wtorek

Sałatki - smaczne, zdrowe, sycące.

 Zmiana nawyków żywieniowych i więcej ruchu.

 Pisałam Wam już wcześniej o MOICH PLANACH.

Cały czas staram się ruszać coraz więcej ... chociaż jak tak sobie myślę, to Ja nigdy jakoś specjalnie mało się nie ruszałam ...

No, ale cóż ...

Najważniejsze, że kondycja jest coraz lepsza.

Korzystam z aplikacji Endomondo regularnie i zapełniam kalendarz nowymi treningami.

Jeżdżę na rolkach, skaczę na skakance, robię pajacyki, spaceruję i kupiłam karnet na siłownię :)

Słodycze ... hmm z tym jeszcze nie jest najlepiej ... jak tu się oprzeć, gdy mama lub teściowa zrobią jakieś wyborne ciacho ?

Osobiście staram się nie piec ciast w ostatnich dniach. Jeśli robię coś słodkiego to z myślą o tym, żeby smakowało dzieciom, a mi niespecjalnie ;)

Co zmieniłam jeszcze ?

Jem mniej, ot tak najzwyczajniej !!!

Nie nabiorę się nigdy na diety cud ... środki odchudzające ...

Prawda jest okrutna i trzeba sobie zdać sprawę, że ...

WIĘCEJ RUCHU + MNIEJSZE POSIŁKI = DOBRA KONDYCJA i SMUKLEJSZA SYLWETKA 

Wiem, Ameryki nie odkryłam, ale często łudzimy się, że może jak zjemy coś innego, lub bez któregoś tuczącego składnika to schudnę i będę się lepiej czuła ...

Nie, nie kochane nie ma szans !!!

Uwielbiam jeść i nic na to nie poradzę, dlatego ratuję się sałatkami ...

Sałatki potrafią nasycić, dodać energii i są smaczne.

sałatka,rukola,ser mozarella,pomarańczowa papryka,jajko sadzone,winogrono
 rukola, papryka pomarańczowa, czarne oliwki, winogron, orzechy nerkowca, pomidor,kukurydza, mozzarella małe kuleczki, jajko sadzone na wierzchu, oliwa z oliwek, krem balsamiczny


roszponka,mozarella,pomidor,papryka,zdrowa sałatka
rukola lub roszponka, pomidor, papryka, kukurydza, orzechy nerkowca i migdały, wiśnie suszone

sałatka z jajkiem,sałata lodowa,zdrowe sałatki
sałata lodowa, świeże liście bazylii, awokado, jajko, ananas, pomidor, żółty ser pokrojony w kostkę, ziarna słonecznika, pestki dyni, krem balsamiczny, oliwa z oliwek

melon zawijany w szynkę szwarclandzką,pomidorki z czosnkiem
plastry melona zawinięta w plastry szynki szwarcwaldzkiej, pomidor pokrojony w kosteczkę - wymieszany z wyciśniętym czosnkiem, solą i zmiksowanymi liśćmi bazylii, całość skropiona kremem balsamicznym

jogurt z owocami,jogurt z babanem i suszonymi wiśniami
jogurt naturalny z bananem w plastrach, suszonymi wiśniami i płatkami kokosowymi


Oczywiście zdarza mi się zgrzeszyć ...


 CZEKOLADA NA GORĄCO z bitą śmietaną i piankami marshmallow.

czekolada na gorąco,pianki marshmallow,czekolada na gorąco z bitą śmietaną


SUSHI 

sushi,pyszne sushi

PIZZA DOMOWA z ogromnymi ilościami sera i składników.

pizza domowa,jak zrobić pizzę,pizza full

Mimo tych grzeszków moje menu nie jest chyba takie złe ...

Porzuciłam jakiekolwiek fast foody, jedzenie czegokolwiek -byle szybko. Staram się jeść mniej i częściej.

 Tylko nie myślcie, że Ja tak zawsze będę ;) 

Złapię kondycję, zamienię troszkę tłuszczyku na mięśnie i będę mogła jeść więcej !!!

I to jest motywacja ... jeść mniej, ćwiczyć ... żeby później móc zjeść więcej ???

WARIATKA myślicie !!!

Mięśnie potrzebują więcej kalorii niż tłuszcz, dlatego zamieniając TŁUSZCZ w MIĘŚNIE możemy zjeść więcej :)

****************
 
Mam tyle rozgrzebanych prac ... 
Staram się kończyć wszystkie rozpoczęte projekty jak najszybciej, ale różnie to wychodzi ...
Jak skończę to zasypię Was moimi pracami.

XOXO



18 komentarzy:

  1. Gratuluje, to bardzo dobry pomysl, zaczac tera , gdy jest cieplo i kontynuwac latem, jesienia i zma az do nastepnej wiosny,zycze wytrwalosci, i zapraszam Cie do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy06 maja, 2014

    Ja nie mogę się jakoś zmotywować ... brawa dla Ciebie :)
    Ann

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny i zdrowy zestaw, trzymam kciuki za spełnienie postanowień

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz racje, a taka sałatka to powinna być podstawa. Ja uwielbiam warzywa i owoce, bez nich nie przetrwałabym nawet dnia :))
    Buziaki i trzymam kciuki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak owoce również uwielbiam :) No to jesteś zdrowiutka ;)

      Usuń
  5. Gratuluję wytrwałości. Doskonały pomysł na pyszne sałatki, które w dodatku mają wpływ na sylwetkę. Tylko trzeba chcieć, bo wybierać już możemy wśród tylu Twoich sałatek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sałatki mniam, pychota :)) można dodać co się ma lub co się najabrdziej lubi i gotowiec :)
    Wytrwałości i powodzonka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O kurczę aż ślinka leci...

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla takich salatek to nawet moge zrezygnowac ze slodyczy....a tak serio, oj prawde prawicie kobieto, prawde....tylko dlaczego wola taka slaba, ech......pozdrowka!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wobec tego kibicuje i wspieram :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale mi narobiłaś smaka ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. super Kochana u nas też zmiany głownie pod mojego M. bo waga aż piszczy ale i mi się przyda mniej śmieciowego jedzenia tylko jeszcze na ruch brak czasu ale nie odpuszczę i jak gluty znikną nam z nosa bo przeziebieni ciut po majówce to nie ma przeproś będzie się dziać:))) za Ciebie trzymam kciuki moooocno:)))

    buziak

    OdpowiedzUsuń
  12. Sklad salatki=pysznosci, mniam...
    Ja tez staram sie odzywiac dobrze i ekologicznie ale z tym sportem nie wychodzi mi :(
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak , to święta prawda , ruch i dieta ...nie cud , tylko zdrowe odżywianie , a wszystko będzie piękniejsze , i nasze ciało i duch :)
    Życzę powodzenia i serdecznie pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  14. Taka sałatka to nie byle jakie jedzenie, a wręcz przeciwnie - jedząc co popadnie, teraz zwraca się uwagę na produkty i formę ich podania, a to spore urozmaicenie jadłospisu. Oby taki nawyk pozostał już do końca :)

    OdpowiedzUsuń