sobota

Zwykła skrzyneczka ...

Kochani ostatnio dopadł mnie totalny brak czasu ...


Mnóstwo rzeczy wzięłam sobie na głowę ... a co za tym idzie ... mam mniej czasu na przyjemności ... doba niestety jest za krótka ...

Dodatkowo kończy się rok szkolny i zwaliły nam się na głowę zakończenia kursów, szkoleń i innych zajęć dzieci ... nawet jutro zaplanowane jest ognisko z uczestnikami grupy przedszkolnej mojego synka :)

Mimo wszystko daję radę i chociaż coś malutkiego muszę zrobić ....


skrzyneczka ozdobiona transferem,jak zrobić transfer na drewnie
fot.LadyDi

Pokaże Wam w jaki szybki i łatwy sposób można zmienić zwykła skrzynkę ...
Moją wzięłam z osiedlowego sklepu :) Pomalowałam, ozdobiłam transferem, oplotłam sznurkiem i mam wspaniałe miejsce do przechowywania skrawków materiałów ...

fot.LadyDi


A tak wyglądała przed maleńką metamorfozą ...

fot.LadyDi


Tymczasem w ogrodzie zaczynają kwitnąć powojniki ....

powojnik biały, wielkie kwiaty powojnika
fot.LadyDi

Ps. Bardzo dziękuję za wszystkie maile z pochwałami :):):) Jesteście kochane :)

pozdrawiam :):):)