czwartek

Waga szalkowa, odważniki ...

......wiem, wiem są teraz elektryczne, bardziej precyzyjne, ładniejsze, ale to nie to samo..........


waga szalkowa biała,ozdoba kuchni waga,blog DIY wnętrza,inspiracje kuchnia
fot.LadyDi

Patrząc na nią wspominam dzieciństwo... zakupy z mamą., sprzedawcę, który zmieniał odważniki,  dokładał truskawki  - do momentu, aż szalki chwiejąc się z lekka wskazały równowagę. Wydawało  mi się to takie wspaniałe, ciekawe ........fajna praca myślałam wtedy...troszkę zabawa... jakże inna była rzeczywistość...

Chciałam upolować taką idealną, cudowną, moją.... Niestety nie udało się ....były za duże, za drogie, nie takie jak chciałam .....

Aż nadszedł taki dzień 24.12.2012 ...........dzieci zaczynają buszować wśród prezentów, szukają najpierw swoich, odkładają na bok, następnie córka czyta etykiety i rozdaje "innym grzecznym" Dostaję swoją paczkę i Ja...
Już otwierając dostrzegłam uśmiech na twarzy męża......przyglądał się i czekał na na moją reakcję :)
W środku była ona.......


fot.LadyDi
Waga i odważniki....
Stan wskazywał, że przeszła w życiu sporo... klejąca, zardzewiała, brudna. Wiem, że dla mojego męża to był krok wbrew sobie ..... dać w prezencie coś używanego ... w takim stanie ....
Wyszukał te cuda na targu w Barcelonie - specjalnie dla mnie.....
Taki prezent to dla mnie coś pięknego :) :) :)

Tak wyglądało to przed zmianami ...


stara szalkowa waga,gdzie kupic wagę szalkową,blog DIY zrób to sam ,majsterkowanie,blog inspiracje wnętrza
fot.LadyDi


Troszkę to trwało, żeby ją wyczyścić, odkazić, zmienić lekko. Najpierw preparat na kamień, mleczko do czyszczenia, szorowanie.... Następnie szczotka miedziana (w formie elektrycznej) i czyścimy...
Odważniki dodatkowo polerowane, dla uzyskania lekkiego połysku.
Waga po takich zabiegach nie wyglądała jednak za ciekawie... Pomalowałam ja farbą i przetarłam troszkę. Wpasowała się u nas idealnie....a dzieci uwielbiają się nią bawić :)
Białe odważniki dostałam od teścia, który odnalazł je w swojej piwnicy (widząc prezent jaki dostałam przypomniało mu się, że takowe posiada)


Teraz zdobi naszą kuchnię, dostarcza frajdy dzieciom, a do tego działa ... używałam jej już kilka razy :):):)


waga szalkowa stara,blog o majsterkowaniu DIY czyli zrób to sam,krok po kroku jak przemalować wagę szalkową,porcelanowe odważniki
fot.LadyDi



biała waga,waga szal;kowa inspiracje,jak przemalowac wagę krok po kroku DIY,blog wnętrza DIY majsterkowanie,blog DIY zrób to sam
fot.LadyDi

Przyznam szczerze, że miałam obawy jaki będzie końcowy efekt ...


biała waga,waga szal;kowa inspiracje,jak przemalowac wagę krok po kroku DIY,blog wnętrza DIY majsterkowanie,blog DIY zrób to sam
fot.LadyDi  

pozdrawiam Wszystkich zaglądających

58 komentarzy:

  1. Aaaaaaa...ja też taką chcę!!!!!!!
    Boże ile ja staroci przeszłam za taką wagą!!!
    Ty szczęściaro...no nie zasnę dzisiaj, na bank nie zasnę!!A Pana męża na piedestał postaw:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję kochana :) sprawił mi naprawdę wielką radość !!!

      Usuń
  2. Waga super, ale jeśli mogę napisać to masz też super męża. Wiedział co Ci kupić. Pozdrawiam ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) tak, tak wiedział :) to był mój numer 1 na liście rzeczy, których znaleźć nie mogłam...

      Usuń
  3. Kurcze, super. Nawet nie wiedziałam że można je gdzieś dostac.

    OdpowiedzUsuń
  4. no piękna po prostu cudownaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale piekna! Fantastycznie ja odnowilas;)I te odwazniki... cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow super! brawa dla męża za odwagę ;) dla Ciebie za piękną jej metamorfozę! :)
    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja babcia miala dokladnie takie same porcelanowe odwazniki, ktore tera stoja u moich rodzicow.... razem z waga oczywiscie:) Masz straszliwie fajnego meza - gratuluje :)
    Pozdrawiam mocno!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) super kochana, że jest więcej osób wago-zakręconych

      Usuń
  8. Przesliczna i cudnie ja odnowilas!
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  9. aaaa mam taką samą :)
    tylko nie odnowilam jeszcze :P

    aTwoja super wyszla :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję i czekam na Twoją metamorfozę :)tzn. wagi...

      Usuń
  10. Super wygląda. Rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  11. jejeciu jaki super prezent :))))
    ja mam tez wagę ale jednoszaklowa bez odwazników , może kiedyś pokaże
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaki cudny prezent!!! Niezwykle się prezentuje:)
    Też pamiętam takie z dzieciństwa...

    OdpowiedzUsuń
  13. Takie wymarzone a niespodziewane prezenty są najfaniejsze i cieszą niesamowicie:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Waga z duszą. Pięknie ją odnowiłaś :)
    Idealny prezent od męża dostałaś.
    :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeden z piękniejszych...włożył w niego serce... Mam nadzieję, że widząc moją radość...częściej będzie myślał o takich właśnie prezentach :)

      Usuń
  15. rewelacyjna waga :D nawet patrząc na nią już czuje ciężar tych ciężarków :D niesamowite... kiedyś tak oczywisty, codziennie spotykany... dziś jako antyk, jako niesamowity dodatek do wnętrza :D naprawde rewelacyjne :D super :D zazdroszcze :) może niedługo zrobię tką naklejeczkę? :D to chociaż w tej formie będę mogła i jamieć :D

    p.s.takie prezenty są najlepsze-bo naprawdę trzeba się postarać, zaangażować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) tak to jest najpiękniejsze w takich prezentach... miło wiedzieć, że druga osoba słucha...i wie co z tym dalej zrobić :)
      pozdrawiam

      Usuń
  16. Waga marzenie - przepiękna uwielbiam takie przedmioty z duszą

    pozdrawiam

    p.s. fajnie że do mnie zajrzałaś bo i ja poznałam Twój blog i bardzo mi sie tu podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Witaj!
    Przepiekna waga..i wlasnie przypomniao mi sie,ze kiedys gdzies taka u nas widzialam....musze wybrac sie na poszukiwania jak dojed do siebie!
    Milego wieczoru zycze i pozdrawiam!
    E.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdrówka życzę:) przypomnij sobie gdzie to było i do dzieła :)

      Usuń
  18. Waga....zachwyca!!!
    Dodałaś jej blasku....a te odważniki...KLASA
    Pozdrawiam cieplutko...męża też ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jest piekna, wspanialy prezent otrzymalas. Doskonale rozumiem Twoja radosc.
    A te bialutkie odwazniki to porcelana?
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję kochana:) Białe są porcelanowe
      pozdrawiam

      Usuń
  20. Świetny prezent dostałaś:) Mój wujek kolekcjonuje stare rzeczy, w tym wagi (ma ich już sporo - może z 8). Ale takiej to u niego nie widziałam - naprawdę rarytas:) i te odważniki bardzo ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) 8 sztuk ! Gdyby u mnie w rodzinie ktoś miał... i to aż 8... ojjj prosiłabym, żeby choć jedną mi oddał ...
      pozdrawiam

      Usuń
  21. Piękna.Całkowicie rozumiem Twoje nia zauroczenia.Miłość do staroci jest nie dla wszystkich, tym bardziej taki prezent z rąk męża to wyjątkowy podarunek.

    OdpowiedzUsuń
  22. Jest idealna. Sama bym chciała taką. Uwielbiam przedmioty stare, z duszą.
    Świetnie ją odnowiłaś.
    Pozdrawiam
    K.

    OdpowiedzUsuń
  23. piękna ;) gdzie Ty znajdujesz takie cuda?

    OdpowiedzUsuń
  24. Kochana takiego cudeńka to dawno nie widziałam. Ja szukam dla mojej mamy takiej wagi, bo jej się marzy też takie cudeńko już od dłuższego czasu ale przyznam szczerze nie jest łatwo. Buziaki i lecę popatrzeć jeszcze na te piękne zdjęcia....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) Mam nadzieję, że uda Ci się wkrótce znaleźć ...
      powodzenia i buziaki

      Usuń
  25. sliczna bardzo dobra zdobycz stra zadzerwiala to wlasnie nas pociaga albo..
    pozdrawiam serdecznie
    Maggi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)tak, tak to nas pociąga :) jednak dodać coś od siebie tez jest fajnie...

      Usuń
  26. Wow jest piękna! i te odważniki - naprawdę przywołałaś wspomnienia z dawnych lat!

    OdpowiedzUsuń
  27. Jest piękna !!!, widać ile pracy w nią włożyłaś.
    świetny prezent od męża :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  28. cudowna waga i cudowny mąż.. który wie co kocha jego żona! ;)))pozazdrościć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ślicznie dziękuję :) Męża trzeba wychowywać latami.....
      buziaki

      Usuń
  29. Waga jest bajeczna :)Cudny prezent! Zapraszam Cię do mnie po wyróżnienie! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń