niedziela

Drewniane wnętrza i dodatki

Dzisiaj ostatnie zimowe fotki, obiecuję :) Moje wspomnienie zimy ...

Maso Corto,Włochy,Kurz,hotel we Włoszech

Hotel, tak jak wcześniej wspominałam był zachwycający ... to wszechobecne drewno,nastrojowe dodatki ... cóż tu opowiadać ... sami zobaczcie ...


Na początek widok z zewnątrz



Wnętrze kryje w sobie mnóstwo ciekawych drewnianych mebli




Wspaniałe są również dodatki




Nawet WELLNESS & SPA utrzymany jest w tym samym klimacie



A na koniec kilka ujęć 100% zimy ...



Było cudownie, radośnie, słonecznie, śnieżnie ... ale wystarczy już tej zimy. Ja poproszę już prawdziwą WIOSNĘ !!!!!!!


To by było na tyle, jeśli chodzi o wspomnienie zimy ... w kolejnych postach wracamy do moich PASJI !!! Oj, będzie się działo ...


XOXO


21 komentarzy:

  1. piękną zimę przeżyłaś!
    ta kolorowa skrzynia, toż to cudo :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Życie mnie wciąż i wciąż kieruje na słoneczne południe, nie narzekam, ALE czasem tęsknie za zimą ;). Bardzo lubię takie drewniane góralskie klimaty, szczególnie podoba mi się pomalowana komoda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudnie!!!
    Zime to ja lubię...oglądać na zdjęciach własnie;))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. choć gusta są różne, odkąd w całym domu (poza kuchnią, która była w zestawie przy zakupie;) mam tylko meble z najprawdziwszego pięknego drewna- nie wyobrażam sobie już żadnych płyt czy sklejek, z jakich tak chętnie wielu producentów robi meble. Kiedyś mi to nie przeszkadzało, ot, mebel jak każdy. Ale nic mi już nie zastąpi cieszenia się pięknem słojów czy solidnością konstrukcji- nie, bo nie:)
    Piękne zdjęcia, a hotel prawdziwie do pozazdroszczenia:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne widoki, fantastyczny hotel. Wspaniałe macie wspomnienia. Teraz już tylko czekam na prawdziwą wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No całkiem jak bajce:))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie pomieszkać choć przez chwilę w takim klimacie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajnie wykonane jest to wnętrze ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tyle drewnianych piękności!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne widoki, zwłaszcza domek jest bardzo klimatyczny! Ostatnio zauważyłam, że podobne okna oferowane są przez producenta w Bielsko Białej. Na pewno idealnie wpisałyby się do domów w stylu skandynawskim, które stawiają na minimalizm. Poza tym te dekoracje, są niepowtarzalne. Ciekawie by było mieć takie we własnym domu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uważam, że jest to bardzo ciekawa architektura wnętrz. Drewniane dodatki nadają charakteru temu miejscu, no i super, że wszystko jest spójne :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne góralskie wnętrza :)

    OdpowiedzUsuń
  14. HeavenHome16 marca, 2021

    Drewno zawsze ładnie wygląda przy stylowych aranżacjach wnętrz. Dlatego tutaj https://heavenhome.pl/dom-za-miastem/ często wykorzystałem ten materiał.

    OdpowiedzUsuń
  15. Przecudne drewniane wnętrza. Chciałabym mieć tak urządzony dom i chyba skonsultuję się z biurem projektowym w tej sprawie https://projektowanie-wnetrz-online.pl/aranzacje/salon . Mam nadzieję, że aranżacja w takim stylu będzie u nas możliwa :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam drewno i dlatego bardzo dziękuję za inspirację. Pozdrawiam https://g.page/r/CV4xnKk6vuFNEBA

    OdpowiedzUsuń
  17. Drewno to chyba nigdy nie wyjdzie z mody. I bardzo dobrze - zawsze to namiastka natury w domu.

    OdpowiedzUsuń