poniedziałek

Ozdoby świąteczne - powoli, małymi kroczkami wchodzą na salony.......


Bez moich DZIECI mój dom pewnie byłby czysty, a portfel pełny...............

Tylko, że moje serce byłoby puste !!!!!



 
Dzieci, sens mojego życia, radość, miłość, spełnienie.....
Kocham, kocham, kocham :):):)

To właśnie one sprawiają, ze czas oczekiwania na święta jest tak wspaniały......
Moje dwa skarby uwielbiają odpocząć na kanapie po dniu pełnym wrażeń. Dla nich właśnie powstały dwie mięciutkie podusie, które zachęcają do odpoczynku. Kolejne dwa swetry dostały nowe życie.......
W naszym domu ze względu na dzieci wiele ozdób świątecznych jest "pluszakowych".
Dom jest miejscem, gdzie wspólnie z dziećmi spędzamy czas i każdy ma coś co lubi :)

fot.LadyDi



Kalendarze adwentowe to jedna z ozdób funkcjonalno-zdobniczych, którą dzieci wybierają same. W końcu powinny cieszyć właśnie ich oczy.......
Wianek, który pokazałam w poprzednim poście w końcu znalazł swoje miejsce. Zdobi ścianę łączącą jadalnię z kuchnią. Widoczny jest również z kanapy w salonie. Nie umknie uwadze gości .

fot.LadyDi  


Ozdoby świąteczne wchodzą na salony .........
Powoli, bez pośpiechu, małymi kroczkami................
jedne prosto ze strychu, inne prosto z lasu..............
Ze względu na bliskość lasu naturalną koleją rzeczy była jego maleńka część w naszym domu. Teraz gałązki zdobią wazoniki i wazony. Dodatkiem są  uszyte ostatnio choineczki z lnu.


fot.LadyDi 



Na ostatnią chwilę, na ostatni dzwonek...............ważne, że zdążyłam. Wyczyściłam,odmalowałam, przyczepiłam gwiazdkę i jest .......W sesji fotograficznej udziału nie wzięły świece (nadrobię to w kolejnych postach). Jednak wczoraj - w pierwszą niedzielę adwentu wszystko było gotowe i na swoim miejscu :)

fot.LadyDi 

pozdrawiam Was cieplutko

13 komentarzy:

  1. Jak swiatecznie, podoba mi sie :)
    Pluszaki sa genialne, no i wlasnie przypomnialas mi ze mialam wybrac sie do lasu po galazki modrzewiu, moze w nastepny weekend skocze :)
    pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  2. poduszki ze swetrów są super!!! muszę pomyślec o takich u siebie :D Twoje ozdoby świateczne też bardzo mi się podobają :)

    Pozdrawiam,
    Monika :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję i zachęcam do zrobienia poduszek :)

      Usuń
  3. Poduchy są super!!!!
    Kalendarz adwentowy...piękniejszego nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Te kalendarze są ekstra !

    OdpowiedzUsuń
  5. Poduszki ze swetrów świetne, ja właśnie przygotowałam jeden sweterek i będzie z niego piękna poduszeczka :DD
    Wianek na honorowym miejscu prezentuje się bardzo efektownie!
    Masz racje niech wszyscy goście podziwiają!!!
    Dekoracja z gałązek taka jak lubię i preferuje u siebie, efektowne i ekologiczne:D
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma to jak poduszeczki sweterkowe podczas chłodnych wieczorków :)
      pozdrawiam

      Usuń
  6. Poduchy świetne, ozdoby prześliczne i te choineczki lniane cudeńko. Świecznik cudny.....
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kalendarz adwentowy....very oryginalny :):):)

    OdpowiedzUsuń

  8. Macie może ochotę wziąć udział w candy i wygrać fajną, spersonalizowaną bluzeczkę lub body, z krótkim lub długim rękawkiem? Jeśli tak to zapraszam:
    http://babylandiaa.blogspot.com/2012/10/uwaga-konkurs-mikoajkowy.html

    A może chcielibyście stać się posiadaczami ciekawej książeczki z bajkami, albo pięknej zakładki do książek ze zdjęciami przez Was wybranymi? Myślę, że to mogłby byc wspaniała pamiątka lub prezent. Spójrzcie sami:
    http://ksiazeczki-synka-i-coreczki.blogspot.com/2012/10/mikoajkowe-candy.html


    Serdecznie zachecam do wspólnej zabawy, tym bardziej, że to ostatni dzień :) Bardzo przepraszam za spam...
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń