wtorek

Majówka się zbliża, a Ja nie mogę się zdecydować ...

Kochani MAJÓWKA już za chwilkę, za moment ...


Jesteście gotowi ?

Macie jakieś szczególne plany?

Założenia ?

Ja przyznam szczerze, że mam zamiar zabrać "GdZiEś" dzieci i nie mogę się zdecydować ....

Któryś z parków rozrywki ... Hansa Park, Heide Park, Legoland ... dylemat - nie na wszystkie atrakcje wsiądzie mój synek ... nie żeby się bał !!! Jest za niski ...

Wycieczka w Polskę, nie wiem dokładnie jaki kierunek ... dylemat - jechać pociągiem ? czy jednak samochodem ... wtedy przynajmniej weźmiemy to co chcemy ... no i w jakim kierunku !

A może zwiedzimy Aquaparki w okolicy ??? dylemat - zakładam, że będę przepełnione ...

Zwiedzanie ??? Hmm ... córka może i tak, ale synek niestety zanudzi się na śmierć ...
 
Dylematów mam kilka, pomysłów również ...

  Oby się nie okazało, że na myśleniu się skończy i długi majowy weekend spędzimy w naszym ogrodzie :)

*****************************

Od kilku dni spędzamy każdą wolną chwilę na świeżym powietrzu ...


a po powrocie dogadzamy sobie słodkościami ...


Mąż zawsze się śmieje, gdy zaczynam mówić o "jakimś ograniczeniu słodyczy" :)

Chyba ma rację ...

****************************

A jakie Wy macie plany na MAJÓWKĘ ???

Może polecacie jakieś ciekawe miejsca? Wiedzieć musicie, że moje dzieci uwielbiają ruch i szybko się nudzą ...

XOXO

24 komentarze:

  1. U mnie majówki nie ma, choć mogę powiedzieć , ze weekend w Holandii też się przedłóży bo mają swoje świeto w poniedziałek.
    Planów nie ma ;))) ale wiem , że wy z pewnością spedzicie ją aktywnie :)))
    Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Ty na co dzień masz fajnie :) Holandia jest cudna :)

      Usuń
  2. My właśnie wokół siebie mamy porozkladane mapy, przewodniki i dumamy ,,planujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. majówka? a co to takiego? że niby wtedy, kiedy wszyscy mają wolne, grillują, piją, awanturują się i zakłócają ciszę nocną? to właśnie moja perspektywa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki, żebyś choć dłuższą chwilę znalazła dla Siebie i rodziny. No i w pracy, żeby obeszło się bez większych problemów.
      pozdrawiam

      Usuń
  4. No to masz wybór :) Ja spędzę ją raczej statycznie, ze względu na fakt małego remontu w domku :)
    pozdrawiam
    marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale jak przyjemnie. Perspektywa zmian jest zastrzykiem energii samym w sobie :)

      Usuń
  5. Ja majowke rozpoczynam od powrotu do DE I tam pewnie pojdziemy gdzies w gory....legoland natomiastvuwazam za swietny pomysl, jest tyle atrakcji, ze kazdy cos ciekawego wybierze, bez wzgledu na wzrost czy strachy:-)nie myslec tylko pakowac sie I w droge!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. posprawdzaj prognozy pogody w tych miejscach gdzie chcesz jechać i ruszaj gdzie najładniej będzie bo muślę że dzieciaki ucieszą się z każdego z tych parków rozrywki

    OdpowiedzUsuń
  7. My jedziemy na chrzest mojej bratanicy,spedzimy tam weekend, a w poniedziałek planuję wypad do Krakowa(niestety bardzo okrojony czasowo).Mam tylko nadzieję,że pogoda dopisze.

    OdpowiedzUsuń
  8. A może Tropical Islands w Berlinie? Każdy znajdzie coś dla siebie :)) Ja mam zamiar nadrobić tarasową robotę jutro a w piątek i sobotę tylko lenistwo :))))
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze przyznam, że nie słyszałam jeszcze pochlebnej opinii na jej temat ...

      Usuń
  9. Udanej majówki :) Nie ważne gdzie, ważne z kim ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście :) Dlatego spędzę ten czas z rodziną :)
      pozdrawiam

      Usuń
  10. Jedyny plan -odpoczynek... jak będzie naprawdę czas pokaże. wam życzę udanych chwil.
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  11. my bedziemy w domu i na ogrodzie :) może basen w 'okolicy' :) się zobaczy, na pewno jutro idę na Jasne Błonia, bo gra Łona & Weber :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. zazdroczę planów i możliwości kochana :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tegoroczne plany na majówkę były bardzo proste odwiedzić jednostkę strażacką w naszym mieście, która zorganizowała dni otwarte i pokazywała swój sprzęt przeciwpożarowy, który używają na co dzień.

    OdpowiedzUsuń