czwartek

Skrzyneczki, koszyki ...



Uwielbiam koszyki, skrzyneczki i pudełka. Kupuję wszystkie jakie wpadną w moje ręce na targach staroci i w komisach........gdy odczekają swoje ... czyszczę, maluję i szukam im nowego miejsca ...

fot.LadyDi

Tutaj zdjęcie przed ...

fot.LadyDi

Jestem na etapie zmiany pokoju gościnnego w pracownię, niestety idzie to wolniej niż myślałam ....
Będzie tam sporo regałów, więc koszyki, kosze, skrzyneczki i pudełka znajdą tam swoje miejsce.
Pokażę cztery, które ostatnio udomowiłam. Co w nich będzie? Sama jeszcze nie wiem...
Czas pokaże do czego nadadzą się najlepiej.

************************************************************************************************************************

Skrzyneczka zbita z listewek - z uchwytami w kształcie serca.
Postarzona i pobielona z lekka.

fot.LadyDi

Koszyk , któremu nadałam brązowy kolor i namalowałam motyw gwiazdki

fot.LadyDi


Dwa zdjęcia w pierwszym rzędzie przedstawiają koszyk pomalowany lekko brązową farbą, przetarty i oznaczony datą.
Drugi natomiast pomalowany jest lekko brązem, a górny warkocz pobielony.

fot.LadyDi



A tutaj malutka odsłona "czegoś " co już prawie, prawie skończyłam :) cieszy mnie to ogromnie :)
Domyślacie się co to takiego ? 

fot.LadyDi


miłego dnia :):):)


51 komentarzy:

  1. Noga od stoliczka albo krzesła :D Super te koszyki, sama bardzo lubię, tylko już nie mam miejsca na ich układanie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. hej, no to widzę , ze z koszyczkami szalejesz...ale doskonale Cie rozumiem. Masz bardzo ładna kolekcję. Pozdrawiam serdecznie Gosia z homefocuss

    OdpowiedzUsuń
  3. To noga jakiegoś krzesła albo stolika, może. Ja też mam koszyczków bardzo dużo. Zawsze jakiś się przyda. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. To chyba będzie Twoje pracowniane biureczko? A skrzyneczka z serduszkiem jest boska. Jakbyś trafiła jeszcze kiedyś na taką to chętnie odkupię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będę miała to na uwadze :) serduszka są pożądane :)

      Usuń
  5. ale śliczne.
    tez uwielbiam koszyki, koszyczki, pudłeczka, puzderczka!
    Ale jakoś zawsze sie boję, że jak je przemaluje to juz nie będą taki ładne. Gratuluje i zazdroszczę odwagi. :) Śliczne są!
    pracownia... no już się nie mogę doczekać!

    OdpowiedzUsuń
  6. To z pewnoscia noga od stolu albo krzesla :-) Skrzyneczka swietna!
    Zajrze wiec za pare dni zeby zobaczyc najnowsza prace :-)
    Pozdrawiam serdecznie!
    Grazyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi to wygląda na nogę :) Bardzo ozdobna, ślicznie wygięta... no cóż - zobaczymy :)
      Pozdrawiam!

      _______________________
      www.WnetrzaZewnetrza.pl

      Usuń
  7. Śliczne koszyczki, skrzyneczki, jak dla mnie bomba!
    Co do zagadkowego zdjęcia... to też jestem za ty że to noga... a od czego to się przekonamy:D
    bzi miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  8. Dianka - kończysz stolik?? :) Ale cuda wyprawiasz kobieto! a ja się męczę z grypą i żadne takie prace nie wchodzą w grę :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Obstawiam stolik, zgadłam? A koszyki super, skrzynka z desek skradła moje serce.
    Całusy:D

    OdpowiedzUsuń
  10. laska ? :P tylko po co CI laska ;) a tak serio to nei wiem - czekam niecierpliwie :)
    btw skrzyneczka z serduchem przesliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No to mamy co wspólnego, bo obok koszyków, pudeeczek itd przejść obojętnie nie mogę. :)
    Cudnie je przerabiasz, a to coś to też obstawiam sotlik/taboretek.
    Buziaki ślę :***

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja stawiam ,ze to konsolka albo inny czarujacy mebel w roli stoliczka:)
    Uwielbiam koszyki i pudeleczka...jednak cos te wszystkie blogowe dziewczyny maja z siebie wspolnego!
    Pozdrowka!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. sliczne koszyki z sercami skradł mi serce , a to moze stolik b edzie ;)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  14. Na pewno kiedyś się uda :D Ja też zawsze oglądałam blogi i myślałam sobie - jak super, że inni wygrywają, też bym chciała, no i się udało :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że doczekam się wygranej w jakimś candy :)

      Usuń
  15. Koszyczki są piękne, ale skrzyneczka podoba mi się najbardziej. To urocze serduszko. Czekam na rozwiązanie zagadki. Już nie mogę się doczekać :) Buzia!

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam słabośc do koszykow :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. I ja cierpię na takową przypadłość:)
    Piękne koszyczki.

    OdpowiedzUsuń
  18. skrzyneczka z uchwytami w kształcie serca podbiła moje serce!! :):):)
    buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  19. oczarowały mnie twoje koszyczki ale skrzyneczka skradła serce :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne są Twoje koszyczki, ciekawe jakie skarby będą trzymać.rzeczywiście - ten z serduszkiem jest niezwykły..Tajemnicze COŚ jest bardzo intrygujące....

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja tez uwielbiam koszyki, skrzyneczki itd itp ;) Super ta skrzneczka z listewek:) Czy to moze jakas konsolka? :) Pozdrawiam, P.

    OdpowiedzUsuń
  22. Skrzyneczki w temacie, ale ja widzę w tle jeden z wygodniejszych foteli dostępnych na rynku. Ikea rządzi :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja nie miałam okazji tego oglądać :P Skro mówisz, że okropna, to może dobrze, że nie widziałam :D Całkiem przyjemnie się go robiło, chociaż trzeba było wycinać małe części ale lubię to i żałuję, że jest ta okropna sesja i nie ma kiedy polepić! :P

    OdpowiedzUsuń
  24. Ta skrzymeczka serduchowa bardzo mi się podoba! Fajny kształt i jeszcze drewniana...świetna!
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie wyobrażam sobie domu bez koszyczków :)
    Co Ty tam tworzysz? Ciekawa jest przeokropnie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Witaj Kochana:-)

    nareszcie do Ciebie dotarłam:-), tzn. byłam juz wczesniej ale nic nie pisałam:-)
    ja w kwestii koszyczków i skrzyneczek:-) a mianowicie ciekawa jestem czego uzywasz do ich malowania?:-)gdybyś mogła mnie oświecić to będę wdzięczna:-)

    pozdrawiam:-)

    no i dodam jeszcze tylko, że brakuje Ciebie na forum:-)
    beta

    OdpowiedzUsuń