piątek

Czas na zmiany ...

Kochani ... postanowiłam, że zmienię co nieco na blogu ...


Koniec komentowania !!!!

Sprawialiście mi mnóstwo frajdy komentarzami ... tyle miłych słów, pochwał itp. stwierdzeń, które doceniam bardzo ...

Chciałabym jednak  ... żebyście odwiedzając mnie skupili się na czytaniu, oglądaniu, inspirowaniu się :):):) ... nie na myśleniu co by tu napisać w komentarzu ...

Chyba to co właśnie robię nie jest zbyt popularne ......  ale Ja zawsze byłam i jestem troszkę "inna" i dobrze mi z tym !!!

Na maile odpowiadam zawsze chętnie, więc gdybyście chcieli się czegoś dowiedzieć, o coś zapytać lub napisać tak bez powodu PROSZĘ BARDZO ... a nawet BARDZO CHĘTNIE :)



Jeśli zorganizuję candy wtedy włączę opcje komentowania ... przecież trzeba się jakoś zapisać ... Gdy będę potrzebowała pomocy opcja komentowania będzie również dostępna ...

Wszystko już wiecie ...

Teraz będzie częściej, więcej ... więc zapraszam WAS serdecznie :):):)


 


fot.LadyDi



Na zdjęciu klon palmowy, który przetrwał zimę bez okrycia ...



W moim ogrodzie zasady są proste ...


OGRÓD zabiega o MNIE ..... nie Ja o NIEGO :)



Przesyłam buziaki wielkie  :* :* :* :* :*