czwartek

Każdy kogoś KOCHA ...

WALENTYNKI


fot.LadyDi

Miłość trzeba okazywać codziennie !!!

Synek mimo swoich niespełna 5 lat obdarowuje dziewczynki w przedszkolu serduszkiem z przywiązanym cukiereczkiem :) Dumna jestem, że nie wstydzi się i dumnie wręcza wszystkim koleżankom z grupy słodka niespodziankę ...

fot.LadyDi

Córka również robi laurki, ale do tego już wglądu nie mam ...

fot.LadyDi


Okazujmy miłość zawsze i wszędzie, a 14 lutego traktujmy jak wspaniałą zabawę :)

życzę Wam dużo miłości :):):)

47 komentarzy:

  1. Fajne serducha, każda okazja jest dobra aby okazywać uczucia. super pomysł z cukiereczkami, szkoda , że za późno na zrobienie... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. postaram się następnym razem wcześniej pokazywać takie pomysły :)

      Usuń
  2. Racja - to dzień na miłość i zabawę!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie piękne serduszka, wystrój bardzo mi się podobą , wszystko jest ważne ale miłość jest najważnieszja , wszystko mobilizuje człowieka do różnych działań ale najbardziej motywuje nas miłość . Wszystko najlepszego życzę również wam dużo miłości i ciepła w tak wyjątkowym dniu. Gorąco pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mąądra z Ciebie mama! :)
    Wszytskiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  5. dobry tytuł posta :)))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. :) bardzo ładniutko i słodko :D
    słodkich Walentynek dla ciebie i całej twojej gromadki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ale serdusznie/duszkowo u Ciebie :))
    miłość okazuje sie własnie na co dzien nie od świeta :)
    miłego dnia :)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  8. miłość :)))

    zapraszam na moje mini rozdanie:
    http://owiecccckowa-szafa.blogspot.com/2013/01/mini-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Ach, gdyby całe moje miasto zastosowało się do Twoich słów, żyłoby mi się jak w bajce :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Słodko i miło :)
    A dla Ciebie i synka wielkie brawa - takie nawyki są dobre, to z pewnością kiedyś zaprocentuje :)

    Buziaki ślę i zapraszam do siebie. Jeśli lubisz ptaszęta i znajdziech chwilkę czasu, to będzie mi niezwykle miło jeśli weźmiesz udział w konkursie :)

    http://sioodemka.blogspot.com/2013/02/wiosenne-candy-moze-bardziej-konkurs.html

    Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. staram się jak mogę wychowywać moje skarby :) mam nadzieję, że zaprocentuje ...

      Usuń
  11. ;))))))))))))) BUZIOL

    OdpowiedzUsuń
  12. życzę Ci miłych walentynek, u mnie tez serduszkowo, zapraszam Gosia z homefocuss

    OdpowiedzUsuń
  13. dokladnie tak...codziennie powinny byc walentynki! wspaniale dekoracje...
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  14. ...i każdy jest przez kogoś kochany...;)
    Pozdrawiam i całuję....

    OdpowiedzUsuń
  15. ślicznie walentynkowo:))życzę dużo miłości:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Madame moja:)
    ...kradne wieczor na doczytanie i jestem zauroczona wszystkim:)...
    Mimo problemow technicznych kolejny raz pisze swoj komentarz bo slad zostawic pragne:)...choc wlasciwie to najbardziej chyba wysciskac chwialam i podziekowac...

    p.s
    cudne zdjecia, cudny wyjazd, uroczy hotel i....najslodzsze dzieciaczki na swiecie:)!!!!
    Od Ciebie zawsze wracam taka...taka usmiechnieta i w najlepszym nastroju...!!!
    aaaa...bym zapomniala: niekonczacej sie milosci nie tyko tej z M ale rowniez a moze i przede wszystkim tej jakiej uczysz swoje skarby:)...
    tulisiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgadzam się z Tobą w zupełności aby miłość okazywać zawsze i wszędzie :)
    Oj z synusia rośnie prawdziwy dżentelmen, super... Moja prawie czteroletnia córa oświadczyła się swojemu o rok młodszemu kuzynowi, została przyjęta i są "DOBRYM MAŁŻEŃSTWEM" od czwartku, chcieli nawet razem zamieszkać :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, te dzieci :) odważna córcia Ci rośnie :)

      Usuń
  18. Hej kochana!
    Strasznie się cieszę, że mnie znalazłaś :) Nie to, żebym się jakoś specjalnie ukrywała, hihi ;) Na hasło: bluszczyk, zawsze mam uśmiech od ucha do ucha! Zresztą jeszcze do niedawna prawie codziennie w drodze do pracy przejeżdżałam koło Gosi domu i zawsze z uśmiechem na ustach wspominałam tamto spotkanie!
    Super masz synka! Rośnie mały dżentelmen! Fajnie, że póki co, nie wstydzi się okazywać uczuć. To ważne.
    A zimowych ferii to Wam normalnie zazdroszczę!!! Cudowne miejsce i fantastyczny hotel! Ech.. Cieszę się, że mogliście spędzić tam wspaniały czas i naładować akumulatory :)
    Widziałam też Twoje nowe zdobycze... konsolka jest piękna! i ściana z cegieł... i waga szalkowa! Podziwiam :)
    Udanego tygodnia! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bluszczyk :) dobrze, że jesteś :) dziękuję za miłe słowa:) kiedy my się zobaczymy kochana ?

      Usuń
  19. zapraszam do mnie po wyróznienie

    OdpowiedzUsuń
  20. Nominowałam cię do wyróżnienia "The Vesatile Blogger". Jeśli masz ochotę wziąć udział w zabawie zapraszam na bloga, będzie mi bardzo miło:)
    pozdrawiam Kamila:D

    OdpowiedzUsuń
  21. Witaj!

    Nie wiem czy wiesz , czy sie znacie czy to zbieg okoliczności:)) Ale jedna z naszych blogowych koleżanek także była w tym samym hotelu na feriach zimowych;

    http://wymarzonydomani.blogspot.com/2013/02/chalet.html


    Oglądając najpierw jej posta , potem Twojego myślałam ze to niemożliwe ..a jednak.

    Pozdrawiam Patti

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem, wiem :) byłyśmy tam razem :):):) oczywiście, że się znamy i byłyśmy tam cały czas razem ;)
      pozdraiam

      Usuń
    2. Tak myślałam:)))))

      Usuń
  22. Ale Cudny chłopczyk ! : )

    OdpowiedzUsuń
  23. Widzę że u Ciebie miłości nie brakuje co pokazują oczywiście zdjęcia na których są serca bardzo dobrze tak powinno być :) . Miłość jest najważniejsza .

    OdpowiedzUsuń