wtorek

Warsztaty ... huraaaaa

Kochani przez najbliższe dwa tygodnie będę robiła coś co uwielbiam !!!!! Jestem na warsztatach .... ale jakich ...
Wczoraj dojechałam, zobaczyłam wszystkie pracownie i nadal jestem w szoku :) Są cudowne ... zrobiły na Mnie ogromne wrażenie ....
Drewno, tkanina, ceramika, szkło ... a to wszystko obrabiane ręcznie .... PRAWDZIWE RĘKODZIEŁO !!!!!
W ciągu najbliższych dni właśnie o tym będzie ... Zaglądajcie również na Instagram, tam zdjęcia na bieżąco. A już jutro moje pierwsze stolarskie zmagania pod okiem specjalisty :) Xoxo

12 komentarzy:

  1. Czyli wszystko co lubisz, świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastycznie, kiedy marzenia się spełniają. Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW!!! gdzie to tak szkolą?
    zazdroszczę... choć na dwa tygodnie chyba bym się nie wyrwała....jeszcze!

    OdpowiedzUsuń
  4. ale czad!!!Zazdroszcze:)))Baw sie dobrze:)!

    OdpowiedzUsuń
  5. OOOO juz czekam z niecierpliwością ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawa jestem miejsca i innych szczegółów,czekam na relacje,baw się dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale super, dobrej zabawy :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. O! No to teraz czekam na twoje prace:)

    OdpowiedzUsuń