poniedziałek

DREWNIANY W A Z O N

Sezon kwiatowy w pełni .... 

Wazon to niezbędna rzecz dla takiego miłośnika kwiatów jak Ja ...

Pokażę Wam ten, który przywiozłam jakiś czas temu z Anglii ... oczywiście z targu staroci :)
Jego idealny kształt, rodzaj drewna tak mnie oczarowały, że nie mogłam się oprzeć ... musiałam go mieć.

drewniany wazon,jak ozdobić drewno
fot.LadyDi

Długo stał i nic z nim nie robiłam ... podobał mi się taki jaki był :)
Tak wyglądał przed zmianami ...

fot.LadyDi

Teraz prezentuje się tak ....

fot.LadyDi

Oczyszczony, wyszlifowany, ozdobiony transferem i zabezpieczony lakierem prezentuje się wspaniale :):):)


Uwielbiam takie niepowtarzalne przedmioty znalezione przypadkiem .... niektóre z nich czekają sporo czasu na przemianę ... za inne zabieram się od razu ...


W OGRODZIE ... na skalniaku królują goździki ... 


fot.LadyDi

Życzę wszystkim udanego poniedziałku :):):)