wtorek

Lustro + cegły ...czy to dobrze brzmi ???

Ściana prawie gotowa......... brakuje fugi i już , już będę mogła ustawić wszystko na swoim miejscu.....


fot.LadyDi

Ramę, która teraz obejmuje lustro znalazłam na targu staroci w Paryżu, podczas mojego ostatniego wyjazdu. Zajrzyj tutaj... Jeszcze sporo rzeczy z tamtego wyjazdu czeka w kolejce ...
Kiedyś była złota..........jednak brud i kurz zakryły jej dawny blask .... Ledwo dostrzegłam ją pośród kartonów wypełnionych starymi butami.

Oczyściłam ją szczoteczką do zębów i mydłem.  Później lekko zmatowiłam i pomalowałam białą farbą. Gdy przeschła...papierem ściernym delikatnie odkrywałam wierzchołki kwiatków - wydaje mi się, że są jeszcze za mało widoczne.........
Na koniec umieściłam w niej wcześniej zamówione lustro i gotowe.

Tak wyglądała przed zmianami ...


fot.LadyDi


Dzisiaj prezentuje się tak...


fot.LadyDi


UŚMIECHNIJ SIĘ :)
JESZCZE RAZ :)
SZCZĘŚCIE to najlepsze lekarstwo .....





83 komentarze:

  1. brzmi świetnie, a wygląda jeszcze lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie się prezentuje sciana i lustro , lubie cegiełki , mam podobne w kuchni ;) ,a w lustrze mała dama :)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widziałam cegiełki kochana :) córka zawsze kręci się blisko mnie....załapała się na zdjęcie :)

      Usuń
  3. Bardzo lubię cegły, wszystko wygląda super. Pozdrawiam Gosia z hoemfocuss zapraszam na wspomnienia z podróży do mnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł, a lustro...bajkowe!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja chcę ten fotel w lustrze. Jest cudowny i super wyszły te zdjęcia ostatnie. Ściana bardzo, ale to bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) fotel ma już kilka lat ... kupiony w Niemczech na wyprzedaży zresztą ;) poszukam na nim metki, to najwyżej wyślę Ci maila :) Nie wiem czy on wygląda na taki, ale jest bardzo duży i cholernie ciężki...I naprawdę mega wygodny..

      Usuń
  6. Bardzo dobrze brzmi! Wgląda rewelacyjnie!
    bzi bzi

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj,
    piękne to lustro a ta cegła....oj cudownie, cudownie...Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  8. O matko... Piękne lustro, a odbicie w lustrze - bomba! Cudowny fotel:) I urocza piżamka!! ;) Ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) zdjęcia wieczorową porą robione, to i piżamka się załapała :)

      Usuń
  9. A jeszcze jedno...chciałam Cię zapytać o to malowanie tej konsolki bo do nowego M już zaczynamy się rozglądać za materiałami itd. kupiliśmy już drzwi bo chciałam w tym drugim domu mieć naturalne i kupiliśmy "czyste" sosnowe i chcę taki efekt uzyskać jak Ty na konsolce proszę o wskazówki i porady co kupić? jakiej firmy materiały itd? BUZIAKI I DZIĘKI

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pisałam o tym troszkę w poście o konsolce, ale zaraz wysyłam Ci maila :)

      Usuń
  10. Ależ u Ciebie jest pięknie!!!
    W takim lustrze aż miło się przeglądać:D

    OdpowiedzUsuń
  11. jakie ciepło bije z Twojego domu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) staram się żeby było przytulnie....Chwilami jest ciężko...mój mąż chciałby mnóstwo przestrzeni, pustkę a Ja mogłabym wszędzie poustawiać rzeczy, półki...No ale dajemy radę ;)
      buziaki

      Usuń
  12. Pieknie odnowiłaś ramę, pasuje idealnie...ściana wspaniała;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  13. Lustro rewelacja :) ale fotel też mi się podoba. Jeśli można zapytać, gdzie go "zdobyłaś"? Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kilka lat temu kupiłam w Niemczech :) poszukam na nim jakiejś metki z nazwą firmy i dam znać :)

      Usuń
  14. Chyba przestanę do Ciebie zaglądać, bo sobie biurko zaśliniłam na widok Twoich wnętrz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana , ale mnie rozśmieszyłaś :) strasznie mi miło, że się podoba :) Ale zaglądaj...może coś wpadnie Ci w oko i zrobisz u siebie :) Wszystko w domu od początku robię sama...kolory, ustawienie ścian, rigipsy gdzie i jakie, no po prostu wszystko sama szukam i co dam rade robię. Od wybrania działki do teraz :)
      buziaki

      Usuń
  15. teraz wygląda świetnie ; )

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy kolor cegieł! Lustro śliczne, taka perełka...
    pozdrawiam
    marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) Mam nadzieję, że będzie wisieć i wisieć w naszym domu...

      Usuń
  17. oh ah i jeszcze raz oh ah jest Piękne ;)

    Ps. słodka biała istotka ;) BUZI

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. istotka słodka to była...teraz różki jej powolutku wyrastają :) Gdybym wiedziała jak je przyciąć, żeby nigdy nie odrosły ...

      Usuń
  18. Ślicznie jak zwykle. Pięknie masz dom urządzony! :*:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję kochana :) Powolutku, powolutku coś tam ustawiam...mam jeszcze tyle planów...

      Usuń
  19. Piękna przemiana- a dodatkowo zachwyciłam się piękną ścianą zapełnioną licznymi fotografiami...Pozdrawiam serdecznie : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) Na zdjęciu widać mniejszą ścianę, idąc wyżej schodami jest więcej ramek :) Uwielbiam zdjęcia :)
      buziaki

      Usuń
    2. Czekam na kominek..Walentynkowy...Też chciałabym zawieszać sobie zdjęcia na
      ścianach domu,ale istnieje opór drugiej strony...Póki co podziwiam ,,gładkość swoich ścian" ; )

      Usuń
  20. Cudowna rama , cudowne rzeczy! CIOCIE KLOCIE z KIELC uwielbiają takie piękności i starości. Zapraszamy do nas na Fb tam też będziemy mogły pochwalić się naszą ramą >:)
    http://www.facebook.com/photo.php?fbid=406214079455216&set=a.400446730031951.93049.390610827682208&type=1&theater!

    Pozdrawiamy!!

    OdpowiedzUsuń
  21. OMG!! lustro jest booooskie! :) ...i wybacz, że taka ciekawska jestem i zaglądam w jego odbicie..ale jaki masz piękny fotel! :)mój wymarzony!! :)
    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) Fotel ma kilka dobrych lat...pisałam wyżej, że sprawdzę metkę i dam znać...może uda Wam się go jeszcze kupić :)

      Usuń
  22. Świetna metamorfoza i rzecz nabrała nowego wyglądu!!! Podziwiam, jest pięknie:)))

    OdpowiedzUsuń
  23. ale u ciebie jest pięknie :) przygarnij kropka :)
    lustro zrobiłaś bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję kochaniutka :) Zapraszam na kawkę jak będziesz w pobliżu...mail i już :)

      Usuń
  24. Slicznie wszystko zaplanowalas D...o,i jeszcze ta pamiatka z Paryza:)... wszystko wysmakowane!
    dziekuje slicznie ...i sciskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ślicznie Ci wyszło to lustro...masz oko Kochana do takich rzeczy !!!
    Pozdrawiam cieplutko...

    OdpowiedzUsuń
  26. Super efekt:)

    OdpowiedzUsuń
  27. O JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
    JAKA SCIANA! IDEAŁ!
    i lustro pierwsza klasa!
    IDEALNIE!

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale masz ładnie w domku:) widać w lustrze z tymi OBŁĘDNYMI ramami:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne lustro ramę odnowiłaś cudnie....Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  30. lubię tutaj zaglądać bo jest pięknie :) i strasznie podoba mi się to co Piszesz o szczęściu:) ale chyba najbardziej podoba mi się ten czerwony fotel;)) oj ten brak koloru się odzywa - muszę nacieszyć nim oczy bo zanim uda mi się coś zmienić w mojej sypialni to chyba jeszcze trochę potrwa :( buziaczki♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję kochana :) Ja muszę mieć kolorowe dodatki....bo bez nich jakoś tak za spokojnie....kolor dodaje energii :)
      buziaki

      Usuń
  31. Uwielbiam owalne ramy . Fajnie że trafiły w Twoje ręce i znów mogą cieszyć oczy :)
    Czekam niecierpliwie na resztę paryskich zdobyczy .
    Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdobycze czekają w kolejce :) oprócz nich jest codzienność, obowiązki, te planowane i te które wyskakują nagle :) Niestety potrzebuje snu ;) bez niego wszystko szybciej by szło ...

      Usuń
  32. cudna ta rama.. chyba w tej Twoje wersji ładniejsza.. jakoś nie lubię złota..
    ze złota to noszę tylko obrączkę.. ;D

    ale masz cudny dom..!!! <3 piękny.

    OdpowiedzUsuń
  33. Fantastyczna ta ceglana ściana! zazdroszczę ci jej bo strasznie mi się podoba :)
    http://petitbihome.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. świetna ta cegłowa ściana i klimat pewnie z nią boski! Z tym lustereczkiem bardzo im razem do twarzy!
    ślicznie u Ciebie, no:))))

    OdpowiedzUsuń
  35. Piekna ta rama, jak i odbicie w lustrze.. No i ten fotel... :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Lustereczko, powiedz przecie - czemu ja nie mam tak pięknego domu?;). Gratuluję udanych łowów i doskonałej operacji stylowej na lustrze. Jest wyjątkowo piękne i unikalne. Uwielbiam wykopywanie staroci i wypełnianie ich właną duszą - to lustro nie tylko dobrze brzmi, ale doskonale wygląda!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję serdecznie :) Ja uwielbiam wykopywanie i późniejsze prace :):):)
      pozdrawiam

      Usuń
  37. Piękne lustro. Fantastycznie się nim zajęłaś :) Masz talent!

    OdpowiedzUsuń
  38. Lustro piekne, owszem...ale jakie piekne wnetrza tam widac!

    OdpowiedzUsuń