sobota

Rama do lustra ... DIY

Kochani chciałabym pokazać Wam efekty mojej pracy nad ramą do lustra ...


fot.LadyDi


Obawiałam się jak to pójdzie ... tym bardziej, że listwa miała fale i dociąć je w taki sposób, żeby się odpowiednio złączyły w rogach  ....

Okazało się jednak, że strach ma wielkie oczy !!!

Gdy już udało mi się dociąć 4 listwy połączyłam je na lewej stronie zszywkami tapicerskimi ( około 7 na jeden narożnik) Następnie musiałam dla stabilizacji użyć zszywek również po prawej stronie ( po 2 na każdy narożnik)
Lekkie niedociągnięcia jakie powstały przy łączeniu zaszpachlowałam.
drewno pomalowałam, ozdobiłam stemplami i polakierowałam.
Zamówiłam lustro, a w Castoramie kupiłam uchwyty jakich używa się do mocowania szybek w szafkach kuchennych i przymocowałam za ich pomocą lustro ( od wewnętrznej strony)

Widok w lustrze ...

fot.LadyDi



Nie jest to ciężka praca ... jednak cierpliwość jest niezbędna !!!
Przy użyciu zwykłych, nie falowanych listew jest to bardzo łatwe zadanie ...
Możecie w szybki, tani i łatwy sposób stworzyć lustro w pięknej ramie na miarę Waszych potrzeb :)
Zachęcam Was  ...

Szczegóły mogą zmienić charakter i przeznaczenie lustra ... moje jest młodzieżowe ...

fot.LadyDi

Lustro wisi już w pokoju córki i tworzy z półką, którą wcześniej pokazywałam TUTAJ wspaniałą młodzieżową toaletkę.
Jutro pokażę jak wygląda całość ....


Teraz zmykam do moich szkrabów ... mamy niezłą zabawę na ogródku ... sami spójrzcie jak blisko natury jesteśmy :)

fot.LadyDi

BUZIAKI