poniedziałek

MAMMUT Ikea w nowej odsłonie ...



Stołek dziecięcy MAMMUT ...

Wszyscy miłośnicy sklepu IKEA go znają ...


szydełkowanie DIY,taboret dla chłopca DIY krok po kroku,blog DIY wnętrza
fot.LadyDi



 Postanowiłam ubrać go w kubraczek pasujący do pokoju synka :)




niebieskie ściany,pokój chłopca DIY,mammut, pokrowiec zrobiony na szydełku,szydełkowanie DIY
fot.LadyDi


Pod spodem ma troczki, którymi jest przywiązany do nóżek. W każdej chwili można go zdjąć i wyprać.



szydełkowanie w koło,DIY szydełkowanie w koło,krok po kroku pokrowiec na szydełku na taboret mammut,zielono niebieski mammut,piękny pokrowiec do pokoju dziecka,inspiracje pokój dzicięcy DIY
fot.LadyDi

 Powstanie jeszcze chodniczek i kilka drobiazgów w tym stylu ...



szydełkowanie w koło,DIY szydełkowanie w koło,krok po kroku pokrowiec na szydełku na taboret mammut,zielono niebieski mammut,piękny pokrowiec do pokoju dziecka,inspiracje pokój dzicięcy DIY
fot.LadyDi


Wieczorami staram się realizować projekty, które wypisałam sobie w notesie ... coś dla synka... coś dla córki ... po troszeczku ... powolutku ... a do celu długa droga .....
Pomysłów wiele, a doba ma tylko 24 H   :(

Nie musisz być najlepsza.
Nie musisz wszystkich pokonać i prześcignąć.
Najważniejsze jest to, żeb czuła  
            SWÓJ RYTM  :):):) 
 
miłego wieczorku :)

59 komentarzy:

  1. Łał...coż za kolorystyka...super !!!
    Wyjątkowo wiosenne połączenie...błękitne niebo i soczysta trawka...:):):)
    Kiedyś chciałam mieć salon w takich kolorach...:)
    Nie mogę już się doczekać Twojego dywanika...

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi się podobają te kolorki i wykonanie oczywiście też :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne i takie wiosenne ubranko dla stołeczka, masz talent kochana> Buziaki Gosia

    OdpowiedzUsuń
  4. No piekny kubraczek ale to Ty go sama robilas?? Jezeli tak, to gratulacje!! Swietna robota:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kolorki i pięknie wydziergane:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny pokrowiec na stołek! Ślicznie wydziergany, bardzo podobają mi się te kulki dookoła! Super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł, wygląda ekstra! Zdolna jesteś, ja bym nie umiała wydziergać czegoś takiego.
    buziaki miłego wieczorku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana dałabyś radę :) Tak jak ja :) Pomoc w postaci filmików i już :)

      Usuń
  8. Super pomysł:) Do mnie dziś dotarła kolejna dostawa włóczki więc też szaleję!:))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Super!!! widzę, że się rozkręcasz Kochana! oj będzie o czym plotkować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaaaacie!!! Świetny, a jak zrobisz cały komplet to będzie bajka:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Super, mamucik z własnym stylem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudny cudny cudny!!! my też mamy dwa mamuty, już od dawna myslę o jakis pokrowcach ale jest dokładnie jak piszesz...doba ma tylko 24 h.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może ktoś w końcu ja wydłuży do 30 godzin ?

      Usuń
  13. fajnie teraz mamut wygląda - lepiej moim zdaniam :P

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. I te ostatnie słowa to kwintesencja i wielka mądrość. Często można o takich prostych rzeczach zapomnieć.
    Super ten pokrowiec...zazdroszczę umiejętności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak kochana to ważne, żeby nie zapominać o tych słowach :)

      Usuń
  15. Zdolna jesteś, ale Twoja doba chyba jest jakaś dłuższa, ja nie mogę z niczym zdążyć. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żebyś wiedziała ile u mnie rzeczy w kolejce stoi :)

      Usuń
  16. Super, teraz wygląda o wiele lepiej! Bardzo trafnie to podsumowałaś!!! Ja też bym chciała tyle rzeczy zrobić, ale niestety czasu ciągle mi brak. Buziole!

    OdpowiedzUsuń
  17. podoba mi się! ekstra ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Podziwiam, super pomysł!!! Buziaki :)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Prezentuje się wyśmienicie ; )

    OdpowiedzUsuń
  20. Zapraszam do mnie, mam dla Ciebie wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ...pieknie...

    Ja dzis wydalam stöl-czerwony i krzesla -zielone MAMUT.
    Moje juz wyrosly, a kolezanka sie bardzo ucieszyla z prezentu:))
    Piekny kolor-uwielbiam zielen i bialy
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój synek jeszcze używa :) Córka już nie ...

      Usuń
  22. świetne :) ale z Ciebie zdolna bestia ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Stołeczek w wiosennym ubranku uroczy :)
    Bardzo pomysłowe wykończenie brzegów , jeszcze takiego pokrowca nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Witam. Chciałabym zaprosić Cię na "Książeczki synka i córeczki" oraz na "Babylandię" na dwie zabawy, w obu do wygrania ciekawe książki, ale nie tylko, bo jest również kilka sztuk biżuterii hand-made i drobiazgów do tworzenia biżuterii :) Nie chce narażać się wklejając bezpośrednio linki, ale jeżeli byłabyś zainteresowana to blogi znajdziesz w moim profilu :) Może miałabyś ochotę wziąć udział? Nie żebym namawiała, po prostu polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Witaj!
    Bardzo fajny pomysł z tym ubrankiem dla stołka. Ładnie dobrałaś kolory.
    Bardzo trafna sekwencja na końcu wpisu. Ja jakoś od wczoraj zupełnie wypadłam z rytmu i jestem potwornie przemęczona. Ale "myślę sobie, że ta zima kiedyś musi minąć. Zazieleni się, urośnie kilka drzew..."
    Pozdrawiam ciepło
    Monika
    ps/ dziękuję za wizytę u mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) Mam nadzieję, że wrócisz na swoje tory szybciutko :)

      Usuń
  26. Świetnie wygląda mamut w nowym ubranku :)
    Pozdrawiam cieplutko Marta

    OdpowiedzUsuń
  27. Motto końcowe strasznie mi odpowiada:)
    pozdrawiam mocno i zapraszam do siebie
    zielenie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń