)

    OdpowiedzUsuń
  8. takich chwil brakuje nam z mężem, ale nie będę narzekać, będąc teraz u babci, chociaż do kina sie wybierzemy razem i nie na żadną bajkę hihi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Barcelona jest na mojej liście miejsc, które muszę zobaczyć. Jakoś nigdy jeszcze nie była mi po drodze - mam nadzieję, że jak się w końcu uda, to nie będę nią rozczarowana.

    OdpowiedzUsuń