czwartek

KLOSZ z siatki, PATERA z deski i sentymentalne KULE ...


Klosz z siatki hodowlanej ... każdy chyba zna ... Ja zrobiłam do niego paterę z drewnianej deseczki (kuchennej do krojenia), końcówki karnisza i starego świecznika. Szlifowanie, klejenie, malowanie, przecierki i mam swoją niepowtarzalną paterę.

fot.LadyDi






Ozdobiła kącik z konsolką, która pokazywałam Wam wcześniej. Jednak to tom co znajduje się wewnątrz klosza jest najcenniejsze  ...

fot.LadyDi

Są to dwie drewniane kule kupione na targu w Paryżu ... co tam kule ...  aż się takie pytanie ciśnie na usta ...
Postanowiłam, że na kulach tych będą ważne daty z życia moich dzieci.
Jedna należy do synka ( jest tam data narodzin i chrztu św.) druga córeczki ( bogatsza o datę Komunii św. )

fot.LadyDi

Tak to sobie wymyśliłam ...
Uważam, że to wspaniały pomysł ...


 Zacznijmy ... od początku ...

Czyścimy i malujemy deskę, stary świecznik i końcówkę od karnisza.

fot.LadyDi

Sklejamy deskę ze świecznikiem (najpierw wyznaczamy środek) Mój świecznik miał szpikulec, który wyznaczył środek i lepiej scalił obydwie części. Po złączeniu przecieramy. Ewentualnie ozdabiamy ...


fot.LadyDi

Z siatki hodowlanej odmierzamy taką część, żeby po złączeniu dwóch końców powstało kółko o obwodzie mniejszym, niż deseczka. Wysokość dowolna ... jak kto sobie życzy. Łączymy boki siatki poprzez zwijanie drucików z przeciwległych boków. Przez górę siatki przewlekamy drucik i ściągamy go mocno. Kształt klosza modelujemy na misce, doniczce lub czymś o ładnych kształtach.

fot.LadyDi

Teraz zabieramy się za zakrycie nierówności na górze klosza. Wykorzystałam do tego końcówkę karnisza, drucik, drewniane kółko.Kółko zakrywa nierówności od spodu, natomiast końcówka karnisza z góry. Po złączeniu wszystkich elementów malujemy całość.

fot.LadyDi




To by było na tyle tłumaczenia ...


EFEKTY ...


fot.LadyDi


fot.LadyDi

Pochwalę się jeszcze wygranym Candy u deZeal z Moorland Home . Spójrzcie tylko jakie te podkładki są cudowne ... ale to nie wszystko ... w paczuszce dostałam również słodkości :) dziękuję bardzo, jesteś kochana :):):)

fot.LadyDi

W ogrodzie kolorowo !!!! Nadszedł czas glicynii, azalii i już wkrótce rododendronów ... z ziemi wychodzą hosty, trawy i różne byliny ...


Wisteria kusi zapachem.

fot.LadyDi
Azalie zakwitły w tym roku bardzo obficie.

fot.LadyDi
Hosty wychodzą z ziemi upiększając przy tym rabaty wielkimi liśćmi.

fot.LadyDi

pozdrawiam Was kwieciście :):):)