poniedziałek

WIGWAM z recyklingu ...


Kochani obiecałam w ostatnim poście pokazać Wam coś, co zapewni zabawę dzieciom na całe lato i nie tylko !!!


fot.LadyDi




Proszę bardzo - WIGWAM z niepotrzebnego prześcieradła i poszewki na kołdrę.

fot.LadyDi

Moje szkraby jak chyba większość dzieci uwielbiają zabawy w namiocie. Robią go sobie z parasolki, koców itp. rzeczy. Robiły ... już nie muszą :)

Postanowiłam zrobić im frajdę i uszyłam taki oto namiot. Szycie jest bardzo proste. Dwa trójkąty na boki, natomiast na przód i tył prostokąty. Jako stelaż posłużyła huśtawko - ślizgawka ogrodowa.
Łączenie na troczki, którymi związujemy boki. Wycięłam i obszyłam białym prześcieradłem drzwi i okienka. Zrobiłam nawet troczki na dole namiotu w które wbijamy śledzie (szpilki do mocowania włókniny) Dzięki temu namiot nie odleci nawet przy silnym wietrze.
Projekt bardzo szybki i łatwy w wykonaniu ( nie jestem krawcową !!!). Nie bawiłam się z zamki, rzepy itp. utrudnienia. Miało być szybko, prosto i zabawnie.


RZUT OKA NA SZCZEGÓŁY ...

fot.LadyDi


 CO NOWEGO W OGRODZIE .... kwitną azalie, czosnki pokazują swoje główki a karmnik ościsty jest cały w drobniutkich kwiatuszkach :)

fot.LadyDi


KOCHANI UPIĘKSZAJMY SWÓJ ŚWIAT !!!!!!!!!!!!!!