środa

Prezenty HAND MADE - woreczki na pieczywo.

Święta minęły za szybko ...

Ten rodzinny, spokojny, nieśpieszny, szczęśliwy czas mógłby trwać troszkę dłużej ...

Było rodzinnie, tradycyjnie i ... śnieżnie ...
No, ale kochani cieszmy się z tego co mamy !!! Rodzina to przecież SZCZĘŚCIE !!!
Gdy za oknem śnieg, mróz, chlapa czy też słońce ... to naprawdę nie ma znaczenia .... ważne, że mamy z kim spędzić ten czas ... ten wspaniały, wzniosły czas ...


fot.LadyDi


Pomogłam w tym roku troszkę zajączkowi i uszyłam dla naszej rodziny WORECZKI NA PIECZYWO.
Poszło szybko i bez większych problemów.
Materiał kupiłam w Leroy Merlin - 100% bawełna. Na wyprzedaży !!!
Woreczki uszyte z prostokątów,
transfer naniesiony tradycyjnie z użyciem Nitro,
tabliczki ulepiłam z modeliny, którą przed "pieczeniem" oznaczyłam stempelkami.


fot.LadyDi



fot.LadyDi


Dla siebie jeszcze nie uszyłam ... ale mam zamiar :) A to już połowa sukcesu ;)


Kochani ... zamiast marnować czas ...

ZAPLANUJCIE COŚ PIĘKNEGO
DO ZROBIENIA Z ŻYCIEM !!!!!


Mała rzecz ... mały plan ... duża rzecz ... duży plan .....
TO NIEISTOTNE  !!!!!!! Każdy z nas ma przecież inne potrzeby ....
Zrealizowane ? .... jeśli TAK ... to wspaniale - to USKRZYDLA !!!!!!!!

45 komentarzy:

  1. To co napisalas na koncu ,zeby cos zrobic z zyciem... Masz racje!!!
    MNie czasami pytaja czy mam ADHD..czy nie moge wieczorem usiasc na sofie i nic nie robic...po co to wszystko?Przeciez w sklepie znajdziesz za polowe taniej i w ciagu 5 minut..
    MNie by sie nie chcialo.....
    A ja sie ciesze,ze robie co robie,ze mam hobby,ze potrafie sama tyle rzeczy zrobic..
    Masz racje -to uskrzydla!!!
    Jaki dzien jest piekny,gdy tyle sie dzieje...a nie tylko zyje sie serialami w tv...
    Ale kazdy ma wybör..

    Milego dnia zycze!!
    Ps. Woreczki sa przepiekne!!!
    A te male numerki...SLODKIE!!!!
    Super pomysl!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z Tobą,rodzina to szczęście,co bysmy bez niej zrobili!!!
    Woreczki piękne ,obdarowani zapewne bardzo sie ucieszyli:)
    Przysłowia też sie sprawdzają -szewc bez butów chodzi :):)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń


  3. ZAPLANUJCIE COŚ PIĘKNEGO
    DO ZROBIENIA Z ŻYCIEM !!!!!

    Podoba mi się to co napisałaś ja mam tak od niedawna wyrzuciłam te żale smutki przestałam myśleć co kto i gdzie zaczęłam żyć tworzyć ....szukać siebie po części znalazłam po części pewnie jeszcze to potrwa ........ale jestem blisko ;) A to wspaniała motywacja ;)

    WORECZKI SA ŚLICZNE ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale sliczne woreczki, przydatne na dodatek w kazdym domu.
    Pozdrawiam cieplo
    buziole!

    OdpowiedzUsuń
  5. woreczki są cudowne - słodziutkie takie :) a to co Napisałaś na końcu- podpisuję się pod tym obydwoma rękoma :)) miłego dnia ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne woreczki :) i numerki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne są!!! Bardzo, ale to bardzo przypadły mi do gustu:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. O! Takie woreczki to bardzo by mi się przydały, szkoda że nie mam maszyny do szycia, ręcznie to nie na moją cierpliwość, hihi.
    Miłego dzionka! :*:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. oj strasznie szybko minęło...

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak.. Swieta, swieta i po swietach.. zawsze za szybko mijaja ale wazne, ze w milej atmosferze:) Super woreczki:) Jak bede w Polsce to bede musiala nakupic troche Nitro.. :) bo tutejsze specyfiki niestety nie dzialaja.. Milego dnia, pozdrowienia;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super te woreczki, ja też muszę sobie zrobić na chlebek itp:D
    buziaki ślę:D

    OdpowiedzUsuń
  12. oj cudne :))) Bardzo mi się podobają zdolniacho :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wiedziałam, że w Leroy Merlin mają takie fajne materiały. Super Ci wyszły te woreczki! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. WOW!!! REWELACJA!!! ALE CUDNE!!! Bardzo bym takie chciała! :-) PS. No pewnie, że uskrzydla! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne woreczki:) Sentencja- strzał w dziesiątkę! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie i te małe tabliczki z numerkami - super!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Woreczki godne pozazdroszczenia, ja mam plan na domowe poletko z ziołami:-) Pozdrawiam Gosia z homefocuss

    OdpowiedzUsuń
  18. Woreczki są super, też by mi się przydały ;) Masz rację, rodzina i radość są najważniejsze! Ja bym dodała do tego zdrowie, bez niego trudno jest cieszyć się życiem! Buziole!

    OdpowiedzUsuń
  19. Woreczki na pieczywko pięknie się prezentują:)
    i modelina do wszystkiego może się przydać:)jak widać.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Super pomysł z tymi woreczkami....bardzo mi się podobają i jeszcze te stempelki...uroczy detal. Pozdrawiam Basia:)

    OdpowiedzUsuń
  21. A myślałam że lniane są...świetnie wyglądają;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładne te woreczki:))pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kochana,
    woreczki są obłędnie piękne!!! :) i pomyśl o takim dla siebie! Tobie też się należy coś pięknego! :)
    buziaki
    Kaja

    OdpowiedzUsuń
  24. prześliczne te woreczki... pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Woreczki przepieknie <33

    OdpowiedzUsuń
  26. Kochana woreczki przecudne, jak ja bym chciała się nauczyć robić transfery jestem zachwycona tą metodą ozdabiania. Ach i te stempelki cudeńko. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  27. ... A szewc bez butów chodzi...
    świetne woreczki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja też! Ja też! Ja też....... chcę taki woreczek!!!!
    Kochana są wspaniałe! Rodzina musiała być zachwycona, bo wyszły Ci przepięknie... i te tabliczki... no cudo!
    Uwielbiam Twój optymizm i jak czytam Twoje słowa, to od razu widzę uśmiechniętą, szczęśliwą kobietę :) Super!
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. ależ cudne te woreczki!! wszystkie biorę ;))

    OdpowiedzUsuń
  30. Są piekne, wlasnie tak sobie pomyslalam, ze pilnie takiego potrzebuje :)
    A z zyciem wlasnie niedawno postanowilam cos zrobic.
    Uwielbiam Twoj optymizm! Potrafi zastapic wiosne :)))

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne i bardzo przydatne woreczki.

    OdpowiedzUsuń
  32. Wspaniałe woreczki i przede wszystkim idealne przesłanie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Super woreczki a te numerki bardzo pomysłowe i dodają uroku.

    OdpowiedzUsuń
  34. DZIĘKUJĘ WAM ślicznie za tyle pochwał :) To bardzo miłe i budujące :):):)

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie słyszałam jeszcze o takich woreczkach, a są bardzo ciekawe:) Piękne przesłanie na koniec postu! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. piękne, zaskoczyły mnie pomysłowe numerki! no bombowe!

    OdpowiedzUsuń
  37. bardzo, bardzo mi się podobają i takie dopieszczone :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Dziękuję jeszcze raz :):):)

    OdpowiedzUsuń
  39. Są tak piękne, że mogłabybm używać ich do pakowania prezentów :) np. ładna książka w takim worku.. hmmm :)?

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękne woreczki na pieczywo , bardzo mi się podobają , z takim woreczkiem to z wielką chęcią bym chodziła codziennie rano po pieczywko do sklepu . Dobra robota . Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  41. genialny pomysl z modelina:)!

    OdpowiedzUsuń