wtorek

Czasoumilacze ...

Witajcie ...

Wiosna ... zbliżające się Święta ... oj wszystko to sprawia, że czas jakby biegł wolniej ...

Tak, tak ... WOLNIEJ !!!

Nie mam zamiaru się spinać, stresować, planować ...

Wszystko idzie mi ostatnio jakoś powoli ... ospale ...

Wieczory umilamy sobie gorącą czekoladą ... pychotka ...


Wolne chwile spędzamy spacerując, spotykając się ze znajomymi i rodziną ...

Jest też czas na małe wypady do zachodnich sąsiadów ... uwielbiam ich Świąteczne dekoracje ... 



MIŁEGO DNIA KOCHANI !!!

XOXO

10 komentarzy:

  1. Ja również uwielbiam czekoladę na gorąco :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna dekoracja. Kury i zające mają sporo roboty. Podejrzewam, że po pracy z chęcią wypiłyby Twoją czekoladę ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. ale smakołyczek kusi.... musze wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyłączam się do tego wolnego wagonika, wolniej znaczy...lepiej:-) buźka!

    OdpowiedzUsuń
  5. I ja podpinam się do Madzi:))))

    OdpowiedzUsuń
  6. No i dobrze, bo jak wolniej to i bardziej się wszystko docenia :)))
    Miłego dnia kochana

    OdpowiedzUsuń
  7. To zazdroszczę tego stanu,u mnie wszystko na wariackich papierach ale ja chyba lubię takie życie w biegu :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. To w Niemczech? O tak, oni zawsze cudeńka mają :)
    A dogadzać sobie trzeba, a co!
    :)
    Pozdrowienia ślę gorące.

    OdpowiedzUsuń
  9. Czas odpoczynku po ciężkiej pracy. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. u mnie czas jakby szybciej biegnie :P

    OdpowiedzUsuń