sobota

Wiosenne porządki w życiu, ogrodzie i na blogu.

Powietrze coraz cieplejsze ... dni coraz dłuższe ...

Wszystko sprzyja przebywaniu na świeżym powietrzu.


No, ale żeby wyjść ... to trzeba założyć na Siebie coś lekkiego i mieć kondycję ...


I to jest numer 1 porządków wiosennych !!!

Mimo, że jestem prawie ?!?!? zadowolona ze Swojego wyglądu ... no tak ogólnie rzecz ujmując ... mogłabym poprawić brzuch, ramiona itp. ale życie chyba jest za krótkie na codzienne zamartwianie się swoim wyglądem ...

... tak czy inaczej o kondycje się rozchodzi ....

I tak postanowiłam ruszać się szybciej i więcej !!!!!


Nie jestem typem, który lubi jak mu się mówi co ma robić ... więc zajęcia z instruktorem ODPADAJĄ !!!!

Postanowiłam robić to co lubię i na co akurat mam ochotę.

W ruch poszły:

SKAKANKA
ROLKI
ROWER
BUTY DO BIEGANIA
ROBIĘ PAJACYKI
KARNET NA SIŁOWNIĘ

Mogę robić co chcę, kiedy chcę i jak długo mam ochotę.

Ile wytrzymam ??? Mam nadzieję, że długo ....

Powiem Wam, że aplikacja której używam od kilku dni jest rewelacyjna !!!

Bardzo motywuje !!!

To oczywiście endomondo. Jeśli jeszcze jej nie macie to koniecznie ściągnijcie.

W życiu nie przypuszczałam, że kosząc trawę przemierzam dystans 2 km !!!

 

Numer 2

Porządki w ogrodzie ...

Tak, tak .. wiem, że to nudne ...

Jednak ten kto ma ogród wie, że porządki ogrodowe nigdy się nie kończą !!!

Chwasty rosną szybciej niż kwiaty...
 Trawa najszybciej idzie w górę wtedy kiedy my nie mamy ochoty jej akurat kosić ...
Deszcz często krzyżuje nam plany ogrodowe ...
A kiedy przychodzą goście okazuje się, że znowu mamy mnóstwo nowiuteńkich chwastów ...

Numer 3

Porządki na blogu ...

Chciałabym coś odświeżyć ...

Coś zmienić ...

 Może kolor ??? 

Może częstotliwość dodawania postów ???

Może jakieś moje zdjęcia ???


Jeśli do tego dojdzie ... zauważycie :)

Numer 4

To jest standardowy numer każdej kobiety ...

Zmiany w szafie ...

Coś trzeba wyrzucić ...

Coś trzeba kupić ...

No i może w końcu uszyć coś dla samej Siebie !!!

No to co ... Trzymajcie kciuki za moja wytrwałość.


XOXO

23 komentarze:

  1. Porządki ważna rzecz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana rewelacja takie zmiany ;) ja zaczynam rewolucje od piątku ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zmotywowalas mnie do dzialania .... są rzeczy ,które odkładam na pozniej ... a powinnam wziąć je w garść już, teraz....

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam mocno kciuki, bo aktywność jest fajna!

    OdpowiedzUsuń
  5. no pewnie, że twoje zdjęcia! poproszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. oczywiście trzymam kciuki i kibicuje mocno, u mnie z.reguły na postanowieniach się kończy ;-(
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. W takim razie trzymam kciuki! Ja jakoś nie mogę się zmobilizować do ćwiczeń i zmiany diety :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie zmiana jeśli chodzi o ruch, diety nie zmieniam ...
      więcej ruchu = więcej zjedzonych pyszności ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  8. A moje rolki gdzieś schowane, jako że najpierw muszę nauczyć się na nich jeździć :)))
    Super, że aktywnie spedzacie czas :)))
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Załóż rolki na nagi i same Cię poprowadzą ...

      Usuń
  9. więcej zdjęć ślicznej Lady Di nie zaszkodzi ;-))
    a zmiany wszystkie na duzy '+"

    OdpowiedzUsuń
  10. Na rolkach nie jeżdżę ale rowerek jak najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  11. No to trzymam :) Dasz rade!!!! Buziol

    OdpowiedzUsuń
  12. Podziwiam , mój ruch na świeżym powietrzu to godziny spędzone w ogrodzie i warzywniaku, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w ogrodzie też spędzam czas i nawet nie wiesz kochana ile tam się spala kalorii ...
      pozdrawiam

      Usuń
  13. U mnie podobnie. Chyba ta wiosna tak na nas wpłynęła...karnet na siłownie wykupiłam...byłam w piętek...i do dzisiaj czuje mieśnie w takich miejscach w których ich sie nie spodziewałam:) Ale je st fajnie taki wysiłek fizyczny bardzo pozytywnie wpływa na samopoczucie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Trzymam kciuki, a ostatnia fota śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  15. trzymam kciuki... ja również "spalam" kalorie w ogrodzie i małym warzywniaczku :)) oby tylko nam pogoda dopisała, bo uwielbiam mój ogródek :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń