sobota

BEKVAM do pokoju nastolatki ....

 Tak wiem, wiem ... wszyscy go znacie ... rozumiem ...

 
Moim problemem było jak go ozdobić, żeby córka zechciała go mieć w pokoju ???
Szafa do sufitu ... a ONA nie sięga na najwyższe półki ... Był niezbędny !!!

fot.LadyDi


Jesteśmy w trakcie zmiany różowego pokoju dziewczyneczki na pokój prawdziwej nastolatki :) To nic, że córka ma lat niespełna 12 ... ważne, że NAŚCIE występuje w nazwie ;)
Tak to właśnie jest ... na początku wszystko różowe, a później wszystko tylko nie RÓŻ !!!!!
No, ale do rzeczy ... Kolorystyka w nowej odsłonie pokoju to : BIEL - CZERŃ -  FIOLET.
Robimy dodatki, malujemy, szyjemy itp. Kiedy koniec ???  Hmm ... to jeszcze troszkę potrwa .... zatem życzę sobie cierpliwości  :)

Taboret rzecz codzienna, więc napis był oczywisty !!!!! A styl ? ..... wybiera córka :) 

Konsultuję z nią każdy etap ... Napis miał być "jakby stary" ... i chyba się udało :)


fot.LadyDi

Diabeł tkwi w szczegółach ...

fot.LadyDi


Gołe stopki sprawdziły jakość :) Jest gładziutko i przyjemnie ...

fot.LadyDi






Mam Wam kilka drobiazgów do pokazania :) Postaram się codziennie pokazać coś co zrobiłam przy asyście mojej córeczki :) ... JUTRO rzecz, którą każdy ma w domu !!! i być może nie wie jaki tkwi w niej potencjał .....


ściskam KOCHANI .... i pamiętajcie ...

ŻYCIE JEST ZBYT KRÓTKIE ....... ŻEBY CZEKAĆ !!!! SZCZĘŚCIE NIE SPADNIE Z NIEBA ..... TRZEBA O NIE ZABIEGAĆ I POZWOLIĆ MU PRZEWRÓCIĆ NASZE ŻYCIE DO GÓRY NOGAMI :):):):) 


69 komentarzy:

  1. Jak zwykle pomysłowo i świetnie!

    Już nie mogę doczekać się efektu końcowego królestwa Twojej nastolatki:D

    cierpliwości zatem:)

    PS skoro biel,czerń i fiolet to może ramki się przydadzą:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak kochana :) Czekają właśnie tam na swoje miejsce :)

      Usuń
    2. To jeszcze bardziej się nie mogę doczekać:))))

      Usuń
  2. No i super!!! Zapowiada się na fajny pokój. Ja niedawno też przez to przechodziłam. Swoją drogą nie uważasz, że nasze nastolatki są bardziej dorosłe od nas??? Oczywiście w momentach dla nich wygodnych:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak ... Moja dodatkowo chciałaby mnie pouczać w kwestii wychowywania dzieci :) Uważa, że lepiej wie pewne rzeczy, jeśli chodzi o jej brata :) Tak to już jest ... Grunt to się nie poddawać i ta CIERPLIWOŚĆ ... choć tutaj to nie zawsze jest idealnie ...

      Usuń
  3. Kochana. Całość pomalowałam, lekko przetarłam i napisy robiłam metodą decoupage, później je przecierałam, żeby postarzyć i polakierowałam lakierem o wykończeniu matowym. Całość jest gładziutka i wygląda jak malowane przed kilkoma laty ....
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. O super wyszedl! Swietne te napisy.
    Aj te dziewczyny! Nie szkoda Ci tego rozu? Cora ma dobry gust! :)

    Pozdrawiam

    Dagi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zostawiłabym róż ... no, ale to Ona powinna czuć się dobrze we własnym pokoju ... A że Ja lubię zmieniać ... to nie ma problemu :)

      Usuń
  5. Wspaniały ! Też bym taki chciała !

    OdpowiedzUsuń
  6. po protu udał Ci się ten taboret :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. ojej wcale się nie dziwię Twojej córce, bo już przez to przeszłam. Najpierw z 10 letnim synem a rok później 6 latek zapragnął nastoletniego pokoju. I nie było wyjścia. Dekor w samochodziki musiał znikać. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj życzę Ci tej cierpliwości:), wiem co to znaczy, przechodziłam to 2 lata temu...nie było łatwo, ale się udało:)
    Taborecik wyszedł CI super, bardzo oryginalny pomysł:) Czekam na więcej, no i oczywiście na efekt końcowy całego pokoiku, pozdrawiam Basia:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Taboret jest śliczny:-)
    Wyszedł naprawdę profesjonalnie.
    Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Superaśny stołek! Wyszedł rewelacyjnie, chciałabym taki koło łóżka jako stolik nocny :D
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to kochana do dzieła :) Faktycznie byłby ciekawym stolikiem nocnym .....

      Usuń
  11. WOW!!!! Przecudnie to zrobilas!!!!
    Jestem ciekawa dalszych prac:)
    Milego dnia !!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Naprawdę super! Jestem pod wrażeniem, u mnie stoi on nadal w naturalnym kolorze:-)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Kapitalny! Bardzo mi się podoba, a napis jest idealny:) Twoja córka ma dobry gust - rozumiem, że to po Mamie:) Buziak!!

    OdpowiedzUsuń
  14. ta radosna twórczość pozwala na cokolwiek w międzyczasie?
    to chyba dużo czasu zajmuje?
    jak by nie było, ładnie wygląda ten taboret :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twórczość zajmuje długieeeee wieczory ... noce .. :) Kilkanaście podejść na chwilę, w międzyczasie i już :) Organizacja jest najważniejsza !!! Jednego wieczoru stworzę napis, innego go przykleję, później zeszlifuję, następnie polakieruję i tak leci !!! A gdy dobrze wymyślę to robię za jednym razem kilka przedmiotów :)
      pozdrawiam

      Usuń
  15. Ale świetne zmiany - mnie pewnie też to kiedyś czeka ;)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej tak .. róż mija chyba większości dziewczynek :)
      pozdrawiam

      Usuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana stołeczek wyszedł super. Oj jeszcze trochę i mnie pewnie też to czeka zmiana koloru z różu, ale jeszcze jesteśmy na etapie róż i fiolet. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  18. Super wyszedł :) Jestem strasznie ciekawa co tam jeszcze zmalowałaś ;)
    Buziaki
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Parę drobiazgów i coś większego się szykuje :)

      Usuń
  19. Fajny pomysł, podkradnę go, bo szykuje mi się urządzanie swoich 4 kątów za kilka miesięcy i zbieram pomysły na to i owo, żeby miło się mieszkało.
    Nawet mi się spodobała sugestia Żanety, że taki stołek za szafkę obok łóżka by robił.
    Buziaki :***
    Ps. Z różem też tak miałam jak Twoja córka, najpierw wszystkie kiecki i spinki do włosów koniecznie w odcieniach różu, a póżniej niet, niet, niet. :D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli wszystkie dziewczynki przez to przechodzą :)

      Usuń
  20. Wow ekstra pomysł, wyszedł genialnie!!!
    Tak to jest z nastolatkami szybko dorastają ... ale kochana mama stanęła na wysokości zadania, pokój na pewno będzie ekstra:D
    pozdrowionka:D

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem bardzo ciekawa metamorfozy pokoju córki, liczę, że podzielisz się z nami efektem końcowym. Tymczasem....zadziwiające jak czarny zwykły napis, zmienia wygląda małej 'ławeczki'.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. o nie mogę już się doczekać jesteś niesamowita ;) buzi

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow! wyszło świetnie!!:)jestem pod wrażeniem! :)
    buziaki
    K.

    OdpowiedzUsuń
  24. Chciałabym zaproponować, a może raczej zaprezentować Wam dwa ciekawe konkursy. W jednym z nich do wygrania są dwie gry edukacyjne dla dzieci "Akademia umysłu Junior", w drugim natomiast fantastyczna książka pt."Spojrzenie Elfa".

    W żadnym wypadku nie namawiam, po prostu chciałabym aby wiadomość o tych konkursach trafiła do wielu ludzi :) Jeżeli więc jesteście zainteresowani wzięciem udziału to zapraszam na mój profil, znajdziecie tam blogi "Babylandia" oraz "Książeczki synka i córeczki" gdzie dostępne są te konkursy. Jeżeli jednak nie interesują Was one to z góry przepraszam za spam...

    Pozdrawiam serdecznie
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  25. O kurczę - świetny pomysł! Praktyczny i ładny czyli ideał mebla. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jest kapitalny! Świetny pomysł i jakie wykonanie! Gratuluję! Moja starsza córka kończy teraz 9 i już się boję co to będzie ... Buziole!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj będzie, będzie ... przychodzi taki moment ...

      Usuń
  27. Super, bardzo praktyczny i pomocny...ciekawa jestem zmian w pokoju córci;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  28. Co tu dużo pisać - wygląda fantastycznie!!! Gratuluję pomysłu :) Pozdrawiam wiosennie :D

    OdpowiedzUsuń
  29. świetny ten stołeczek :)

    OdpowiedzUsuń
  30. no,no ekstra wyszło! czyli niedługo tez mnie to czeka :p moja prawie 9 -latka też kocha fiolet,choć różem nie wzgardzi nadal :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja już różu niestety ma dość ... A pokój w różu i fiolecie ...

      Usuń
  31. Zakochałam się w ostatnim zdjeciu ♥ Ja bym go wydrukowała w formie plakatu na ścianę. Mama&córka

    OdpowiedzUsuń
  32. EKSTRA! Widzę, że pomysłów (i to niezłych) tobie nie brakuje :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pomysłów sporo ... cieszy mnie, że się podobają :)

      Usuń
  33. Gratuluję pomysłów, a Młodej - takiej super Mamy!

    OdpowiedzUsuń
  34. Witaj:) Krzesełko genialnie, jak na to wpadłaś... gratuluję oryginalna sprawa:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W porozumieniu z córką ... miałam kilka pomysłów - ona wybrała ten :)
      pozdrawiam

      Usuń
  35. Hello, Przyłącz się do grona Polskich Blogów Kobiecych na Świecie. Znajdziesz tutaj spis blogów z różnych zakątków świata pisanych po polsku. Główne wątki to moda, uroda, gotowanie, podróże, książki i wszystkie bardzo ważne babskie sprawy Zapraszam serdecznie  KateWo
    http://polskieblogikobiecenaswiecie.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetnie to zrobiłaś!

    Pozdrawiam,
    Ania

    OdpowiedzUsuń