czwartek

Porządki i szybkie jajo do zrobienia w domu :)



Aura za oknem jest dość przygnębiająca ... jest połowa marca,  a ja widzę 10 cm warstwę śniegu.........
To nie jest normalne ....
Wczoraj popołudniu postanowiłam zrobić porządki w mojej kuchni.
Drażniły mnie opakowania pootwieranych kasz, i innych produktów pospinane klipsami.
Płatki śniadaniowe trzymam w słojach ozdobnych na blacie kuchennym, ale reszta ... schowana w szafce nie zachęcała męża do pomocy......
Zawsze była jakaś wymówka ... "...gdzie jest mąka?.." , "... który to cukier puder..", "...a kasza.." ???
Dość tego pomyślałam ....
Wszystkie artykuły przełożyłam do słoików i podpisałam :) Teraz już nikt nie będzie miał wymówki.... Ukochany, czy też babcie odwiedzające nas będą mogły bez problemu znaleźć wszystko co potrzebne do upieczenia ciasta lub ugotowania jakiegokolwiek dania ...
Nie wyglądają jakoś specjalnie atrakcyjnie ... ( nie miałam czasu drukować wszystkich napisów na drukarce) Zresztą i tak są schowane w szafce ...
Najważniejsze, że spełniają swoją funkcję :) Prawda ???


fot.LadyDi


fot.LadyDi


Pokażę Wam jeszcze jajko, które możecie wykonać w bardzo prosty sposób.
Nadmuchany balon obklejamy tapetą. Ot tak. Po wyschnięciu wycinamy u góry otwór imitujący pękniętą skorupkę i ozdabiamy w dowolny sposób. Możecie malować, oklejać, używać dowolnej tapety. Ja miałam akurat taką w domu ...

fot.LadyDi



A tutaj jeszcze zwiastun .......ozdoby wielkanocne, które wyciągnęłam wczoraj ze strychu ...
Dzisiaj ozdabiamy nimi dom ... jutro pokażę efekty :)


fot.LadyDi

Troszkę wiosny z naszego domu ...



fot.LadyDi

Pozdrawiam cieplutko :)

61 komentarzy:

  1. ład skład i porządek;)i u mnie by taki zabieg się przydał;))
    Pomysł na jajo genialny;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. super organizacja na półkach!

    OdpowiedzUsuń
  3. Porządki dobra rzecz. Ja kupuję szklane słoje albo wykorzystuję puszki po mleku mojego malucha , uzbierało się mnóstwo, część wyrzuciłam, ale wiel trzymam i wukorzystuję jako wazoniki, lampiony i pojemniki na rodzynki, śliwki, mak i tp. pozdrawiam . Ja juz tez dekoruję domek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takie ładne szklane słoje trzymam za widoku :) wypełnione np. płatkami śniadaniowymi:)

      Usuń
  4. Wiosenne porzadki to i mnie czekaja!
    Dobra sprawa z tymi sloikami...ja to sie zwykle wkurzam, ze z torebek mi wszedzie sie wysypuje, a tak to i w szafie bedzie zawsze czysto!
    Dekoracja z balonu bardzo mi sie podoba, tymbardziej ze od jakichs 3 dni poszukuje fajnych inspiracji na Wielkanoc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana :) Mnie właśnie wkurzały te torebki, klipsy i wieczny bałagan w szafkach ...

      Usuń
  5. Ja też nie trzymam rzeczy w torebkach, wykorzystuję natomiast słoiki duże po mojej ulubionej Nescafe Cream. Widzę, ze już też pomału wpuszczasz wiosnę do domku, super. Gosia z homefocuss

    OdpowiedzUsuń
  6. łoooo jak Ty masz wszystko w "kosteczkę" !!! a jajo fajny pomysł:D


    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. No brawo brawo - kapitalna organizacja:) A ja dzisiaj porzadkowałam ogród bo... aura była baaaardzo sprzyjająca:) Buziak!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chciałabym w weekend uporządkować ogród .... może śnieg stopnieje do tego czasu ...

      Usuń
  8. bardzo ciekawy pomysł z tym jajkiem :). a wiosny się już po prostu doczekać nie mogę! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jajko b. proste w wykonaniu :) A wiosna ... hmm gdzie ona jest ?

      Usuń
  9. Zgadzam się! U mnie też by się przydał taki porządek. Ale wiesz co popadłam w kompleksy ... Jakie u Ciebie zdrowe rzeczy w tych słoikach ... U mnie hmm nie ma tylu ziaren :-( aż wstyd. Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana :) Ziarna przemycam dzieciom pod różną postacią ... Głównie pieczywo, ciasteczka ...
      Zachęcam do takich porządków - wszystko jest bardziej przejrzyste i łatwiej znaleźć potrzebny produkt :)

      Usuń
  10. rewelacja to jajko ;O kurde zorganizuje tapetę i próbuję serio serio ;) A słoiki u mnie tez wiodą prym ;) BUZI

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słoiki muszą być !!! Kochana to czekam na Twoje jajo :)
      buzi

      Usuń
  11. hahha :) Ile ja mam moja droga jeszcze u siebie zakamarków do posegregowania ....

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy pomysł na wielkanocną dekoracje;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. O Dianka! Widzę, że po naszej rozmowie zakasałaś mocno rękawy :) Jajo fantastyczne!!

    OdpowiedzUsuń
  14. a u mnie ostatnio nawet mój M sam wpadł na ten pomysł :) - wszystko do słoików i podpisane ;) uff- lubię takie akcje -tyle ,że u mnie brakuje na wszystko miejsca ;(

    miłego dnia Kochana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to masz cudownego faceta, że sam wpadł na ten pomysł :)

      Usuń
  15. Świetne są te nowoczesne kuchnie i szafki. Wszystko pod ręka a do tego te opisy. Super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te szafki są bardzo pakowne .... Ale był tam niezły bałagan przed porządkami. ..

      Usuń
  16. Wasz dom naprawdę ŻYJE. Mój jest martwy i czeka na litość

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana żyje i to na 100%. dzieje się w nim wiele i czasami nie ogarniam tego bałaganu ... Każdy ma gorsze dni ... będzie ładniejsza pogoda to twój dom odżyje razem z Tobą :)

      Usuń
  17. no jak wiosna to i wiosenne porządki :)) , fajne jajo :)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiosna ... mam nadzieję, że w końcu do nas trafi ...

      Usuń
  18. U mnie to istny bajzel w szafkach panuje. Trochę produktów poupychałam do słoików. Większość jednak leży w swoich sklepowych opakowaniach. Musze i jak w koncu za porządki się zabrać.
    Miłego przystrajania domu. Nie mogę się doczekać zobaczenia efektu koncowego, bo pewnie pięknie będzie. :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana słoiki, czas, chęci i będzie gotowe :)

      Usuń
  19. Porządek w szafce imponujący!!!
    Ja też taki styl preferuję. Mam i w słoikach i puszkach, a ostatnio w Ikea zakupiłam fajne pojemniki do przechowywania żywności w super cenie...Ale nie podpisałam...i chyba to zmienię:))) Jajko świetna sprawa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam plastikowe i szklane z IKEA. Mam w nich makarony.

      Usuń
  20. Zazdroszczę porządku w szafkach:))
    Fajny pomysł z tym jajkiem:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też ostatnimi czasy z nudów już chyba sprzątałam w szafkach kuchennych. Też miałam już dość tego, że nic nie można znaleźć ;)
    Masz teraz kuchenny błysk ;)
    Jajo z balona? Fantastyczny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale pracuś z Ciebie !!! Wow, zaszalałaś kobieto, podziwiam !!! Uznanie za jajo :))) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. tylko 10cm? u nas jest chyba z pół metra śniegu i wciąż pada ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja tez mam manie sprzatania.Zamöwilam nawet kontener-pöjdzie tam wszytsko czego nie potrzebowalam przez ostatni rok...
    Juz nie moge patrzec na te wszystkie lapacze kurzu:))
    U nas sniegu nie ma zbyt wiele,ale mröz..dzis rano bylo-14°C....
    Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana właśnie tak słyszałam :) Jak czegoś przez rok nie używasz to jest niepotrzebne !

      Usuń
  25. Twoje szafki teraz błyszczą :) Wspaniały pomysł na jajo z Tapety! Piękna ozdoba wielkanocna!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Widzę, że jesteś bardzo zorganizowana, ja z natury cenie sobie porządek, wiec aż miło popatrzeć.
    A jajeczko ekstra:)Teraz tylko czekać na upragnioną wiosnę.
    Pozdrawiam cieplo.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale gospocha z Ciebie:)) Jajko superowe.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  28. ale mnie teraz zawstydziłaś
    u mnie w szufladach arystyczny nieład
    trzeba cos z tym zrobić
    u ciebie cudny porzadeczek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana ... żeby wszędzie był taki błysk .... hahaha

      Usuń
  29. U mnie dziś też wiosenne porządki :) Pomysł na jajo super!

    OdpowiedzUsuń
  30. ale ogarmęłaś! Mi też się przydadzą porządki, zwłaszcza w kuchni... Wszystko mi sie jakoś chowa...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najbardziej denerwował mnie problem ze znalezieniem potrzebnych rzeczy :)
      buziaki

      Usuń
  31. Ja po ataku moli i po wyrzuceniu wszystkiego też uruchomiłam słoiki ale ciągle mi ich brakuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wykorzystuję słoiki po produktach sklepowych. Takie "ładne" trzymam na widoku. A zwykłe sprawdzają się doskonale w szafce. Mole ... znam ten problem ... przyniosłam je kiedyś z Lidla ... w mące :( Fuu Dobrze, że otwierając zauważyłam to paskudztwo, które szybko wyrzuciłam .....

      Usuń
  32. pomysł z jakiem z balona rewelacja!:)

    OdpowiedzUsuń